heb juist mijn konijntje moeten laten inslapen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

heb juist mijn konijntje moeten laten inslapen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 20:24

hello

ik heb zojuist mijn konijntje moeten laten inslapen ! ik had ze vorig jaar laten opereren aan een gezwel op haar kaak en dit jaar is ze geopereerd aan een gezwel in haar buik ! nu een paar maanden later kreeg ze weer een gezwel in haar buik en ze had ook nog een baarmoederontsteking ! ze was al 7 jaar en de da zei dat het beter was om haar te laten inslapen want het ging elke keer terugkomen ! 7 jaar is een mooie leeftijd voor een konijn maar ze was echt een superbraaf en lief dier ! ik denk dat ik de juiste beslissing heb genomen want ze is al 2 keer geopereerd op 1 jaar tijd en om haar dit op haar leeftijd nog een 3 de keer aan te doen vond ik niet diervriendelijk !

dit vind ik het grote nadeel aan dieren houden omdat je altijd zon verdriet hebt als er wat mee gebeurt , ik heb heel veel dieren en ik weet dat ik bij elk van deze dieren ooit voor die zware keus kom te staan ! ik hou zo erg veel van mijn dieren en ik hoop dat ze allemaal heel oud mogen worden !

sorry dat ik een topic plaats dat niet over paarden gaat maar dit moest even van mijn hart !

groetjes

a dog is for life not just for christmas


Belker

Berichten: 15258
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 20:24

Gaat niet over paarden. Verplaatst naar Algemeen

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:48

Heel veel sterkte, het is altijd vreselijk om je huisdier te verliezen... Ach gut

oxborn

Berichten: 448
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: ergens in Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 22:14

Het is altijd erg om een beest in te laten slapen ook een konijn.

Moest laatst 3 muizen van mijn zusje inlaten slapen en dat gaat je ook aan het hart.
Moet er toch echjt niet aandenken om een van mijn konijnen in ta laten slapen.
hecht me toch altijd zo aan die beestjes, heb dat ook met mijn jonge konijntjes, als die weg kunnen bij de moeder mopet ik ook altijd even slikken.

heel veel sterkte hoor.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:58

Valt tegen he, een konijn laten inslapen. Ik heb het ook meegemaakt, en het viel me helemaal niet mee. Mijn konijntje pommie kreeg ook een spuitje om in te slapen, en we stonden er bij te wachten totdat ze stierf. Dat was echt afschuwelijk. Iedere keer kijken of het hartje al gestopt was met kloppen en het ging steeds langzamer... dat vreet aan je, als je daar bij staat. Hier het verhaal: [AM] konijnen ellende
Het bleek achteraf dat het coccidiose is geweest.... iemand op bokt wees mij daarop.

De hond is de betere mens

shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 22:22

bedankt voor jullie reacties !

ik heb haar een plaatsje gegeven in mijn hart , het was echt een superlief konijn , ik zal ze missen !

groetjes

a dog is for life not just for christmas


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: detos240, Dobby91, Felixity, Flippertje, karlli, Liselot, Maanon_, maringe, Marion_, MoniqueT, nikia, ReadTheRulez en 72 bezoekers