Wimpers verven, uitvinding van de eeuw!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:39

Ik laat het ook altijd doen en ik ben er ook erg over te spreken!

:D M2 + 8 :D


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 10:08

Cody schreef:
Hier had ik ze net geverfd: [image]
(wimpers overigens ook maar heb hier ook mascara op, maar aan de onderste wimpers kan je het wel zien, da's Combinal Haha!)
Ik probeer ze altijd zo lichtjes mogelijk te verven omdat ik van mezelf erg blond ben, anders lijkt het heel onnatuurlijk, maar dan moet je het er wel heel snel weer afhalen en dat gaat niet altijd even goed. Bloos

Dat ziet er wel mooi uit!
Ik wil iig mijn wimpers laten verven, maar wenkbrauwen durf ik niet zo goed, omdat ze nu blond zijn en als ze dan ineens donker zijn lijkt me dat echt raar staan Tong uitsteken

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 12:52

Ik ben dit jaar op een workshop visagie geweest en daar werd het sterk afgeraden!
Chemische belasting enzo.

Ik begin er om die rede dan ook niet aan..

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 18:58

Hmm ik teken nu al 2-3 jaren mijn wenkbrauwen bij, nu is iedereen het wel gewend van mij. Ik gebruik een bruin tot donker bruin potlood, heb zelf rood-blond haar. het ziet er wel natuurlijk uit, vind ik. Natuurlijk zijn ze erg licht, mijn wimpers ook, haren op mijn armen,benen,oksels, allemaal erg erg blond. Verder gebruik ik gewoon donkerbruin of zwart mascara, eerste keer zag het er niet uit, maar nu is het wel mooi
Ik zou mijn wenkbrouwens echt niet durven te verven Lips are sealed , Straks gaat het mis Bloos!, wel zou ik ze ooit willen laten tatoeren, lekker handig, wrijven ze nooit meer af Schijnheilig
Wimpers zou ik wel leuk vinden om te verven, zocht dat ook bij ons in de buurt, had alleen elke keer geen geld Scheve mond , ik durf nog niet bij mijn vriend in de buurt te zijn zonder iets mascara, zelfs als ik ga slapen doe ik heel iets bruin mascara erop...Lips are sealed erg he..En elke keer als ik waaker word zijn mijn wenkbrauwen ook heel vaag geworden, kreeg van het weekend te horen "heee, je wenkbrauwen zijn weg Haha! " van mijn vriend Haha..gelukkig vindt ie mij nog steeds leuk Bloos

Maar goed..Dus dit is al jaren een probleem voor mij, de opties weet ik allemaal, zelf doen lijkt mij wel iets om te proberen...

"You make me sick, but I love what we're doing here"
Egypt Central
"You Make Me Sick"

<3Verloofd <3

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:16

Kan je je onderste wimperhaartjes..ik bedoel onder je oog..dus ook laten verven?

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:27

Misschien is deze vraag al beantwoord, maar dan heb ik er overheen gelezen. Kun je, als je je wimpers laat verven, er dan wel gewoon mee zwemmen in chloorwater?

Ik heb een vrij goede waterproof mascara, maar chloorwater is net iets te hoog gegrepen. En dan heb ik weer zo'n blote billen gezicht Tong uitsteken

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:31

Dorée schreef:
Ik heb dat een keer gezien bij een meisje, maar bij haar was het echt heel erg lelijk!
Ze werden erop geplakt met een soort van dikke zwarte lijm en het leek wel alsof ze dikke lagen teer op dr oogleden had.
Bovendien waren die wimpers echt onnatuurlijk lang, te ver uit elkaar en te weinig, zaten zeg maar gaten tussen de wimpers.

Was het bij haar dan heel lelijk gedaan of had jij ook zo'n effect?

Heb het ook en keer gehad en heb er 3 a 4weken mee gedaan. Het was supermooi maar ik heb het dus laten doen en verschillende lengtes. En ik was 12,5 euro kwijt

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Akshay, Amarins2, Bo_Y, C_estmoi, Eefjahh, Eliana, fleurtjeuh, OmgiliBot, PeerAppel, rien10, rosalie_a, Saleisha, StonedRomy, Tink89, Winna, YandexBot en 191 bezoekers