Hebben jullie ook weleens zo'n blèr dag?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-01 22:59

Ik heb vandaag dus een echte originele blèrdag. Ik kan niet anders doen als grienen om alles wat ik doe, tegenkom of wat dan ook. Ik ben dus niet te genieten. Nog een geluk dat ik alleen thuis ben!

Hebben jullie dat ook weleens, zo'n dag?
Geen aanleiding ergens voor, niet ongesteld oid en gewoon bij het minste geringste in blèren uitbarsten.
Het is vanochtend al begonnen, nadat ik de paarden weggebracht had, met een licht chagerijnig gevoel. En vanmiddag werd het erger. En vanavond brak het los.
Net in de stal paarden eten gegeven, niets aan het handje. Ik zie die koppies van ze, lekker diep in hun kuil verstopt, genietend van hun eten en ik krijg een huilbui. Verward
Ik loop dus nu met een snotterneus rond, drink hete thee, luister vooral Geen muziek, want wie weet zit er een gevoelig tekstje in en vooral:
Ik baal!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 00:25

Arme Jantina!!! Maar ik snap wat je bedoelt hoor, heb ik ook wel eens last van, dan raak ik om het minste of geringste van slag... Verdrietig Gelukkig heb ik er al een tijd geen last van gehad! Haha! (Even afkloppen... Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 08:30

Lief zijn voor jezelf, en heeeeeel veel chocolade eten, dat helpt echt als je zo'n bui hebt. Oh ja, en kleren kopen is er ook erg goed voor. Vooral leuke truitjes die je eigenlijk nooit zult dragen enzo....

Ahum, zoals je leest een bekend probleem dus... }>

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 08:32

ach dat heb je wel eens he. Zelfs jongens kunnen daar wel eens last an hebben. Gaat vanzelf weer over.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 09:00

Komt me erg bekend voor.... En dan Marc die loopt te mieren: wat heb je toch, waarom jank je dan? Nou dan begin je weer op volle kracht! Eennachtje goed slapen en je kijkt overal weer heel anders tegen aan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boheme, Eve_16, GaitMonster, Galja, IASCrawler, Janinevv, Lugea, MaiMai, manonnevot, Noor, ontherun, Queijo, Spike2019, Vavane, VivianHesen, Xyris en 59 bezoekers