AAAAAH dilemma, ze zijn allebei zo leuk!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Andreavlast
Berichten: 4
Geregistreerd: 15-08-04

AAAAAH dilemma, ze zijn allebei zo leuk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 22:06

Hi

heb een vriendje echt een schatje, lief, mooi en voel me helemaal goed bij hem, bijna perfect zou je zeggen..
bijna inderdaad, ik krijg sinds kort aandacht van een jongen, hij is ook erg leuk en lief en we delen veel interesses. we sms'en veel en soms bellen of mailen we.. Heb nu bijna een jaar met mijn huidige vriendje maar krijg nu het gevoel of ik moet kiezen, mijn vriendje heb ik overigens nog niet over het bestaan van die andere jongen verteld.. ik ben bang dat ik verliefd aan het worden ben.

Sorry moest het gewoon even van me afschrijven Huilen

kus

1 en 1 = 3


Steffietow

Berichten: 353
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: NL [tilburg ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 14:30

misschien vind je die andere jongen leuker ? Verward dan jouw huidig vriendje ik zou het niet weten Scheve mond vertel is wat meer over die andere jongen ...

*°*° Clown seppe mijn moppie ! sjg ! Clown *°*°*

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 14:47

Ik heb dat ook een keer gehad....tenminste ik dacht ook dat
ik verliefd was op een andere jongen. Was zo bang dat ik er toen
toch met mijn huidige vriend over gepraat hebt. Dit heeft zo geholpen........ en hij steunde mij volledig. Dat kan je je niet voorstellen, maar het is echt waar ! We zijn er samen uit gekomen en voorlopig gaan we al weer 4 1/2 jaar met elkaar!

Charaz

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:08

ik zou het contact verbreken met die andere jongen...

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:12

Charos schreef:
ik zou het contact verbreken met die andere jongen...


idd..

Als t goed blijft gaan met de huidige vriend, waarom dan het risico nemen dat je echt verliefd op die ander wordt..

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:16

Mlies schreef:
idd..

Als t goed blijft gaan met de huidige vriend, waarom dan het risico nemen dat je echt verliefd op die ander wordt..


Ik zou juist niet het contact verbreken...... een risico nemen om verliefd te worden Verward Hier zit geen rem op dat overkomt je gewoon
Ik blijf erbij dat je er met je huidige vriend over moet praten Lachen

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:00

Ben het wel met *flower* eens, gewoon nog een tijdje aanzien en als je die andere jongen echt leuker vind dan zie je dat dan en kan je daarna beslissen het uit te maken met je vriend.

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:55

ik heb het ook eens gehad, en ben ook met die jongen mee naar huis gegaan, op het moment dat ik daar was dacht ik NEE ik wil dit niet en ben gauw naar mijn vriend toe gegaan. Als ik jou was zou ik wel 3 keer nadenken voordat je stappen onderneemt!

Leven met paarden is hemel op aarde, maar komt u te sterven, dan valt er niks te erven!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Asvinia, Esther, Hicaria, MarJon, meniekske, OmgiliBot, Vaiqua en 176 bezoekers