vraag naar aanleiding van Willibrord

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-01 23:53

Ik had naar aanleiding van Willibrord net een discussie met Vinz. Hebben die mensen de pony nou teruggekocht, schonken de nieuwe eigenaren hem aan het huilende meisje en haar nog harder huilende moeder, of heeft Willibrord de gedupeerde nieuwe eigenaren 'schadeloos' gesteld?

Wie het weet mag het zeggen...
Of wat denken jullie?

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 23:55

Ik dacht dat die man de pony gewoon aan het meisje terug heeft gegeven,wat kost zo beesie nou,200 gulden?

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-01 00:09

Maar hoe zou jij dat vinden, als je misschien f500,- of f1000,- voor een pony hebt betaald en een paar weken later staat Willibrord en twee huilende mensen op de stoep...

Ach joh, wat zielig hier heb je hem terug?

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Petra1
Berichten: 103
Geregistreerd: 03-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 00:16

Ik denk dat de vader van... dat jongetje Christiaan heette die knul geloof ik, het slim heeft gedaan. Nu staat hij te boek als "mensenvriend", terwijl hij anders echt wel in zijn recht had gestaan (omdat hij de pony te goeder trouw had gekocht), maar vast scheef zou worden aangekeken omdat hij het levensverdriet van dat meisje op zijn geweten heeft.
Ik denk dat de beste man door Willibrord schadeloos is gesteld. Voor het meisje hoop ik dat moeders in de toekomst wel haar financiele verplichtingen nakomt, want daar ligt de bron van de ontstane ellende.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 01:25

De verkoper van de pony is in principe wettelijk verplicht om de vader van het jongetje schadeloos te stellen. Ook met een stallingsschuld mag je een pony niet verkopen, wel beslag laten leggen. Hij zat dus fout. Ik hoop wel dat die moeder nu wel het geld zal hebben om het dier te onderhouden, ik had op zijn lichtst gezegd daar mijn twijfels over.

Groetjes Alexandra

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 13:51

heeeey ik heb het gemist wat was er gebeurd??

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 13:52

Maar ik begrijp niet dat Willibrord niets deed aan die 'handelaar' die zomaar die pony had verkocht. Hij is toch degene die strafbaar is? Verward

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 15:28

Ja dat vond ik nou ook, ik bedoel, die handelaar was toch fout??? Niet die vrouw van dat blèrende kind d8 ik zo. Ik denk trouwens dat Willibrord óf de "aankoopprijs" van de pony aan die vent heeft terug gegeven of misschien wel een nieuwe pony gegeven. Ik vond het trouwens wel lief van die kleine kindjes dat ze hun pony af wilde staan.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 15:41

Ik heb me dat ook al af zitten vragen, ik denk dat die man wel schadeloos is gesteld.

Inderdaad wel banketstaaflig dat ze niets aan die andere vent deden, die zat fout!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 15:48

ik denk dat williebrod wel geld heeft beloofd het is toch tv!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Condor, Dimphyl, Foreverkliek, GrapeshotBot, Lalladidoo, Lestrange01, lina1998, Meliaforever, nafkedemi, ReneeMonty, xoranlover en 167 bezoekers