persoonlijke vraag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 12:14

vroeger reed ik ook altijd gewoon met maandverband.
Alleen moet je dan niet zonder zadel rijden (en al helemaal niet op een wit paard , dan kom je voor rare verassingen te staan, vul de rest maar zelf in....
En in de regen rijden is ook niet echt een succes gebleken.
maar sinds ik de tampon heb uitgevonden gebruik ik die gewoon, zit veel fijner.

Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:03

"vroeger" reed ik ook met maandverband, maar ik vond dat helemaal niet lekker zitten, ook voor gewoon niet. En nu gewoon met tampons, veel handiger en makkelijker, ik merk er niets van en dat vind ik toch wel belangrijk Lachen

MeiaLuna

Berichten: 1211
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Aalst(Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:06

Ik heb dit 1 keer geprobeerd en ik voelde em de hele tijd zitten...Misschien moet ik het toch nog maar eens gaan proberen...

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:48

MeiaLuna schreef:
Ik heb dit 1 keer geprobeerd en ik voelde em de hele tijd zitten...Misschien moet ik het toch nog maar eens gaan proberen...


Het is ff oefenen ja maar als je het eenmaal doorhebt...
Ik was echt blij toen ik uitegevonden had dat ik die dingen kon gebruiken...

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:20

MeiaLuna schreef:
Ik heb dit 1 keer geprobeerd en ik voelde em de hele tijd zitten...Misschien moet ik het toch nog maar eens gaan proberen...

Iets verder doorduwen dan waarschijnlijk.. Ik heb afgelopen jaar best vaak tampons gebruikt, maar sinds ik heb besloten de pil door te slikken tot een tijd dat het (beter) uitkomt had ik ze een halfjaar niet gebruikt, en daarna dus de eerste keer deed het weer pijn, rotdingen... ik ga opzoek naar een man met mini-voetjes

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:26

ja ik gebruik ook altijd een tampon dat vind ik veel fijner omdat je het niet voelt, maandverband vind ik echt verschrikkelijk zitten met rijden...