Farenheit 9/11 gezien?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Farenheit 9/11 gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 00:57

Wie heeft m gezien en wat vond je er van? Ik heb m gezien, maar ik vond het stukje met al die lijken en gillende gewonde mensen toch erg schokkend, bah! Verder bevestigde deze film mijn mening over Bush en sommige Amerikanen alleen maar meer Haha! .


Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 01:13

Ik heb de film gezien. Het is een goede film, zolang je in je achterhoofd houdt dat het Michael Moore's visie op de zaak is. Hij heeft uiteraard bewijzen verzameld om zn verhaal te onderbouwen, maar hij laat maar een kant van het verhaal zien.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 01:24

Ik heb hem niet in zn geheel gezien, maar wel stukjes en veel over gehoord (heb wél 'bowling for columbine' gezien). En eerlijk gezegd vind ik Michael Moore net zo 'erg' als Bush.

Zijn films zitten vól met drogredenaties, vooroordelen en gewoon feitelijke onwaarheden. Het is één en al manipulatie, en dan pretendeert hij nog om een 'documentaire' te maken... Wees dan zo eerlijk om het gewoon propaganda te noemen Lips are sealed

Ik ben ook erg anti-Bush en vind het zéker een goed idee om al zijn fouten eens goed onder de aandacht te brengen, maar zo is het gewoon een lastercampagne wat hoogstens een verkeerd effect gaat geven

Overigens was hier laatst nog een topic over Lachen

You can either agree with me or be wrong.

UK_eef

Berichten: 4215
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:25

Zie 'zoeken'.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie