Studenten! Hoeveel uur werken jullie?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Studenten! Hoeveel uur werken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 17:31

Vraag aan de mensen die VOLTIJD studeren: hoeveel uurtjes per week werken jullie naast je studie/ En wat zijn dan je werktijden? Is het goed te combineren of sla je wel eens onderwijsgroepen over?

Ik ga nu in september naar de uni, en ik werk 14 uurtjes. Dat baantje wil ik absoluut niet laten vallen, en ik hoop dan ook dat het te doen blijft, vandaar mijn vragen!

Alvast bedankt!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:36

16 uur. Meestal één hele en twee halve dagen; als administratief medewerker. Dit is mijn tweede baan waarbij ik het zo doe. Ik heb erg weinig les en kan een hoop skippen (hele onnuttige hoorcollege's bijvoorbeeld waar ze het boek voorlezen) Ik heb wel het voordeel dat ik zelf mag inroosteren wanneer ik kom aangezien ik iedere 8 weken een andere module heb met dus ook een ander rooster Boos!
Met tentamenweken kom ik oms wel eens in de knel maar meestal werk ik van te voren een paar uurtjes over zodat ik wat reserves heb. Ik mag overigens géén vakantiedagen opnemen.
Meestal werk ik maandagmiddag, woensdagmiddag en vrijdag de hele dag oid.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:37

14 uur per week , heb 2 baantjes...
Ma/ woe van 16.30 / 18.00 ongeveer medicijnen bezorgen , en van zaterdag werk ik van 08.00/18.00 bij de banketbakker !

Mis er nooit school voor , is goed te combineren !

    S p o t.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:00

4 uur en ik krijg er 8 uur voor uitbetaald Bloos
Ik werk op de zondag in de stad van Rotterdam, dus krijg altijd dan dubbel uitbetaald.
Misschien wil ik aankomend jaar meer gaan werken, zodat ik kan sparen voor vakantie naar Ierland Tong uitsteken

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:02

eeh ik werk 16 uur in de week 'vast', maar werk per dag vaak wel half uurtje meer ofzo. dus da's 1,5 uur erbij Haha! . Vaak komt daar nog wel een middag a 4 uur bij of een zondag a 4 of 8 uur..

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:04

ow heb je andere vragen over geslagen, tja ik vind het wel te combineren. Ik sla wel eens lesuren over, maar dat zou ik waarschijnlijk ook doen als ik niet of minder zou werken Knipoog

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:07

Oeps, ik heb ook de andere vragen overgeslagen Bloos!
Ik werk dus op de zondag van 13.00 tot 17.00. In totaal ben ik van 12.00 tot 18.00 van huis weg.
Ik vind het goed te combineren, ik probeer altijd de zaterdag vrij van werk te houden, zodat ik andere dingen kan doen en eventueel aan school kan werken.
Minimaal 1 dag in de week vrij, vind ik ideaal.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:21

Ik ga komend schooljaar ook studeren dus blijf dit topic volgen, ben er ook wel benieuwd naar. Ik werk nu 3 avonden in de week bij de C1000, maandag 18.00-20.00, dinsdag 17.45-20.15 en vrijdag 18.00-21.00 en als het ff kan wil ik dat wel aan blijven houden, wil liever niet op zaterdag werken... Maar ik ga dus ook een voltijd studie doen met lange dagen zoals ik heb gehoord dus het is nog maar de vraag of ik op tijd thuis ben!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 18:25

*Tamara* schreef:
Ik ga komend schooljaar ook studeren dus blijf dit topic volgen, ben er ook wel benieuwd naar. Ik werk nu 3 avonden in de week bij de C1000, maandag 18.00-20.00, dinsdag 17.45-20.15 en vrijdag 18.00-21.00 en als het ff kan wil ik dat wel aan blijven houden, wil liever niet op zaterdag werken... Maar ik ga dus ook een voltijd studie doen met lange dagen zoals ik heb gehoord dus het is nog maar de vraag of ik op tijd thuis ben!


In mijn 1e jaar HBO (wel al 4 jaar geleden) was ik zeker 3 dagen in de week pas ná 18.00u thuis.. Scheve mond

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:30

Misja schreef:
In mijn 1e jaar HBO (wel al 4 jaar geleden) was ik zeker 3 dagen in de week pas ná 18.00u thuis.. Scheve mond


Damn.... En hoeveel reistijd had je dan? Ik gok dat ik op een half uurtje kom te zitten, kwartiertje met de trein, 5 minuutjes fietsen en dan tram of lopen. Hoop dat mijn tijden toch iets gunstiger uitvallen, ik wil nl. ook blijven dansen maar dat begint ook om 18.15 of om 19.00, afhankelijk van waar ik ga dansen...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 18:31

Ik had vaker tot 18.00u gewoon echt les, of onderwijsgroepen. En dan moest ik nog één uur en een kwartier reizen. Lekker laat thuis dus.. Scheve mond

In mijn laatste jaar van de opleiding had ik zelfs vakken 's avonds, tot een uur of 20.30u Verward Scheve mond

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:32

*Tamara*, waar ga je studeren?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:37

Kusia schreef:
*Tamara*, waar ga je studeren?


In Utrecht, vlakbij voor mij dus, ga er tenminste van uit dat mijn reistijd niet al te gek zal worden...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 18:38

*Tamara* schreef:
In Utrecht, vlakbij voor mij dus, ga er tenminste van uit dat mijn reistijd niet al te gek zal worden...


Met de NS weet je het nooit.. Knipoog

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:39

Als je op de Uithof gaat studeren, mag je vanaf Utrecht rekenen op een half uur.
Via www.9292ov.nl kan je het nauwkeuriger opzoeken Knipoog

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:05

Kusia schreef:
Als je op de Uithof gaat studeren, mag je vanaf Utrecht rekenen op een half uur.
Via www.9292ov.nl kan je het nauwkeuriger opzoeken Knipoog


Ik ga naar Domstad, vlakbij de Jaarbeurs, er stopt een tram voor de deur en evt. is het stukje ook wel te lopen, doe ik denk ik een minuut of 10/15 over, stevig doorstappen Knipoog

Heb het even opgezocht op die site, volgens de site is het vanaf het station ongeveer 17 minuten naar die school. Daarvoor hebben ze het nog over lopen richting de bus en met de bus naar station maar ik pak altijd de fiets, is sneller. Ongeveer 8 minuten met de trein en ze zeggen 7 minuten lopen maar denk dat dat wel iets langer is, dus als alle treinen op tijd rijden en weet ik veel, moet t haalbaar zijn...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:07

Wij hebben jullie lange dagen school Verward
Ik ga komend schooljaar ook studeren, maar krijg geen rooster, ik moet mijzelf aanmelden voor colleges etc..

Ik ben nog op zoek naar een baantje, maar ik ga zeker niet meer dan 12 uur werken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:09

ik werk 8 uur per week vast en ze bellen me wanneer ze iemand nodig hebben.

verder werk ik als oproepkracht en daar werk ik heel onregelmatig

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:24

Amethyst schreef:
Wij hebben jullie lange dagen school Verward
Ik ga komend schooljaar ook studeren, maar krijg geen rooster, ik moet mijzelf aanmelden voor colleges etc..

Ik ben nog op zoek naar een baantje, maar ik ga zeker niet meer dan 12 uur werken..


Ik denk dat dat te maken heeft met welke opleiding je gaat doen, ik ga HBO doen, PABO, en moet gewoon hele dagen naar school. Een vriendin van mij gaat universiteit doen, pedagogiek, en die heeft 1 of 2 dagen in de week vrij, moet zelf bepalen naar welke colleges ze gaat enzo... Ik moet gewoon verplicht die vakken volgen voor zover ik weet... Scheve mond

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:27

12 uur

de donderdag- en vrijdag avond

en zaterdag morge

was tot nu toe goed te combineren. ga dit jaar aan een nieuwe studie beginnen dus ben benieuwd...

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:44

Tussen de 12 en 15 uur. Ligt eraan hoelang ik op zaterdag moet werken. Meestal is het 2 of 3 avonden per week en een zaterdag. De avonden duren maar 3 of 4 uurtjes.
Soms laat ik wel eens huiswerk schieten omdat ik te moe ben na een hele dag school en daarna gelijk door naar je werk.

Met het middelbaar was dit goed te combineren, maar op het MBO ging dit me een stuk moeilijker af vorig jaar. Dus we gaan kijken hoe ik het aankomend jaar ga doen, en anders is het of alleen vrijdag/zaterdag werken of ontslag nemen en opzoek gaan naar een baan waar dat wel mogelijk is...

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:58

Net als Soraya tussen de 12 en 15 uur. In de avonduren, vanaf een uurtje of 16:00.
Soms 8 uur achter elkaar, meestal een uurtje of 4 per keer. Lachen

Het leven is een gebakje!

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 20:03

uhm...wisselt enorm, afhankelijk van mn rooster en de zwaarte van de vakken in een bepaald trimester. Tussen de 0 en 4 uur....is niet erg veel maar het hangt er natuurlijk ook van af wat je verder nog doet, ik heb afgelopen jaar in 2 besturen gezeten, toen had ik het echt te druk om nog te werken.

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:44

*Tamara* schreef:
Ik denk dat dat te maken heeft met welke opleiding je gaat doen, ik ga HBO doen, PABO, en moet gewoon hele dagen naar school. Een vriendin van mij gaat universiteit doen, pedagogiek, en die heeft 1 of 2 dagen in de week vrij, moet zelf bepalen naar welke colleges ze gaat enzo... Ik moet gewoon verplicht die vakken volgen voor zover ik weet... Scheve mond

Aha, ik ga HBO-Verpleegkunde doen, en daarbij moet je dus echt alles zelf plannen..
Niet dat ik dat erg vind.. Haha!

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:51

4 tot 20 uur per week, variabel. Het nadeel is wel dat het in een kroeg-met-nachtvergunning is, zodat ik meestal niet voor 6 uur ´s nachts in mijn bedje kruip. Naast mijn fulltime bestuursfunctie ging het echt niet, te slopend. Naast de studie is het beter te combineren. Invloed op mijn studie heeft het zeker gehad, dit jaar moet ik echt hard aan de studie en moet ik wel wat gaan minderen. Maar ik heb er wel vreselijk leuke dingen van gedaan (maand vakantie naar Nieuw Zeeland, peperduur bestuursjaar van studentenroeivereniging), die ik zonder wat bijwerken echt niet had kunnen doen. En het variabele is erg prettig, ik kan zelf aangeven wanneer ik hoeveel wil werken, met een beetje passen en meten kan het dan bijna altijd. En het werk is Heel Leuk!

"De meest interessante mensen zijn diegenen die op hun 25e nog niet weten wat ze met hun leven willen doen." (gelezen op een toilet in Arthurs' Pass, Nieuw Zeeland 2003)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, annepaardoes, Anoukjuuuhh, arjaaaaa, Eve_Nie, Flip, Furbie11, GrapeshotBot, hagelslag, JPitty, KimD, kosseh, Laibadji, Marcato, nafkedemi, PotjeMayo, Prairy, Queijo, Sharonaa_, sinnekinne, VuurVleugels, XxMariellexX en 77 bezoekers