Terrostische aanslagen in Nederland

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 20:54

Hoorde net op de radio in de auto dat ruim de helft van de Nederlanders bang zijn voor een terroristische aanslag in Nederland. Ik ben er eigenlijk niet bang voor, Nederland is zo klein. Scheve mond\ Volgens mij weten 'ze' niet eens wat Nederland is! Haha! Als Nederland zo belangrijk was, hadden ze ons al lang gepakt. Ik denk alleen dat 't best mogelijk zou zijn dat ze aanslagen plegen in Duitsland, Frankrijk enz. Scheve mond\ En jullie, zijn jullie bang voor aanslagen in Nederland?
xxx Ellen.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 23:05

Nee denk het ook niet. Al die turken en de andere hebben hier een makkelijk onderkomen ze mogen allemaal komen en de meeste ook wel blijven

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:55

nee, ik denk ook niet dat het zo is hooor. Maar je weet maar nooit wat die gekke mensen doen.... Verward

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 11:07

ik krijg een beetje het idee dat de nederlandse media ervan baalt dat er hier nog niks is, geen miltvuur, geen aanslagen, he verdikke, wij moigen niet mee doen... Frusty

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 11:33

Sjonge jonge....hoe hoog was de gemiddelde leeftijd op dit forum? Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 12:23

Samantha, wat heeft DAT er nou weer mee te maken?

Anyway, lijkt me niet heel nuttig om bang te zijn voor terroristische aanslagen. Aparte aan die aanslagen is dat je het pas merkt als het te laat is.. Je kan dus wel binnen blijven zitten in je kelder 'oooh, stel dat er wat gebeurd' maar dat lijkt me niet echt productief/nuttig Haha!

Ik wordt een beetje heel erg (@#$*&@#(*& van de media. In principe was er niet zo veel aan de hand op 9-11, of ja, het is natuurlijk ontzettend stinkmodder voor die mensen, maar economisch gezien had het geen ramp hoeven zijn. Maar ja, de media doken er meteen gruwelijk bovenop, dikken alles lekker aan en halen op die manier dingen als consumenten vertrouwen ontzettend naar beneden. Irri Frusty