Leuke ideeen voor een bruiloftskado gevraagd!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Leuke ideeen voor een bruiloftskado gevraagd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 09:19

Ik zal het even verder uitleggen. Een collega van mij gaat binnenkort trouwen. We gaan al zo standaard gewoon geld geven en dus willen we dat leuk verpakken zeg maar. Want ja, gewoon maar een envelope geven is natuurlijk helemaal niet leuk. We hebben al zitten denken, maar komen niet echt ver. Dus vandaar dat ik hier de vraag maar even neerzet Haha!

Wie heeft er leuke/originele ideeen om dat geld te verpakken!!

LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:31

Op onze bruiloft heb ik oa een hele mooie Bonsai boom gekregen met briefjes geld erin die gevouwen waren als kleine waaiers! Was heel leuk.
Ook hebben we een mooie grote bloempot gekregen met allemaal bamboo stokjes erin met geld eraan.. Ook erg leuk!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:02

Idd boompje met geld erin of zoals ik bij mn vriendin heb gedaan, al het geld omwisselen voor klein losgeld (toendertijd dubbeltjes, stuivers, kwartjes enzo) en dat in een spaarvarken doen. Werd ook erg gewaardeerd, hihihi ze zijn de hele nacht aan het tellen geweest....
Of een schilderij maken van geld, een beetje crea thea kan wel leuke figuurtjes vouwen van die briefjes....

succes ermee!

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:03

verwerk doosjes, met geld erin, in de taart

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:18

Ik heb laatst voor de bruiloft van een vriendin een klavertje vier uit mijn eigen tuin gedroogd tussen het telefoonboek. Mooi lijstje gekocht bij de Hema (van dat Kersehout), en toen dat gedroogde klavertje vier erin gedaan. Het geld heb ik achter dat witte velletje en voor de afdichting gedaan, en een onderste randje heb ik zo gevouwen dat ze het aan de voorkant wel zag dat er nog wat tussenzat.
Met een mooi lettertje "Veel geluk" in het onderste hoekje geschreven, en klaar is je persoonlijke gelukwensje met inhoud.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:22

Een vriendin van mij had laatst een leuk idee: heel veel briefjes van 5 in enveloppen doen. Daarnaast doe je ook nog (op maat van een briefje van 5 gesneden) briefjes in enveloppen, zodat je ongeveer 200 enveloppen in totaal hebt. Die moeten ze dan ALLEMAAL openmaken, daar zijn ze wel even zoet mee.
Je moet dan wel even het totaalbedrag doorgeven, zodat ze geen geld weg gaan gooien.
Let erop, dat je enveloppen gebruikt die niet doorschijnend zijn, want dan is meteen de lol eraf.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:31

Ohhh Imker wat gemeen. Nagelbijten / Gniffelen
Ik vind dat Bonsai boompjes idee erg goed.