N.a.v. mijn vorige topic; Opa overleden.. |(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:52

Sammm schreef:
Dank jullie wel. Verdrietig Ik zit er idd over te denken om alsnog iets te schrijven maarja.. Ik weet niet of dat wel kan, en strakt vind iedereen het belachelijk ofzo..


lieverd:dat is helemaal niet belachelijk!
echt doen hoor,het zal je rust geven!
ik was 23 jaar toen mijn vader overleed,onze relatie was altijd een beetje stug.
ik heb alles wat ik hem nog wilde zeggen,maa niet durfde,op een brief geschreven,en in zijn kist gelegd!
ook en broer van me,die is in de 30 ,had een mooi briefje geschrevven in e kist gelegd!
gewoon dichtvouwen,als je wilt dat niemand het leest!

doen wat jouw hartje je ingeeft!! Ach gut

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!


xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 20:20

Gecondoleert! en nog heel veel sterkte !!

mijn oma is vorige maand ook overleden, mis haar nog elke dag! ik was erg close met haar.

ik heb een gedicht geschreven en mijn moeder heeft het voorgelezen op haar begravenis. ik wou het eerst niet maar heb er geen spijt van dat ze het toch voorgelezen heeft. zelf durfde ik het niet voor te lezen.

je kan als je niet wilt dat iedereen het hoort ook gewoon je brief zoals mexx2 al schreef in de kist leggen.

iig veel sterkte!!

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Amazonbot, Besje, Facebook, GoogleAdsense, Ilse_C, Laj1, Marcella, PollyPancake, Selina, Suusw, Syzygy, Toffeltje, Typhoon en 210 bezoekers