Costa!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 17:41

wie heeft de film Costa gezien? ik heb hem vrijdag gezien samen met mijn vriend Lovers, maar vond hem zwaar tegen vallen. ik had er veel meer van verwacht!


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 17:44

ik wil er wel naar toe

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 17:46

ja, ik wou er dus ook heen. in het begin is ie saai, later begint wel wat leuker te worden. Nou wil ik nog naar Hannibal, hihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 18:19

Ik heb Hannibal gezien en ik vond hem zwaar tegenvallen. Silence vodn ik onwijs veel beter. Hannibal mist een goed verhaal, is langdradig en stom. Hij is alleen wel lekker goor, vooral op het einde.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 18:22

hoe ranziger hoe beter! hihi

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 18:22

Ik heb Costa gezien en ik vond hem opzich wel leuk, sommige stukken zijn echt grappig.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 19:05

Hoorde van een vriendin die m gezien had dat er iemand z'n enkel kneusde oid en toen kwam er een doos met de mededeling: "Laat me erbij.. ik ben veearts en alle gwrichten zijn hetzelfde!" Hahahahaha Nou dan weet ik wel hoe laat t is Party!! Knipoog

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 19:09

Hmm, Costa is nou typisch zo'n film waar ik niks van verwacht en die bij mij niet tegen zou kunnen vallen Knipoog
Maar ja, de kans dat ik er geen ga is ook best wel erg klein Scheve mond\

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 19:20

heb net Freqency (schrijf je dat zo) gehuurd ik vond 'm super!!!!
zelf Michael vond 'm goed en dat wil heel wat zeggen... Cool

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 20:15

Die regisseur van Costa heeft vroeger bij mij op school gezeten en dat is de enige reden waarom ik die film wel zou willen zien. Gewoon kijken wat hij ervan gebakken heeft. Maar ik huur 'm wel als-ie op video uit is, ik ga daar echt niet voor naar de bioscoop. Scheve mond\\

Hannibal zou ik wel willen zien. Ik heb vorig jaar het boek gelezen en bij sommige stukken ging ik echt bijna over m'n nek Misselijk . Ik snap nu ook waarom Jodie Foster niet weer Clarice Starling wilde spelen...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 21:02

Nou nou.. zo heel erg Misselijk was Hannibal niet.. Er zitten maar iets van 3 stukjes in waarbij je zoiets hebt van 'hmmm'.. En spannend is ie zeker niet.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 21:19

ik vond costa wel grappig. Echt een film om te gaan zwijmelen naar je eigen vakantie! ER zaten wel grappige stukjes in, zoals aan het einde " Wie zegt dat ik op jongens val" . Maar voor de rest viel ie wel tegen...

Groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 23:39

Hannibal viel heel erg tegen, ik vond 'm saai en soms een beetje onsmakelijk, maar het was niet te vergelijken met Silence of the Lambs.

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 12:07

Hannibal vond ik zwaar tegenvallen. Daar had ik veel meer van verwacht. En Costa vond ik juist meevallen, was erg grappig. Niet echt een boeiend verhaal ofzo, maar gewoon grappig.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 17:45

Ik vond Costa een heerlijk simpele ontspannende film! Lekker gejat van Dirty Dancing (vakantie, dansen, zelfs de pasjes af en toen).
Ik kwam er heel vrolijk vandaan. Ik ben 25 en de gemiddelde leeftijd in de bios was 15 volgens mij. Ik vond Daan Schuurmans een lekker ding en Georgina Verbaan vind ik altijd erg grappig.
Gewoon een leuke film! Niets van verwachten, gewoon even ontspannen.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 17:49

ik wil ook nog naar costa, maar meer eigenlijk om te kijken of er wat te zien valt van salou. ik ga daar namelijk eind aug. naar toe. lekker een paar daagjes er tussen uit.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 17:50

Ieps!
Salou 'k hoor het al, een relatie tussen ons wordt nooit iets Lachen Als ik ergens _niet_ naar toe zou willen op vakantie.... Knipoog Oh well, ieder zijn/haar feestje.. Lachen

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 17:59

he sh*ps, echt niet???? Huilen Huilen Boos! zal mijn vakantie wel annuleren dan hihi. *LOL*
nou we gaan eigenlijk omdat we met mijn nichtje en een vriendin van haar (kennen wij ook wel goed) gaan. we zouden feitelijk helemaal niet op vakantie gaan of alleen maar ergens in nederland. en eigenlijk wil ik niet zo lang weg bij quinto dit jaar (als hij gespaard word met ruimen) vanwege zijn gezondheid.

_________________
geen leven zonder een tinker!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: akerna op 2001-04-02 18:00 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 18:22

Ik zou wel een weekje willen beesten in Lloret ofzo.. maar mijn voorkeur gaat denk ik wel weer uit naar Venuzuela ofzo haha zelf Michael wou wel naar Noorwegen ;pmaarja dan moet ik eerst de staatsl winnen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Artimes, Bloemetje75, desireeee_x, Googlebot, JudithGigi, katinker, laran, Marlou91, marygoround, mika11, nick_en_ik, Nijnteee, Roosch, Slagroomsoes, Slofje, Vuri, Winna en 145 bezoekers