Muggen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 09:55

Grmbll ik was vergeten af te kloppen, vanochtend ontdekte ik er een op mijn enkel Boos!


skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:25

Ik heb 1 muggenbult op mn duim Knipoog

Ik word gelukkig niet zo vaak gestoken door muggen, ze vinden mn bloed niet lekker Tong uitsteken

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:27

Denk dat de meeste muggen verhuist zijn richting Berghem en Megen...... Stoom uit je oren

ikkuh1991

Berichten: 134
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:13

normaal zit ik ook helemaal onder maar heb er nu nog maar van 1 mug last gehad:D beter;)

°...Kom Niet Meer Op Bokt... °

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:16

Volgens mij hebben de muggen dit jaar een andere smaak ontwikkeld. Vork Normaal word ik namelijk nooit gestoken, en gisteren heb ik kort na elkaar 5 bulten opgelopen. Kan me zelfs herinneren dat ik vannacht geprikt ben en half slapend nog Azaron heb lopen smeren. Vervelende beesten...

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:51

Ik denk niet dat het aan de muggen ligt, maar aan je bloed. Je bloed veranderd om de zoveel tijd. Ik weet niet precies hoe het zit maar wel in die richting

22 Januari verwachten we ons kleintje

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:47

og praat me er neit van me hele benen zitten eronder en maar krabben he..
pff stomme beesten Tong uitsteken

Ivana (Atleet x Renovo), Z1 - Drachtig van Dante U.S
Zensation (v.Scandic), Z2+2 - *Verkocht* Whitney (v.Gribaldi), *Verkocht*
"Hoe meer kwaliteit het paard heeft, hoe meer kwaliteit hij van de ruiter eist."

janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:44

Ik heb er zelfs 1 onder mijn voet, dat is echt irri!!!!!
Bij elke stap die ik zet voel ik hem, en dan wil ik natuurlijk ff krabben...
(maar om nou steeds je schoen uit te doen)

wesly is mijn engeltje

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:59

Ik heb een klamboe dus nergens last van. Maar als je dan ergens anders gaat slapen dus wel.. Scheve mond Ik had er vannacht super veel last van. Ik miste mijn klamboetje wel. Nu heb ik al een paar muggen bultjes ontdekt. Boos! Janine ik heb er ook een onder mijn voet, dat is idd echt iritant!!

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 18:46

Ik heb tot nu toe en TOP zomer... volgensmij is mijn wens uitgekomen..."alle muggen uitgestorven" Haha!
Normaal gesproken word ik helemaal lek geprikt, terwijl mijn vriend rustig doortukt en nergens last van heeft, ik heb lekker bloed Verward alleen van het gezoem ga ik al door het lint!!! VRESELIJK... HAAT muggen. Als ik een mug hoor --> licht aan en ik sta net zo lang met iets "mepbaars" in mijn handen tot dat het .....beest dood is. Eerder ga ik niet slapen, mijn vriend wordt crazy van mij s'nachts als ik weer eens met mijn boek klaar sta.
Mijn plafond is een muggenkerfhof Haha! allemaal platgemept...
Geen enkel spulletje helpt ook bij mij, toch maar eens een klamboe aanschaffen.

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 19:17

Pff ik heb een paar jaar geen last van gehad van muggen maar nu wordt ik helemaal lek gestoken!! echt heel erg ittitant !! ik wordt echt gek van ze ook met slapen dat k*t gezoemmmm grrr.....

wat jij zegt hebben we ook hoor shadowfax.

me vriend als die een mug ziet of hoort gaat ie ook niet eerder zijn bed in voor dat alle muggen dood zijn gemept !! Tong uitsteken

The journey of a thousand miles begins with a single step.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, bebble, Corelli, Drico, eestheer, Esther, Frummel01, Malissaa1, MeesMo, Momo94, RoronaZorro, sandra1312 en 63 bezoekers