Ik heb een iPod Mini gehad!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Ik heb een iPod Mini gehad!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 08:47

Gister waren mijn vriend en ik 3,5 jaar bij elkaar Lovers . De keren dat we onze relatie gevierd hadden, kwam ik meestal met een groter kado dan dat hij had ( of hij had helemaal geen kado).

Deze keer heeft hij mij overtroffen, ik heb van hem een iPod Mini gehad.

Deze kleur:
Afbeelding

Ik was echt helemaal verbaasd, nooit verwacht dat ik iets zou krijgen, ik was echt sprakeloos. Voor mijn gevoel is het een veel te groot kado, maar hij zei dat ik het verdiende omdat ik altijd zo lief voor hem was en veel voor hem doe, de schat

Hoezo ik ben verwend Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 09:51

Wat is het? Clown

Maar ten eerste, van harte gefeliciteerd met jullie jubileum, ten tweede, gefeliciteerd met dat ding, fijn dat je er zo blij bent Lachen Ten derde, nog veel geluk tezamen en geniet er maar van Haha!

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 09:56

Gefeliciteerd, die ipod is een super ding!! Schijnt de beste te zijn!veel plezier

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 10:13

Die dingen zijn echt gaaf! M'n schoonzus heeft er ook een, supergeluid ook Veel plezier ermee en nog gefeliciteerd Haha!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 10:47

Het is een hardeschijf mp3 speler, 4 gigabyte groot. Er kunnen 1000 nummers op, ook een agenda zit er in ( wellicht dat ik nu wel mijn huiswerk ga doen Tong uitsteken ) en kan er een paar spelletjes mee spelen ( bricks, parachute, patience). Met andere woorden, erg makkelijk als je 2,5 uur moet reizen Haha! .

Maya bedankt voor je goede wensen OK dan!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 11:04

wat leuk!!! handig voor in het ov!!!!