help :oo

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

help :oo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 22:18

Ik heb in de hoefslag is gelezen dat je wel is na een val van je paard vergeetachtig kan worden nu ben ik er achter gekomen dat ik al een paar keer iets vergeten ben oke de laatste keer zat iemand te praten toen ik een boek aan het lezen was das dom,maar nu had ik voor morgen afgesproken met Zazoutje en weet niet meer welke tijd.Ik ben daarna veel bezig geweest met andere dingen maar dat stuk in de hoefslag maakt me als het ware bang ik ben daarvoor van me paard afgevallen maar wel op me rechterheup daar had ik ook pijn aan.
Maar weet nu niet meer of het half 11 was of half 12 volgens mij gebeurt dit bij iedereen vaker wel is.Sorry dan voor dit verhaal.Maar jullie stellen me meestal weer gerust Knipoog

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:21

Ehmm ik denk gewoon dat je te druk bent Haha!.. Als je eens weet hoevaak ik dingen vergeet, en ik ben er al in geen jaren vanaf gevallen..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:21

Zoiets gebeurt iedereen wel eens hoor! Ik denk echt niet dat je je meteen zorgen hoeft te maken. Als je al vergeetachtig wordt door van je paard te vallen lijkt het mij dat je dan toch minstens op je hoofd gevallen moet zijn...dus rustig aan, en bel of sms gewoon even hoe laat jullie ookalweer afgesproken hadden Knipoog

Look. A petrol station, the natural home territory of the Ford GT. And there it is, at the watering hole, drinking its fill. For the forty-seventh time today.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:23

Je moet niet alles wat je leest meteen bij jezelf vrezen Knipoog
Waarschijnlijk heb je gewoon een hoop dingen aan je hoofd gehad toen je het afsprak en ben je het nu even vergeten.

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 22:23

Bedankt ben alweer rustig Haha!
Ben ook met zoveel bezig,winterdeken verkopen zweetdeken kopen bijna jarig meetings,pony op de weide 2 shets doen pfoeee.

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 22:23

oja en ik moet naar me oma morgen en zazoutje meeten,en naar het postkantoor.

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, Babsiej, Dammie, Femke_Tweety, furious, Lalladidoo, Marocje, Ookami, Paardje02, Petra_O, Tucktuck, Vagabondo en 127 bezoekers