onze Hond is aangereden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

onze Hond is aangereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 19:09

Onze hond is Dinsdag aangereden,
Hier dus maar eventjes het verhaal.

Ik wandelde met Klico(onze hond) Arzu, en een vriendin naar Mick toe, om Bo(vriendin) te laten zien hoe Mick eruit zag. We hadden klico mee zonder riem, dus ze vloog de ene na de andere tuin in, en keek niet uit met het oversteken, hoewel we haar de hele tijd vast hielden met kruispunten, ze bleef de hele tijd netjes aan het kantje, of op de stoep, er waren weinig tot geen auto`s(was een voordeel voor ons) Nou, Wij dus naar Mick toe, Mick even laten zien, komen we der achter dat arzu hengstig(!!) is, wij hele grote lol, en niet op Klico gelet. Toen we weer weg gingen moest het hek weer dicht, wou niet dicht, dus het duurde eventjes tot hij dicht was.
Na 10 minuten ofzo was hij dan eindelijk dicht, en wandelden we weer terug, met Klico ver voor ons.
Als je naar Mick wil, moet je over zo`n landweggetje, dat eindigt bij een normale autoweg, normaal is die helemala vol met verkeer, en klico liep er gewoon overheen, wij al boos haar terug roepen, en haar bij ons houden, Nouja, toen kwamen we weer in de bebouwdekom(Moet je zo`n 100 meter door heen) daar liep Klico van de stoep af, en iemands pad op, ik zag in de verte een auto aan komen, dus ik riep klico, Klico niet reageren, en er kwam een vrouw naast ons fietsen, die Arzu een erg mooie pony vond( Haha! ) ik riep klico nog een keer, en de auto was vlakbij, Klico wou net naar ons toe komen, toen de auto er voorbij wou, dus klico lette niet op, en werd geraakt door de auto, ze stond te piepen, en te janken, en ze tilde haar pootje de hele tijd op, dus ik rende naar haar toe, en tilde haar op, de bestuurder van de auto was erg geschrokken(en ik ook)Toen begon die wat te praten enzo en z`n hand zat onde rhet bloed van Klico`s pootje, ik zei de hele tijd, ik wil naar de veearts, willen jullie me brengen, ik wil de rheen, en uit paniek begon ik te huilen, Bo liep naar me toe, en ze moest ook huilen, en ze probeerde me te trossten, wat ik heeel erg lief van der vond.De bestuurder en z`n vrouw wouden me eindelijk brengen(2 minuten later ofzo) en we reden er hene, met de afspraak dat Bo arzu naar mijn huis zou brengen. Wij naar de veearts, we moesten even wachten, en ik moest de hele tijd huilen, en ik hield klico de heel tijd bij me, en haar heel veel knuffelen, met de hele tijd de woordjes als: het spijt me meisie, sorry schatje. Toen kwam eindelijk de DA en zei die tot mijn grote opluchting dat het pootje niet gebroken ofiets was. het was een schaaf wondje mogelijk van het asfalt, Klico kreeg een spuitje, met wat spulletjes, en een pijnstiller erin, als klico dus 3 dagen erna nog niet goed kon lopen, moesten we terug komen.Mijn vader was zich ook rotgeschrokken dat de vrouw(die dus naast de bestuurder zat) hem opbelde met dat onze hodn was aangereden, en hij kwam zo snel mogelijk naar de da toe. IK zat zo ondertusen te wachten opo mn vader, en Klicoliep gelukkig weer rond in de wachtkamer, te snuffelen, kwam me vader ons ophalen, Ik meost de hele weg naar huis huilen, gewoon van de schrik, die nacht heb ik ook maar amper geslapen(ook van een hinnikende arzu :p )Maar gelukkig loopt ze weer helemaal normaal Haha!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:27

Jeetje dat is idd schrikken
Gelukkig is het weer helemaal goed gekomen Lachen

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:49

Aaah meis tog Scheve mond
Das ff schrikken Scheve mond

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 20:28

dat was zeker schrikken!
Arzu ging toen ook heel lief tegen me zijn Lachen bo en mn vader vingen me ook vet goed op, alleen me moeder was niet te entihousjast.

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:31

Wat schrikken zeg!
Gelukkig is het goed afgelopen!

Don't dream your life, live your dreams!

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:38

Jeetje, dat is niet echt fijn om mee te maken. Gelukkig viel het allemaal mee, maar hij zal de komende dagen nog wel wat spierpijn hebben, denk ik. Geef hem maar een knuffel en een lekker koekje van mij Knipoog

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:08

Dat is inderdaad niet echt leuk. Maar waarom doe je de hond dan niet aan de lijn, dan kan je dit soort dingen voorkomen en aanlijnen is toch een kleine moeite als je je hond niet goed onder controle hebt.

Nieuw profiel! Eindelijk

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 07:24

normaal is ze ook wel aan de riem, maar we zijn die gewoon vergeten, omdat we dachten ene klein rondje te maken

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 08:18

Gelukkig is het goed afgelopen! Het valt het gelukkig mee en zijn jullie meer met de schrik er vanaf gekomen.

p.s. ik vind dat je hond wel een hele gave naam heeft klico (bak)... hihi

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:21

Aardige mensen, die bestuurders van de auto. Maar had niet hoeven te gebeuren. Je kunt nu voortaan 2 dingen doen om het te voorkomen: maak dat die hond luistert en pak haar keihard aan als ze niet komt wanneer je roept, of doe haar voortaan aan de riem.

Mensen moeten een hond die niet luistert gewoon aan de lijn houden.

De hond is de betere mens

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:30

Erg netjes van die mensen om jullie naar de arts te brengen......en gelukkig is eht goed met je hond!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, carineken, GrapeshotBot, IASCrawler, Laurora en 65 bezoekers