Grrr, stom administratie kantoor...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Grrr, stom administratie kantoor...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 16:02

Ik heb vanmiddag mijn vriend onze Voorlopig teruggave 2004 op laten halen bij het administratie kantoor die dat voor ons zou regelen.

30 maart mijn spullen ingeleverd voor de Aangifte 2003 en de VT 2004.
Na een hoop gebel en gedoe sturen ze half mei eindelijk de aangifte 2003 weg.
Wonder boven wonder heeft het Belasting kantoor onze aanvraag snel behandeld en kregen we vorige week ons geld terug.

Maar in de tussentijd liep de aanvraag VT 2004 nog, verschillende keren gebeld. Mijn formulier ontbrak en moest ik weer opnieuw aanvragen. Oke, ik begin juni terug naar het kantoor met mijn formulier, met het idee dat ze het zouden regelen.

Weer bellen, ja het is hier nog in behandeling. Bel ik begin deze week, ligt het nogsteeds op hun bureau en er is nog NIKS mee gedaan Boos! Boos!

Ben het zoooo zat, bah.... Ik moet iedere keer bellen en zorgen dat de procedure blijft lopen, want hun doen het niet. Wordt niet terug gebeld (en als ie eindelijk na 5 telefoontjes terug belt krijg ik te horen dat ik 'een beetje ongeduldig ben' dacht dat ik erin bleef Frusty ) Ben nu alweer 3 maanden verder en krijg nog steeds geen VT.
Heb alles opgehaald, ik ga het zelf wel regelen. Dacht dat het sneller ging door het hun te laten doen, maar das dus niet zo...

Heb een mooie klachtenbrief in elkaar gezet, met een rekening van onze onkosten die ze mogen gaan betalen.
(weet niet of ik het voor elkaar krijg, maar niet geschoten is altijd mis, toch?)

Andere mensen nog ervaring met slechte administratie kantoren???

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 17:00

Gelukkig geen last van {mssn mijn vader wel maar nog nooit wat over gehoord Tong uitsteken} maar is idd knap lastig.
Hopelijk krijg je, je schadevergoeding en word het eindelijk eens allemaal geregeld. suc6!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 17:07

Genoeg hoor Lachen Maar helemaal objectief ben ik niet, aangezien ik zelf op een accountantskantoor werk Clown

Er zijn echter 2 kantoren die de kroon spannen.

1 klein kantoortje, heb er gesolliciteerd en die mensen waren zo seksistisch... Ben uiteindelijk niet aangenomen omdat ik (oa) achter het aanrecht hoorde te staan.

Het 2e kantoor is een landelijk kantoor, toen wij ons bedrijf moesten verkopen vanwege ruzie hebben die ons zo enorm laten zitten... De tegenpartij zat bij hetzelfde kantoor, maar bij een andere administrateur. Als we al iets hoorden (gebeurde niet vaak) dan waren het allemaal berichten en berekeningen ten gunste van de tegenpartij... Scheve mond

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 13:13

@Kristie: Thanks, hoop het ook. 't is toch weer iedere maand 213 euro wat je mist...

@Pervinco: Dat heb ik inderdaad ook vaker gehoord (seksitische mannen), of van die hele bitcherige vrouwen.

Tja, het is echt te gek voor woorden. Ik ging daarheen met het idee dat dat sneller zou gaan dan als ik het zelf zou doen (ik heb er geen kunde van en hun wel)
Maar het heeft alleen maar langer geduurt Verward

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 13:22

Misschien een domme opmerking, maar volgens mij ben jij slim genoeg om je belastingformulieren zelf in te vullen.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 13:27

Jawel, maar ik heb het nog nooit gedaan. Dus ik moet er wel ff voor gaan zitten, en ik heb het best wel druk met de verbouwing etc.
Dus was in de veronderstelling dat het via hun sneller/makkelijker zou gaan, niet dus Scheve mond

Maar, als ik het zelf had gedaan had het idd al lang en breed weggeweest...
Nou ja, ik heb volgende week 4 weken vakantie dus kan ik er mooi even voor gaan zitten. Knipoog

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:00

Goh pervinco, ik dacht dat ik de enige was die te horen kreeg van een fijne collega dat ZIJN vrouw nooit mocht werken, want ZIJN vrouw was gelukkig thuis. Dat soort kerels mogen van mij betreft naar de inburgeringscursus.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:19

Ik wacht nog steeds op mijn Belastinggeld wat ik via een administratiekantoor in heb gedient! Volgens die vent is het al lang opgestuurd maar nog niet behandeld. Welke gegevens heb je nodig als je zelf de Belasting wilt bellen om polshoogte te nemen? En welk nummer?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:32

Zowiezo je sofinummer en evt. je aanslagnummer (zal wsn H.30 zijn). Het nummer dat je moet bellen staat op de aangifte...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:36

Sofinummer heb ik wel, aangiftenummer moet ik even navragen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie