Wat is het liefste, leukste en of gekste...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:07

Mijn vriend heeft mij al meerdere malen verrast.
* voor mijn verjaardag nam hij me mee naar disneyland parijs. Daar sliepen we in 1 van de grootste kamers van het disneylandhotel. Alles was tot in de puntjes geregeld. Ik had zelfs een ontbijt met disney vriendjes Haha!. En alsof dat nog niet genoeg was kocht hij in de disneystore van het hotel ook nog eens een levensgrote eeyore voor me.
* Ik zat in een dip vanwege mijn pony die uiteindelijk te klein voor mij was ( lang verhaal gekocht als veulen, valse papieren enz enz ). Hij kwam op een avond naar me toe met de motor en zei dat we een stukje gingen rijden en daarna langs kennisen van hem met een soort van pensionstal op hun erf. Dat zal ik wel leuk vinden. Daar aangekomen werden we meteen naar de binnenbak gebracht waar een tinker en een fries in los stonden. Menno was wat aan het praten met die mensen en vroeg opeens of ik die tinker ook zo leuk vond . Nou ja dat vond ik wel . Tijdje staan praten en toen gingen we weer naar huis . naja oke beetje vaag allemaal, maar goed ik zocht er niets achter. Een week later kwam opeens met het verhaal dat ie vergeten was cremello te voeren ( is mijn vorige pony ) en of ik even mee wilde gaan naar stal ik was immers toch al thuis. ( was s'avonds laat ) . Dus ik oke mee naar stal en wat staat er in de stal van mijn pony.... Precies die tinker! Hij vond het sneu dat het allemaal zo klote gegaan was met mijn vorige pony dat ie er een rijpaard voor me bijgekocht had. Alles had ie geregelt de keuring enz enz . Onze veearts zou een dag later komen voor de keuring en als het niet goed was kon ie hem terug brengen . Maar hij werd goedgekeurd en ik heb nog steeds plezier van hem . Dit vergeet ik echt nooit meer dat hij dat gedaan heeft.
* regelmatig gooit hij me in de auto en neemt hij me ergens mee naartoe , lekker een daggie weg.

Mijn vriendin ( angel22 hier op bokt ) heeft ook een speciaal plekje in mijn hart gewoon omdat ze altijd voor me klaar staat en goed voor me paardje zorgt.

Mijn vriendengroep heeft er in juni ervoor gezorgt dat mijn vriend en ik alsnog naar het concert van phill collins konden gaan. Man wat waren we blij Lachen

En mijn ouders... Ze zijn er altijd voor me wanneer ik ze ook nodig heb !

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:51

Ik krijg meestal een hamster voor mn verjaardag van n goeie vriendin.....
Echt leuk is de ene dood staat zij op mn verjaardag met een lief pluisje op de stoep Haha!

En toen mn vriend en ik in centerparcs waren heeft hij savonds van kaarsjes i love lin geschreven echt lieffffffffff Haha! Lovers

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 00:43

Wr zijn allemaal maar boffers! De een nog meer als de ander als ik dat zo lees... Tjee, wat een lieve mensen allemaal om ons heen!

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 02:21

ik heb een paard gekregen van een hele goede vriend!!!!!! *LOL* OK dan!
omdat ik al veel voor hem gedaan had besloot die maar een paard voor me te kopen omdat ik helemaal gek ben op paarden...
dat vindt ik echt super lief van hem...

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 06:54

Justice schreef:
En heeft hart in aktie bijgesprongen???


hoefde gelukkig niet want ik had m al Lachen

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 11:05

Ik werd laatst opgenomen in het ziekenhuis. ik zag daar tegen op. De narcose voor de operatie gaf mij de kriebels.

Voordat ik werd geopereerd verscheen mijn beste vriend aan mijn bed. we hebben gezellig zitten kletsen tot het zo ver was. Hij heeft mij toen, samen met de zuster, naar de OK begeleid. Daar heeft hij me nog een dikke knuffel gegeven en toen namen we "afscheid"....
Anderhalf uur later lag ik weer op zaal. De zuster checkte nog even mijn gegevens en zei toen dat er iemand voor mij was. Mijn beste vriend was weer naar het ziekenhuis gekomen om mij nog weer even te zien. Hij heeft me geknuffeld en tegen me gepraat tot ik in slaap ben gevallen. Zo lief! Hij wist me echt gerust te stellen.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:36

het was de laaste dag, en we hebben er alle 4 moeite mee, want we moesten afscheid nemen. (eind groep 8) toen heeft een vriendin voor 3 van ons een hele leuke kaart gemaakt, en dat vind ik heel erg lief van haar!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 13:46

Dat zijn leuke aandenkens.

Ik ben blij dat een mens geode herinneringen altijd bij zich zal dragen. Aan iets leuks, liefs en of geks terug kunnen denken stemt mij goed.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:19

Toen ik op Aruba zat (stage) heeft mn beste vriend een aantal van die vluchten aangevraagd (hij is steward bij de KLM). Het was zo goed om na al die maanden een bekend gezicht te zien. Ik had vaak ruzie met mijn huisgenootjes en zat er dan helemaal door heen. Toen hij opeens voor mn neus stond was alles weer goed. Thanks Remmie!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 17:28

TOP!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:12

Nee, dat ga ik toch echt voor mezelf houden!
Tenminste, ik bedoel, het blijft tussen Linet en mij.... Bloos!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 19:45

Nu maak je ons nieuwgierig, Frank!

Vertel! (anders had je ook niet moeten reageren!)