kleine, korte boktstoringen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 16:37

Ik heb nogal vaak last van kleine 'boktstoringen'. Ik ben dan vrolijk aan't bokken en ik ga even naar een ander "boktscherm" en floep 'kan de pagina niet vinden'. Dat duurt dan soms een 5 minuutjes, soms een half uur en soms langer. Als je dan opnieuw 'www.bok.nl' probeert, kom je er niet. Na een tijdje lukt het dan wel weer.

zo had ik er een paar minuten ook weer één van een 3-tal minuutjes (rond 20 over 4). Hebben jullie die ook gemerkt, of hebben jullie dat porbleem ook soms voor?

Help, ligt het aan mijn computer??? Ik voel mij zo eenzaam als ik bokt niet kan openen. Boos! Omdat er aan de andere kant misschien ook een hoop bokkers zijn die er niet op geraken. Eigenlijk zou er een soort boktcafétaria moeten zijn, waar bokkers die niet op het forum geraken een babbel kunnen slaan. Gewoon een eigen chatbox (geleid door een andere server Knipoog ). Als bokt dan even een stroring geeft... allen daarheen.
Dat is net zo als wanneer het onweerde toen we nog klein waren. Dan ging iedereen gezamelijk in de living zitten tot het over was *LOL* .

Ik heb al eens van miserie 'BartVB' ingetypt bij Google en toen kwam ik bij een heel ander forum uit waar bij blijkbaar ook modereert... Scheve mond\


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 16:39

ik heb t heeeeeel soms dan heb ik een berichtje getikt, wil weer teruggaan naar de forums en dan doet ie t niet. maar na 1x of vernieuwen klikken weer wel.
zo lang als bij jou duurt t dus niet gelukkig!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 16:43

Ik kan al 1,5 niet meer op bokt komen thuis Verdrietig

Nou ben ik 1 week op vakantie geweest dus heb er nog niet heel veel last van gehad, maar nu vind ik het niet leuk meer!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 16:44

Wanneer iemand een zoekactie via 'Zoeken' uitvoert op Bokt, dan kost dat ook veel geheugen en dan krijg je vaak ook zo'n wit scherm.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 17:05

Ik gebruik die zoekactie zeer veel, om te kunnen zien waar ik allemala iets gezet heb en of er reacties zijn gekomen enzo *LOL* Wel praktisch, maar ik merk ook dat de comp het al ietsje moeilijker heeft. Maar het probleem doet zich op willekeurige momenten voor *LOL* .

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 17:12

Komt inderdaad door de zoekfuctie.. Had de afgelopen 2 dagen het zoeken weer wat verder aangezet, je kon ook zoeken op een woord en een forum zonder dat je de naam van een user opgaf, zelfs dat geeft dus problemen Boos!

Search werkt nu weer alleen als je de naam van een persoon opgeeft. Nieuwe search zit er aan te komen, die zou wat betrouwbaarder en vooral sneller moeten zijn waardoor hij niet meteen heel de database server naar beneden haalt..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3timesmom, BounceBabe, carineken, Emmaa_92, GoogleAdsense, HELder, IASCrawler, Keizerinnnn, Letje01, lotte_dl, M1994, Malle_meid, MeesMo, Oza04, Steppe, TessaxQuincy, Tomboy0, WendyKtH en 56 bezoekers