stage aangeboden in Zuid-Afrika

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

stage aangeboden in Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 18:50

vandaag kreeg ik een mail van mijn stagebedrijf in Zuid-Afrika. Zij hebben vrienden die eind december een guesthouse openen vlakbij Gansbaai (western cape, niet zover van kaapstad), waanzinnige mooie omgeving en staat bekent om de walvissen en witte haaien etc.
Het zijn duitse mensen en zoeken dus ook een stagiaire. wat voor taken etc je krijgt weet ik niet maar als je intresse heb dan moet je me even mailen.

Let op: alleen serieuze reacties!

Ik zal dan mijn stagebedrijf mailen en dan hoor je van mij verder wel wat er gaat gebeuren en na wie je verder moet mailen voor je cv, opleiding etc.

mijn mailadres is: jodelend_leentje@hotmail.com
of stuur gewoon een pb'tje

ik ben benieuwd!

gr Marleen

ps: ik weet niet of dit het goede forum is, dus als het verplaatst wordt sorry voor de overlast Ach gut

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 19:00

Het lijkt me wel handig om erbij te zetten welke sector de stageplek omvat... Ik kan je wel mijn economische CV'tje sturen, maar of je daar iets aan hebt...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 19:20

toerisme, economie (ik doe zelf een economische opleiding met veel marketing en ga ook bij een guesthouse werken), ja wat nog meer dat is het wel denk ik. het is natuurlijk heel nieuw dus er zal veel marketing activiteiten moet gebeuren, maar dat weet ik niet dat moet ik dan echt even navragen! ik bedoel ik krijg ook maar een mailtje me bovenstaande informatie dus ik weet net zoveel als jij!

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:07

Hmmm, het is dat mijn vriend een contract aangeboden krijgt wat hij graag wil doen, anders hadden we wellicht de mogelijkheid genomen om voor ene paar maanden naar Zuid-Afrika te gaan en dat ik daar mijn half jaar stage doe.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:02

Voor welke tak, als ze een laborant hebben, denk ik dat ze weinig hebben aan iemand die een economische talen studie doet.

- Offline -

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:16

Het is dat ik dat wel wil doen; maar m'n opleiding nog moet afmaken; ik hoop dat ik zo'n aanbieding vind als ik klaar met school bn!

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 14:51

DeesDeBest schreef:
Voor welke tak, als ze een laborant hebben, denk ik dat ze weinig hebben aan iemand die een economische talen studie doet.


voor welke tak?? nou lijk me niet zo heel moeilijk als je leest dat het om een guesthouse gaat dus het is een toeristische branche dus doe je een toeristische, economische etc. opleiding dan kan je in aanmerking komen.
je weet zelf wel of het kan met je opleiding of niet.

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 15:13

Wat ontzettend gaaf! Ben er een half jaar geweest voor studie (Bloemfontein) en helemaal verliefd op ZA.....

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 17:14

oh echt waar wat leuk, ik ga zelf ook voor plm half jaar alleen ik zit in Franschhoek. waar heb je in Bloemfontein gezeten (ben al eerder in ZA geweest dus ben er een beetje bekend)

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, corinec, Facebook, GoogleAdsense, GrapeshotBot, kaatje89, Lugea, Tigerboy en 174 bezoekers