Wie heeft ervaring met kliniek Utrecht? (kat)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Wie heeft ervaring met kliniek Utrecht? (kat)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 15:50

Morgen naar utrecht toe met mijn katje. Onze dierenarts kan niks meer doen, hij kan het probleem niet vinden. Nou vraag ik me af of er mensen zijn met ervaringen wat betreft die kliniek in Utrecht (aan de Yalelaan) want ik ben er nog nooit geweest.

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 16:00

Ik heb geen fysieke ervaring... maar toen mijn kattenmonstertje (die ik nog steeds mis) een ongeluk had gehad hadden zij bij telefonisch contact met mijn DA al een idee, en verdomd, ze hadden gelijk! Hij is er toen weer bovenop gekomen om er 2 jaar later alsnog tussen uit te piepen door een ziekte Huilen . Ik heb hem toen met heel veel pijn in mijn hart laten gaan... maar goed, off topic... ik heb iig vertrouwen in de kliniek in Utrecht en ga heel hard duimen dat ze ontdekken wat er met jouw pluizebol aan de hand is en dat hij of zij maar heel heel snel mg opknappen! Sterkte! (Bah, ik kan nog steeds niet aan mijn katje denken en er iets over typen zonder te huilen Huilen )
Laatst bijgewerkt door vikki op 15-07-04 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 16:04

ik hoop ook dat er morgen eindelijk iets gevonden wordt. Zijn bloedbeeld is normaal, er is vanmiddag een foto gemaakt maar die laat ook niets afwijkends zien. Ik weet het echt niet meer. Wat ik wel weet is dat mijn arme ventje zich vreselijk beroerd voelt en niet op zijn pootjes kan staan..
Laten we alle hoop maar op morgen vestigen!
bedankt voor je reactie

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 16:10

Het lijkt me zo naar als je ziet dat je wurm niet in orde is en niet et weten wat er aan de hand is. Is er iets vooraf gegaan aan het ziektebeeld? Van welke delen zijn foto's gemaakt en wat zijn de symptomen van je monstertje?

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 16:52

er is een foto gemaakt van zijn lijfje. Hij is voordat hij ziek werd ontwormt (maar dat kan er volgens verschillende DA's niets mee te maken hebben) daar na werd hij steeds stiller en kwam hij bijna niet meer van zijn plekje. We zijn toen naar een DA gegaan en die gaf antibiotica mee. Dat hielp na drie dagen nog helemaal niet. We zijn toen naar een andere DA gegaan omdat de eerste zei dat we maar moesten afwachten. Die heeft de antibiotica kuur verzwaard en verlengd maar ook dat hielp niet. Hij kwam helemaal niet meer van zijn plek af, dus kregen we vloeibaar dieetvoer. Dat eet hij met smaak op. Eten en drinken krijgt hij met een spuitje, naar de bak gaan doet hij niet zelf dus brengen wij hem. hij wil niet staan lopen of zitten, alleen maar liggen. Hij is heel zwak geworden, mede omdat hij niet loopt of wat dan ook. En hij houdt maar die wisselende koorts.
Kortom het gaat niet best met Smokey. Ik hoop dat we morgen eindelijk iets te weten gaan komen...

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:33

Jeetje, dat klinkt pittig... ik hoop dat Smokey gauw opknapt! Van mijn kat waren na zijn ongeluk ook foto's van zijn lijfje gemaakt... niks te vinden... totdat Utrecht het advies gaf de staart op de foto te zetten, toen bleek dat mijnn mormeltje een gebroken staartbeentje had dat een zenuw beklemde waardoor hij een tijdelijke blaas- en darmverlamming had. Als ze niet zelf naar de toilet kunnen kunnen ze zich heel beroerd voelen. Heeft Smokey pijnstillers om zich iig een beetje beter te voelen? Als jullie hem naar de bak brengen, is hij dan wel in staat zelf zijn behoeftes te doen?

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 20:11

als we hem naar de bak brengen doet hij wat hij moet doen, we moeten hem alleen wel ondersteunen. Pijnstillers heeft hij niet op dit moment, ik heb ook niet het idee dat hij pijn heeft. Morgen maar naar Utrecht en dan hopen dat hij beter kan worden. Het is echt mijn laatste hoop.. Huilen

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:11

Dat is de universiteits kliniek. Daar zitten de beste professoren van nederland, en ik zou dus zeker weten gaan. Maar ja.... misschien ben ik wel bevooroordeeld omdat ik er studeer...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:57

Veel sterkte iig !! ik hoop dat ze er achter komen

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:32

Ik ben er met onze kat mazzeltje geweest, onze eigen dierenarts kon ons niet meer helpen. Toen hebben ze er in utrecht nog naar gekeken. Helaas konden ze ook daar niet veel doen, maar wat al werd gezegd..........daar is de kennis !!

pmarena

Berichten: 47928
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 22:06

Ik ben mijn kat verloren na de DA platgelopen te hebben , beestje was puik in orde volgens hun , keer op keer weer terwijl ik toch echt flink doorging met de DA's op het hart drukken dat er ECHT iets niet goed zat...

Heb uiteindelijk nog een bloedtest af kunnen dwingen : hele diertje perfect in orde. Dit was de laatste keer DA bezoek na zeker een half jaar onrust en diverse bezoeken...

Nog geen week later heb ik hem in moeten laten slapen want het hele achterlijfje was ineens verlamd en al helemaal koud en afgestorven een zaterdagochtend vroeg... poek schreeuwen van de pijn , vreselijk Scheve mond

Er kwam geen bloed meer in dat achterlijfje.....

Bij enge klachten waarvoor geen oorzaak gevonden kan worden denk ik nu dus altijd meteen aan een beknelling van het 1 of ander waardoor het bloed niet meer goed door kan stromen , zenuw klem..dat soort dingen...

Sowieso naar Utrecht gaan , is wellicht de laatste kans voor het beestje.
Ik wens het je niet toe om een van de pijn schreeuwende kat naar z'n laatste spuitje te moeten brengen.... omdat de gewone DA's hem niet konden helpen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, carina, corinec, DDD3, Facebook, Flippertje, Fly_high, Googlebot, hooi, Iris_Casper, janneke_S, Keizerinnnn, Kirsha, Mar_X, marit34, MarJon, MissMarije, Myrkvi, stijntilla, Tatjanaa, VogeltjeM, XladyX, xxxmh, YvonneV en 64 bezoekers