Mijn katten houden van slobber!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Mijn katten houden van slobber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 23:36

Ja, klinkt raar, maar als ik voor mijn paard een bak slobber ga maken dan doe ik dus eerst wat slobber-graantjes in een bakje en bij toeval heb ik ontdekt dat mijn katten dat lekker vinden om er van te snoepen! Dus nog zonder water er bij. En ik dacht dat katten alleen maar vlees eten...? Wie herkent dit?

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 23:42

Bowie eet echt alles, zelfs groente (ze pikt gewoon de sla van je bord af Bloos! ) chips...zolang het maar geen kattevoer is Nagelbijten / Gniffelen

mijn andere katten zijn allemaal dol op cake en pannekoeken en Gizmo is vooral gek op vissevoer (van die vlokjes).

Niet alleen vleeseters dus Tong uitsteken

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 23:47

Eén van onze stalkatten is helemaal gek op paardenmuesli, daar doet hij bijna een moord voor *LOL* .

Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 08:56

Gwen schreef:
Eén van onze stalkatten is helemaal gek op paardenmuesli, daar doet hij bijna een moord voor *LOL* .

Bekend gedrag! Die twee van mij zitten al te wachten tot ik het bakje slobbergraantjes voor ze neer zet en dan duiken ze er met 2 koppies tegelijk in (terwijl dat eigenlijk niet past Knipoog ) Irl kunnen ze eigenlijk niet zo goed met elkaar overweg.... Clown