Luchtjes zijn zo duur!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 01:37

Ga naar de Action, haal Gabriella Sabotini voor 10 euro

Et voila...

Ruikt zelfs nog naar Naomi Campbell en die is 25 euro Tong uitsteken haha!

Krijg hem voor mn verjaardag Vork

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 01:42

ik heb altijd addidas ice burst of zoiets
en addidas energy
en ik heb een kopietje van coolwater van douglas geloofik....ruiken hetzelfde ...

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 08:56

De nep CK van het kruidvat ruikt best wel lekker. UNI heet ie, zelfde fles als CK One. Maar inderdaad vervliegt vrij snel. Dat is dus mijn parfum voor door de week. De dure parfums zijn voor het stappen, zo doe ik er vrij lang mee. En vaak krijg ik ze cadeau.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:34

Paco Rabbana Ultraviolet en JP Gaultier vind ik erg lekker, niet echt bepaald de goedkoopste luchtjes Verward

Ik had er wel 1tje gehad van Cindy Crawford en die was ook best lekker, was 25 euro dus dat scheelt wel aardig wat...

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:37

Paca Rabane Ultraviolet is idd erg lekker, heb ik ook altijd. Ik krijg m meestal van m'n vriend voor kerst ofzo. Hij vindt t ook een super lekker luchtje.
Ik gebruik m'n luchtjes niet zo vaak, doordeweek niet, meestal alleen in t weekend.
Verder is gucci rush 1 ook erg lekker, en romance van ralph lauren.
*nog even een tip, als je een luchtje graag wilt hebben, koop m dan in de aanbieding, rond moederdag en kerst zijn er vaak aanbiedingen. Vaak krijg je dan ook een mooie cadeau verpakking met bodylotion ofzo erbij.*
Laatst bijgewerkt door Samantha_ op 06-07-04 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:40

Paco Ultraviolet heb ik ook heerlijk en JP Classic ook, heerlijk.
Mijn lievelingsgeur is Gucci rush 1. Heerlijk. Maar niet goedkoop.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:01

Krijg spontaan zin om een nieuw luchtje te lopen van dit topic Haha!

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:01

Malibu schreef:
Krijg spontaan zin om een nieuw luchtje te lopen van dit topic Haha!

Hahahha ja ik ook. Haha!
Flower van Kenzo is ook erg lekker, en niet zo duur geloof ik.

JazzOrlando

Berichten: 1405
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:23

Ik heb altijd Poeme van Lancome en She van Emporio Armani
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door JazzOrlando op 06-07-04 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicole_

Berichten: 6254
Geregistreerd: 07-05-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:23

Mietje schreef:
jupz... daarom gebruik ik die van mn moeder Haha!
die heeft toch dezelfde dure geurtjes die ik leuk vind Clown


haha dat is erg handig van je

Nicole_

Berichten: 6254
Geregistreerd: 07-05-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:29

ik vind puma een lekker luchtje

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:09

Tsja luchtjes zijn duur..... maar ik geef er toch graag geld aan uit!!! Heb net een super grote nieuwe fles JP Gaultier zomer versie o.i.d, die was maar 44 euro. Maar mijn favo Chanel Madamoiselle is wel iets duurder. Ook Gucci Rush, L'eau D'issey, Coolwater en Armani zijn ook niet echt bevoordelijk voor de dikte van mijn portemonnee.

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:19

Vaak vind ik de nepgeurtjes inderdaad erg snel vervliegen. Vooral als je ze in Turkije koopt maar denk dat daar ook wel kwaliteitsverschil zit per winkel. M'n moeder had een keer van Ralph Lauren deoderant en parfum gekregen ze vond hem zo stinken dat ze hem als toiletspray heeft gebruikt kwamen we er later achter dat het de echte was en ontzettend duur.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:24

Ik heb wel een zooi dure luchtjes, maar mijn favoriet is spotgoedkoop (20 euro voor 100 ml) Tribu van Benneton, echt een lekker luchtje en blijft heel goed hangen.

Verder zijn de luchtjes van diesel ook niet duur, Crossmonster die groene is hier volop te krijgen hoor, ik heb hem ook... nog bijna vol want dat flesje sproeit gewoon niet Verward De rode ruikt een beetje te sterk naar kokos dus die doe ik nooit op Haha!

Verder krijg ik elk jaar wel een flesje noa kado, die zal ik zelf nooit kopen dus er is met mijn verjaardag of kerst altijd wel iemand die ik de tip geef om hem voor me te kopen.

D&G light blue is ook super! Die heb ik zaterdag van mijn zus gehad, geen idee hoe duur hij is maar blijft iig goed hangen en ruikt lekker!

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 19:18

Van diesel heb ik nog nooit gehad, maar het is niet duur zeg 20 euro voor 100 ml. Ik zal eens even gaan kijken, want misschien vind ik dat ook wel een lekker luchtje

Nicole_

Berichten: 6254
Geregistreerd: 07-05-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:22

Geriette schreef:
Van diesel heb ik nog nooit gehad, maar het is niet duur zeg 20 euro voor 100 ml. Ik zal eens even gaan kijken, want misschien vind ik dat ook wel een lekker luchtje


ik denk dat dat door het merk komt Lachen

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 19:36

Ja, dat zal het wel wezen, ik ga in ieder geval morgen even kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:38

Het probleem van goedkope luchtjes is: Je kan ruiken dat ze goedkoop zijn Haha! Je moet er veel meer van spuiten om het ruiken, en niet te vergeten enkele keren per dag bijspuiten.

Chanel hoef je maar 1 keer op te doen, en de hele dag blijf je het ruiken. Tja ...........dat kost je dan wel 68 euri's maar het ruikt wel heel erg lekker Haha!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:43

Bij die goedkope is het idd, dat je veel moet spuiten en dus in het begin een overdreven lucht om je heen hebt, die vervolgens snel vervliegt, en je ruikt er niks meer van. Zit gewoon veelste veel alcohol in.

Ik spuit nu vaak Lageveld Femme, een keer, en je ruikt het heel de dag, en niet zo'n overheersende geur

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:46

Mja wel allemaal erg duur maar ik heb mezelf toch net twee lekkere luchtjes cadeau gedaan Haha!

Het nieuwste luchtje van Paco Rabanne, Ultra Violet en nog een nieuw luchtje van Escada, Magnetic Beat, vond dat ik wel lief mocht zijn toen ik op mijn korte vakantie naar Londen ging, ze zijn echt heel mjammie om te ruiken en dat cond mijn vriend gelukkig ook Haha! Moet toch een beetje lekker ruiken als ik speciaal naar hem toega en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op mijn oude luchtje een beetje was uitgekeken (had Mademoiselle van Chanel maar die vind ik inmiddels niet meer zo geweldig en de prijs is waanzinnig voor een klein flesje!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:58

napoleon schreef:
Mja wel allemaal erg duur maar ik heb mezelf toch net twee lekkere luchtjes cadeau gedaan Haha!

Het nieuwste luchtje van Paco Rabanne, Ultra Violet en nog een nieuw luchtje van Escada, Magnetic Beat, vond dat ik wel lief mocht zijn toen ik op mijn korte vakantie naar Londen ging, ze zijn echt heel mjammie om te ruiken en dat cond mijn vriend gelukkig ook Haha! Moet toch een beetje lekker ruiken als ik speciaal naar hem toega en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op mijn oude luchtje een beetje was uitgekeken (had Mademoiselle van Chanel maar die vind ik inmiddels niet meer zo geweldig en de prijs is waanzinnig voor een klein flesje!)



Ik heb al heel lang madamoiselle van Chanel, en raak er niet op uitgeroken Haha! Voor de afwisseling heb ik dan Chanel nr 5 en Allure van Chanel.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:00

Ik heb altijd Lolita Femnicka, en ben erg blij dat in mijn kerstpakket altijd een flinke Douglasbon zit!
Ik krijg ook altijd complimentjes dat ik zo lekker ruik.
Maar het is idd belachelijk dat zoiets waterachtigs in zo'n flesje direct zoveel moet kosten. Het is dat wij meiden dat zo belangrijk vinden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:07

Ik vind het in de prijzen wel meevallen hoor.

Ik koop mijn luchtjes altijd bij ICIParis of bij de lokale parfumerie.

Voor mijn moeder en zusje koop ik regelmatig een kadopakket met luchtjes. Voor 80 euro kun je hele leuke dingen kopen. Dus dat valt nog reuze mee

memiro

Berichten: 459
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:08

Koop in Nederland wel eens luchtjes maar dan altijd de kleine verpakking.
En als hij dan goed bevalt koop ik in het buitenland drie grote verpakkingen. ( Indonesiƫ of San Marino) kan ook handig zijn vrienden die naar het buitenland gaan wat te laten meenemen.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:34

Misschien raar maar ik heb wel altijd wat geld over voor een lekker luchtje.