Nu kan ik alleen nog maar afwachten.... ;(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Nu kan ik alleen nog maar afwachten.... ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 17:44

Verdrietig Sorry voor het lange komende verhaal.. maar wou het ff kwijt. Ik ben echt in de war en verdrietig, het zit zo!

Ik ben nu ruim 8 maanden samen met bart. Bart ken ik al 3 jaar en vanuit onze vriendschap is iets moois gebloeid zeg maar. Lovers De laatste tijd hadden we wel eens meningsverschillen, bijvoorbeeld ook strijd over op vakantie gaan. Ik wil dat graag van te voren plannne, hij is meer van we zien het dan wel komt wel goed!

Afgelopen maandag is hij helaas ontslagen, het bedrijf waar hij werkte draait momenteel stlecht dus zijn er een hoop mensen ontslagen. Hij was er niet zo rouwig om zei hij, maar ik heb gezegd dat ik het toch wel heel erg vond aangezien hij het daar naar zijn zin had en een jaar geleden bij een ander bedrijf ook al is ontslagen. op een gegeven moment gaf hij aan het zat te zijn met alles en iedereen om zich heen, niet direct met mij zei hij.

Dinsdag belde ik hem op, hij had gesprekken over ander werk. Verteld hij doodleuk dat hij drie maanden tennisles gaat geven in europa. Dat had meneer al besloten zonder met mij te overleggen.. Boos! Een logisch reactie van mij, vond ik, was dat ik vroeg hoe het dan met mij zat en onze relatie. Toe nwerd hij boos, dat ik zo egoistisch ben en dat hij zo'n reactie wel had verwacht want ik kan toc halleen maar aan mezelf denken. Hij vind mij op dit moment een belemmering en wil zo'n realtie niet. Hij heeft nog wel veel meer gezegd en was echt gekwetst daardoor. hij klonk ineens zo kil en hard... snap het echt niet!

Woensdag heb ik hem weer gebeld o mte vertellen dat ik er goed over na had gedacht. ik heb hem in een paar dingen zeker gelijk gegeven en aangegeven dat ik graag voor hem wil veranderen en alle zeillen bij wil zetten. hij wist niet of hij me kon geloven aangezien we het al vaker besproken hebben. en weer hadden we een discussie.. maar hij wil nu dus rust hebben. Ik mag hem niet bellen of smsen, kan dus alleen maar afwachten! Verdrietig

En het rare vind ik nog dat hij vrijdag bij mij was, kreeg me diploma. En hij was zo trots, grote bos bloemen. En hij heeft nog iets klaar liggen bij de juwelier, dat was neit op tijd af. En hij vertelde dat hij graag wilde samenwonen met me, dus hoopte hi jdat ik snel een baan bij hem in de buurt kone vinden. dan zouden we tenminste vaker bij elkaar zijn dan nu. Zaterdag ook nog helemaal lief, enzo.. en nu dit... Snap er echt geen snars van!

Heeft iemand een goede tip of uitleg voor dit?? Wat kan ik nu het beste doen... het is zo lastig! Huilen


JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 17:57

Ik denk hoe lastig het ook is het een paar dagen laten bekoelen...dan als hij je nog steeds niet wil spreken gewoon er heen gaan er het er face tot face over hebben...
heeft bij mij de laatste keer ook geholpen, hij wou me ook niet spreken maar ik ben er toen heen gegaan en heb toen geeist dat we zouden praten anders zou het helemaal niet meer te redden zijn...
Het is natuurlijk lastig want niet iedereen reageert hetzelfde...

Succes er in ieder geval mee, en als je er behoefte aan hebt mag je me PB-en, heb laatst in een bijna zelfde situatie gezeten.

Ik ben ik en jij bent jij....maar samen zijn we WIJ!

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:01

Ik denk dat ie het toch moeilijker met zijn ontslag heeft als ie laat merken! Ik zou hem een paar daagjes rust gunnen en dan bij hem langs gaan. Ik weet dat het moeilijk is om je vriend zomaar een paar dagen met rust te laten, maar het kan voor het beste zijn!

Spero melior

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:06

misschien zit hij gewoon niet zo goed in zijn veel.
doordat hij is ontslagen enzo.
ik zou gewoon even rustig afwachten,en op een reactie van hem te wachten.
dus niet gaan bellen enzo.
denk gewoon dat het hem effe teveel word.
gun hem gewoon effe wat rust.
komt vast allemaal wel goed joh.

succes ermee.

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:12

Hij zal onbewust toch er mee gezeten hebben dat die ontslagen is, logisch, het is toch even je toekomst die totaal verandert.

Ik denk ook dat ook al is jouw reactie te begrijpen hij gehoopt had dat je eerst met een goh wat leuk voor jou had gereageert ipv eerst te vragen hoe het dan met jullie moest.

Hij was denk allang blij dat die iig weer wat om handen zou hebben.

Ik zou hem even de tijd geven alles te laten bezinken, idd even met rust laten, hij heeft wrs ook nadenktijd nodig, het is ook allemaal toch wel ingrijpend.
Hij vind even les geven in Europa wrs ook spannend en een hele stap...misschien had die iets meer steun verwach/gehoopt?

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:15

waar in Europa gaat ie werken? Misschien kan je met hem mee!

Spero melior

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 23:30

Sily schreef:
Hij zal onbewust toch er mee gezeten hebben dat die ontslagen is, logisch, het is toch even je toekomst die totaal verandert.

Ik denk ook dat ook al is jouw reactie te begrijpen hij gehoopt had dat je eerst met een goh wat leuk voor jou had gereageert ipv eerst te vragen hoe het dan met jullie moest.

Hij was denk allang blij dat die iig weer wat om handen zou hebben.

Ik zou hem even de tijd geven alles te laten bezinken, idd even met rust laten, hij heeft wrs ook nadenktijd nodig, het is ook allemaal toch wel ingrijpend.
Hij vind even les geven in Europa wrs ook spannend en een hele stap...misschien had die iets meer steun verwach/gehoopt?



Ja ik denk zeker dat je gelijk in alles hebt wat je schrijft. Dat gaf hij zelf ook wel aan dat hij een andere reactie van me had verwacht...

Maar het is wel verdomde moeilijk om maar zo uitgevoeterd te worden door hem.. en dan nog begripvol te blijven!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:34

Lastig zeg! Sommige mensen kunnen zo omslaan ineens Scheve mond. Tja en dan denken ze niet na over de consequenties voor hun relatie. Denkt de partner alleen maar aan zichzelf. Pardon??? Ken het helaas. Sterkte!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 00:01

ik zou het laten bekoelen, het is idd flink moeilijk om je zo te laten behandelen, je zou hem met zijn kop tegen de muur aan slaan en je krijgt het gevoel dat je alles verkeerd doet in zijn ogen!
goede tip, loop niet achter zijn kont aan, doe je dat 1 keer en dan heb je het voor de rest van je leven, hij is in de fout dus hij mag ff voor je lopen!
zp zou ik denken!
als ie echt van je houd dan komt ie wel terug, hij kent immers de weg naar de bloemenwinkel toch!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 08:31

Wat ik zo lees en begrijp zou ik hem inderdaad even een tijdje rust geven...hij heeft zelf aangegeven dat hij hier niet klaar voor is. Gewoon dingen rustig aankijken, ik weet dat dat voor jou natuurlijk heel erg moeilijk is, maar hij is gewoon in de war en heeft (even) behoefte aan vrijheid. Geef hem die kans.

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 12:33

Bedankt voor al jullie reacties, dat maakt het wel wat gemakkelijker! Ik ben er gewoon echt nerveus door, krijg geen hap meer door mijn keel. Dat is wel weer goed voor de lijn... Haha!

Maar ik heb besloten om hem maar ff met rust te laten. Dat heeft hij immers ook gevraagd. Hi jzegt altijd laat mij maar gaan dan komt het goed en dan kom ik vanzelf bij je terug. Dat heb ik ook gemerkt dat het zo wel werkt. Maar ja nu klonk hij zo definitief en dat maakt me bang. Maar goed ik waag het erop. Ik ga niet bellen, smsen of mailen e.d. ik laat hem in zij neigen sop gaar koken en dan moet hij mij maar bellen met zijn ideeen erover. Het is wel heel moeilijk, maar moet dan nu maar ff hard zijn voor mezelf. denk wel dat het verstandig is om het zo aan te pakken...

Ik hoop gewoon dat het goed komt, heb ik oo kergens wel vertrouwen in. En anders dan is het heel zuur maar niet het einde van de wereld... Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GrapeshotBot, OmgiliBot en 140 bezoekers