rare vraag misschien

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 09:08

AnneliesB schreef:
Gisteren geprobeerd, maar ik maak nog steeds de geluiden van een fietspomp. Ik kan er nu wel een beetje om lachen, maar mijn vriend vindt het nog steeds niet echt geweldig.
zeg maar tegen je vriend dat het in dit geval beter is als fietspomp te klinken dan als een schuurmachine.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 09:13

SuperPepeijn schreef:
zeg maar tegen je vriend dat het in dit geval beter is als fietspomp te klinken dan als een schuurmachine.


Haha! OK dan! Haha!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:01

Arme Annelies, misschien komt het doordat je vriend niet zo groot geschapen is... en jij misschien wel.... Dan past het misschien niet helemaal en wordt het dus niet helemaal omsloten waardoor er lucht naar binnen floept bij het...... Tong uitsteken

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:36

Nou, als dat zo is, moet je dat maar niet zo tegen hem zeggen. *LOL*

Als het echt heel erg is en je hebt het altijd, ongeacht welk standje dan ook, kun je misschien proberen om je spieren te trainen, zodat het allemaal wat beter aansluit.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:42

Manda schreef:
Arme Annelies, misschien komt het doordat je vriend niet zo groot geschapen is... en jij misschien wel.... Dan past het misschien niet helemaal en wordt het dus niet helemaal omsloten waardoor er lucht naar binnen floept bij het...... Tong uitsteken


Juist niet, want dan zou het ook makkelijk weg kunnen Lachen. Het is echt het lucht pompen (:))) en daarna het afsluiten.. Dan wordt het dus weer naar buiten gedrukt..

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:42

Ik vind dat die kerel zich er maar gewoon overheen moet zetten zodat jullie ten minste van de seks kunnen genieten!!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 18:37

Ojee, nou Annelies een ding heb je al gewonnen, je bent er over gaan schrijven, en je uitdrukkingsvaardigheid (fietspomp ! OK dan! geweldig) gaat ook vooruit.
Het blijft een beetje passen en meten denk ik voor, jou inderdaad proberen je bekkenspieren regelamtig spannen. Helaas voor je vriend is dit iets van jullie samen. Ik denk dat je hem dat ook moet vertellen. Niet Jij maakt het geluid van een fietspomp JULLIE maken samen dat geluid.
Ik krijg een beetje de indruk dat hij jou erop aankijkt maar zonder hem produceer jij dat geluid niet (hoop ik).

Misschien heeft het even tijd nodig het te accepteren. Na een of twee keer zal het misschien niet helemaal beter worden. Neem gewoon de tijd voor elkaar en probeer ook veel aandacht te besteden aan de "warming up" er zijn veel manieren om elkaar te plezieren zeg ik altijd maar..
Naart praktijk onderdelen zijn er ook onderdelen die mondeling kunnen worden verricht. Als je met elkaar vertrouwd bent in bed en er samen over kan praten geniet dan van de onderdelen die geen geluid maken blijf het gewoon proberen. Er is ook voor jullie een manier die jullie beide fijn vinden.

Ik hoop dat je vriend zich ook beseft dat er niet altijd een oplossing voor is. Nobody's perfect, en als je grootste probleem in een relatie is dat jullie bij een avondje kaarten, fietspompgeluiden maken is het zo erg nog niet.
Ik denk dat hij misschien een beetje onzeker wordt van dat geluid of zich niet meer kan concentreren. Doe het anders onder de dekens dan hoor je het misschien minder.

Geduld en gewoon blijven praten. Koop een Kama Sutra boek en ga variƫren en proberen. Van humor in bed is nog nooit iemand slechter geworden en van een beetje teveel lucht ook niet.
En anders doet ie maar oordoppies in hoor: It takes two to tango!!