Homo’s taboe vrij? Of schijn bedriegt…

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Herken jij je in deze (wellicht onbewuste) houding tegenover homo-seksuelen?

Ja, ik zou zoals die moeder kunnen reageren
12 (9%)
Nee, ik zou op beide situaties hetzelfde reageren
99 (74%)
Ik ben zelf homoseksueel, maar herken de situatie
3 (2%)
Anders, graag een toelichting (eventueel per PB)
19 (14%)

Totaal aantal stemmen: 133


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:14

Ik heb voor het tweede gekozen, maar...
Ik moet dat gevoos hoe dan ook niet in mijn woonkamer als ik daar een krantje wil lezen ofzo. Ik heb al van kleins af aan een soort aversie tegen 'gevoos'. Als er bijv. een film op was met zulk soort scenes (en de Amerikanen zijn preuts, dus zoveel viel er niet te zien) dan zapte ik weg. En dat doe ik dus nog steeds. Waarom kan ik niet precies uitleggen, 't heeft iig niets met preutsigheid te maken, maar ik vind het ergens gewoon niet netjes.
In het verhaal hierboven zou ik mijn dochter dus naar boven gebonjourd hebben. Ze heeft een kamer en daar mag ze doen wat ze niet laten kan. Mijn zoon zou ik alleen verzocht hebben om zijn muziek te dimmen. Als ik last heb van iemands gedrag, buiten zijn/haar eigen territorium (kamer dus in dit geval Knipoog ), dan zou ik daar wat van zeggen.
Als je met je familie in 1 kamer zit dan is het wat mij betreft not-done om de rest totaal te negeren en je maar met 1 persoon bezig te houden.
Zag laatst ook bij MTV 'Newly Weds', wat een ongelofelijk asociaal stel zeg! Ze zien hun familie vrijwel nooit en gaan dan met Kerst naar beide families. Vervolgens lagen ze, ik lieg niet, alleen maar met ELKAAR op de bank te vozen. Als ze niet lagen te vozen hadden ze commentaar op het eten, de hond, familie, het huis etc. Toen Jessica voorstelde om volgend jaar Kerst thuis te vieren zei ik letterlijk: Gelukkig, dan bespaar je je familie je walgelijk asociale gedrag. Maar goed, zij waren dan ook wel kampioenen in het aso-en. Zij kwamen om in het geld, terwijl hun familie daar niet direct in meedeelde. Vervolgens gingen ze mekaar schunnig dure cadeaus geven. Dat vind ik ook zo belachelijk, imo 'moet' je ook rekening houden met het budget van de anderen en niet je vriend/vriendin overladen met cadeaus oid... blegh, had er echt een nare smaak van. Ben overigens wel van plan om 't weer te gaan kijken, al was 't maar om een beeld te hebben van hoe ik iig NIET wil worden...

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:16

ik heb zowel een zoon als een dochter , en alhoewel het nog even duurt voor "die tijd" aanbreekt heb ik er echt wel eens over nagedacht.
Mijn belangrijkste doelstelling is dat ze happy zijn en zichzelf kunnen zijn.

dus...mocht of dochterlief met een vriendin thuis komen of zoonlief met een vriend heb ik hier geen bezwaar tegen en zijn ze van harte welkom in mijn huis!

kleine toevoeging: ik vind heel vaak homo-mannen betere gesprekspartner en opener in hun doen en laten...gevoeliger is denk ik het juiste woord! OK dan!

en wat gevoos aangaat...ik weet zowiezo al nooit waar ik moet kijken als wie dan ook zit te zoenen Bloos

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:19

Ik ben trouwens wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben die dat gezoen en gevoos dus niet aan kan zien...
't Is idd genant, maar bovenal vind ik het behoorlijk asociaal want je sluit je op die manier (imo bewust) af van de buitenwereld. Ik zou zoiets dus alleen maar doen bij mensen die ik NIET aardig vind, bij mijn eigen familie zou ik dat dus niet in de huiskamer doen waar anderen hun boekje lezen, of mensen een gesprek (meestal mét je) proberen te voeren.

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:20

MM wat zal ik hier eens over zeggen. Ik ben van mening dat iedereen gewoon zichzelf moet zijn en dat dat ook geaccepteert moet worden. Toch kijk ik wel vreemd op als ik 2 mannen of 2 vrouwen elkaar innig zoenen of zo. Dit komt denk ik omdat je het niet zo vaak ziet. Tenminste, ik zie het niet zo vaak. Zal ook wel te maken hebben met de omgeving en de reacties van mensen. Maar in jou voorbeeld vind ik dat de moeder hetzelfde zou moeten reageren. Ze laat het heterostel lekker met rust en het homostel moet stoppen want het moet netjes blijven. Rare reactie. Heeft het homostel geen recht op hun privacy en genot? Ws heeft ze het dan toch nog niet geaccepteert.
groetjes Cindy en Spetter

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 13:23

Ik merk dat het een en ander iets te nauwkeurig aan het voorbeeld gehouden wordt... Zie het wat algemener. Het gaat niet om de rol ouder-kind en ook niet alleen om het gevoos Lachen In de plaats van de moeder kan ook een vriend of vriendin staan of je baas!
In plaats van het gevoos kan ook enkel en alleen een troostende knuffel staan of een gedagzeggende kus.

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:23

ik weet niet of het te maken heeft met het niet aan kunnen zien, meer denk ik mezelf geen houding weten te geven en waar dan ook te kijken.maakt daarbij niet uit of het man/man, vrouw/vrouw of man/vrouw is!

en inderdaad..uitgebreid gaan liggen/zitten vozen doe ik dus ook nooit in gezelschap (of ik moet wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg diep in het glaasje hebben gekeken) Tong uitsteken Haha! maar dat gebeurd eigenlijk nooit.

ik vind het wel altijd dapper dat iemand voor zijn sexuele geaardheid uit durft te komen, en vind dat dat ook ten alle tijde moet kunnen.

het maakt iemand er niet anders om...

gedagzeggende kus of begroeting moet altijd kunnen.waarom zou dat anders moeten zijn als bij een man/vrouw relatie?
Laatst bijgewerkt door xena op 25-06-04 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Natas

Berichten: 158
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:24

Mijn beste vriend is homo en zelf heb ik er dan ook absoluut geen problemen mee. We gaan altijd samen stappen en als hij een jongen versiert dan ben ik daar dus ook bij, helemaal geen probleem mee.

Maar ik merk wel dat het taboe er nog niet helemaal af is. In zijn gezicht doet iedereen aardig en relaxed maar achter zijn rug om hoor ik er wel opmerkingen over. Eigenlijk alleen van mannen, nooit van vrouwen. Denk dat mannen zich toch bedreigd voelen ofzo.

Zijn ouders zijn er overigens wel heel erg relaxed mee, en maken dat onderscheidt echt helemaal niet.

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:24

Ik moet ook wel toegeven dat ik net als Ellende niet van dat kleffe gedoe houdt of dat nu van een hetero is of homo dat doet er dan niet toe.

Heb op optie 2 gestemd, maar eigenlijk klopt dat niet helemaal. Zou dochterlief waarschijnlijk ook naar haar kamer sturen (doe dat maar lekker zonder dat ik toe hoef te kijken, ok ze zal dan wel al de pil slikken en condooms op haar kamer hebben Schijnheilig )

Maar ach ja ben ik nog wel objectief--> ik ben opgegroeid met een vriendin die lesbisch is en ben dus al heel wat gewend.
Was trouwens wel altijd erg vervelend dat bv met het uitgaan iedereen dan meteen gaat denken dat ik ook lesbisch ben --> Dan riepen ze bv BI als ik met een jongen stond te zoenen Verward en dat terwijl ik nooit iets met die vriendin gehad heb of zo.... VREEMD soort hóór-->MENSEN Ziek ... JA de vreemdste verhalen gaan dan de rondte en je krijgt de vreemdste opmerkingen, omdat ik dan zogenaamd geen hetero kon zijn of zo??!! Ze hadden dus geen problemen met haar, zij merkte er ook niks van, maarja omdat ik een vriendin van haar was moest ik toch ook wel stiekum lesbisch zijn maar wilde ik dat zogenaamd gewoon niet toegeven Verward

Ken verder wel een homo die het over zich heen riep om vreemde reacties te krijgen, maar ja dat was dan ook meer zijn persoonlijkheid dan het homo zijn --> hij zag er ongeveer zo uit als Boy George en wilde overal in de spotlights staan dus hij haalde de raarste toeren uit om aandacht te krijgen e.d. --> denk dat menig homo niet blij met hem was want ja stereotypering is toch iets heel MENSeigens... of dat nu gaat over "paardenmensen, "vrouwen", "ambtenaren" enz...

pfff ben weer veel te lang van stof, maar het lukt me op één of andere manier niet om 't kort duidelijk uit te leggen Bloos

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:28

Citaat:
Als ze de deur opengooit, ziet ze haar zoon zijn vriend innig omhelzen en zoenen. Ze wist dat haar zoon homo was en had daar ook nooit moeilijk overgedaan, ze was zelfs nieuwsgierig naar hoe en waarom, maar dit kon toch echt niet.


Ik kan me voorstellen dat de moeder er van schrikt om haar zoon zo te zien. Maar verder vind ik haar reactie echt overdreven, en zou ze net zo moeten reageren als bij haar dochter. (Of andere zoon, wat was het ook alweer Schijnheilig ).

Dat ze schrikt begrijp ik wel. Zo vaak zie je geen zoenende jongens. Maar persoonlijk zou ik het ook niet prettig vinden om mijn dochter tongzoenend op de bank te vinden met haar vriend.

Ik vind haar reactie dus gewoon overdreven. Kan begrijpen dat ze schrikt, maar de rest begrijp ik niet.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:29

Ik heb anders gestemd...
Voor mij is het homo (of lesbisch) zijn geen taboe... Vind het echt geen probleem als 2 mensen elkaar graag zien, of die nu van hetzelfde of van een verschillend geslacht zijn...

Ik moet alleen toegeven dat ik het alleen vreemder vind om twee mensen van hetzelfde geslacht te zien zoenen enzo t.o.v twee mensen met verschillend geslacht... Maar dat is gewoon omdat je in het dagelijks leven niet zoveel ermee geconfronteerd wordt IMO, ik toch in ieder geval niet... Maar heb er op zich geen problemen mee hoor.. Ieder z'n eigen leven en z'n eigen keuzes... Ik respecteer die van anderen omdat ik wil dat mijn keuzes ook gerespecteerd worden...

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:41

Ik kies voor optie 2.

Ook ik zou er niet van gediend zijn dat mijn familie, vrienden of kinderen zich zo zouden gedragen waar iedereen bij is, of het nu hetero's of homo's zijn. Intiem worden doen ze maar als ze samen zijn, daar hoef ik niet van mee te genieten Haha! .

Toen ik nog in Amsterdam woonde kwam ik regelmatig homo stellen tegen die hand in hand liepen of kusten op straat. Ik moet toegeven dat ik daar in het begin wel 2 keer naar keek.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:42

Oef ...... toch wel een moeilijk onderwerp denk ik (helaas). Heb toch tegenstrijdige gevoelens hierover nu jij mij hierover zo aan het denken zet. Ik heb HELEMAAL NIETS tegen homo's en lesbiennes en accepteer dit dan ook net als heteroseksuelen. Vind het dan ook niet raar wanneer ik 2 jongens of 2 meisjes hand in hand zie lopen of elkaar spontaan een kus zouden geven. Echter, als het verder zou gaan als die spontane kus, zou ik me denk ik toch wat ongemakkelijk voelen. Is toch eigenlijk heel vreemd....enerzijds accepteer je iemands z'n geaardheid...anderzijds moet dit niet TE open gebeuren.
Om toch ff precies uit te gaan van het aangegeven voorbeeld zou ik beide stelletjes hetzelfde benaderen vooral omdat het hier om je kinderen zou gaan. Ik hoef dat niet te zien van mijn kinderen (ongeacht hetero of homo) --> dan pas zou ik me SUPER ongemakkelijk voelen. Hoe ik zou reageren hangt helemaal af van de leeftijd en de situatie van beide stelletjes. Daarmee bedoel ik.....stel mijn dochter is 15 en die tref ik in deze situatie aan zou ik daar zeker wat van zeggen (verbieden) Boos! puur om het feit dat ik haar daar te jong voor zou vinden. Zou ze 18 zijn en het vriendje zou geen eendagsvlieg zijn dan zou ik alleen maar vragen of ze dat wat meer prive zou willen houden. Dezelfe criteria geldt ook voor de homoseksuele zoon.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:44

Ok, algemener Knipoog Heb totaal geen problemen met homoseksuele mannen, met vrouwen heb ik toch wat meer moeite. Waarom weet ik eigenlijk niet, het zal ongetwijfeld te maken hebben met je bedreigd voelen. Maar dan meer in de zin dat ik dus géén lesbi ben en daar ook niet voor aangezien wil worden. Moet er niet aan denken dat er een geil wijf in mijn kruis grijpt! (even plastisch geformuleerd Haha! ) Wat dat betreft is het wel een ver-van-mijn-bed show. In mijn directe omgeving zijn er ook geen lesbiënnes die er openlijk voor uitkomen. Ik denk ook dat het er dan voornamelijk mee te maken heeft dat ik daar totaal geen 'verstand' van heb. De enige ervaring die ik heb is niet positief om het maar zo te zeggen.

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:44

Ik heb geen kinderen(ben dus geen mamma) maar het maakt me geen bal uit of iemand nu homo,hetro,bi is....
Als je maar gelukkig bent met je partner(s).
Zelf de door veel mensen verafschuwde relnichten enz. vind ik geweldig.Ik zie er de humor wel van in.. lekker shockerenik ben ook 19 juli weer druk aan de party in tilburg op de kermis


Maar ik weet heel erg zeker dat er nog zoveel taboe heerst op dit onderwerp.
Vaak vinden mensen het "helemaaaaaaal geen probleem" totdat het in hun eigen wereldje is(familie,werk,vrienden).

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 13:46

djuno schreef:
Daarmee bedoel ik.....stel mijn dochter is 15 en die tref ik in deze situatie aan zou ik daar zeker wat van zeggen (verbieden) Boos! puur om het feit dat ik haar daar te jong voor zou vinden. Zou ze 18 zijn en het vriendje zou geen eendagsvlieg zijn dan zou ik alleen maar vragen of ze dat wat meer prive zou willen houden. Dezelfe criteria geldt ook voor de homoseksuele zoon.


OEF! Wel strenge ouder als ze alleen maar aan t geinen en zoenen zijn Haha!
Maar overigens kan ik goed begrijpen hoe iemand opkijkt van openbaar gevoos Lachen Ik kijk er niet zo van op, maar doe het zelf niet. Voel me dan heel ongemakkelijk...

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 13:47

CarS schreef:
ik ben ook 19 juli weer druk aan de party in tilburg op de kermis

Dan ben ik er ook, meeten? *LOL*

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:51

ik ben zelf biseksueel , heb mijn keuze gemaakt en ben uiteindelijk getrouwd met een man (ben zelf een vrouwtje)
het interesseert mij geen hol of mijn zoontje hetero of homo blijkt te zijn
zolang hij maar gelukkig is

als hij in de leeftijd is dat hij of een vriendinnetje of een vriendje krijgt
dan word t tijd voor een slotje of niet storen etikettje aan zijn deur!
ik heb altijd nog liever dat hij dat, het ,wat ever thuis doet dan ergens stiekum in een steeg of god weet waar! *LOL*
ik zal m wel wijzen op het feit dat hij t altijd met een jasje doen moet!
en dat dat jasje er niet alleen is om geen kindjes te krijgen

ik zelf heb een mega groot libido , laat ik het anders stellen ik heb nog nooit hoofdpijn gehad en vind kroelen ook heerlijk maar.....

ik ben van mening dat een gewoon kusje of een korte tongzoen nog kan in het openbaar of in de huiskamer maar al het andere vanaf gefriemel tot de daad lekker als je prive bent
en dat geld voor hetero stellen en homo stellen
ik kan me ook mateloos irriteren dat heterostellen in het openbaar
staan te vozen of duidelijk aan het vrijen zijn
voor hun spannend misschien midden in de supermarkt of tijdens dat ze op visite zijn ergens voor andere irritant
ik vind dat mensen best wel rekening mogen houden met andermans
hormoon huishouding en gevoelens

ik vind het dus niet prettig een homo koppel te zien vrijen
maar ik vind dat dus net zo onprettig als een hetero koppel dat doet

noem me maar ouderwets ik noem het normale normen en waarden
ieder t zijne

veel mensen zeggen trouwens dat ze homo's accepteren
maar in de practijk blijkt toch vaak dat ze er moeite mee hebben
dit geeft niet dit heeft tijd nodig
al denk ik dat vrouwelijke koppels meer geaccepteerd zijn / worden
als mannelijke koppels

maar om die mensen te provoceren is denk ik ook de oplossing niet
Laatst bijgewerkt door nickyu op 25-06-04 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:54

ik vind de situatie wel degelijk anders. als je zusje in de huiskamer aan t geinen is dan weet je moeder dat t geinen is en dat ze echt geen vieze dingen gaan doen terwijl ze de hele tijd langsloopt en bezig is. Terwijl als ze niets vermoedend der kamer van zoonlief binnenloopt en ze ziet jullie op het bed druk bezig, dan begrijp ik dat ze wat harder schrikt.
ik heb niets tegen homo's, ken een paar homo's die ik erg aardig vind maar ook eentje waarvan ik denk moet je nu zó met je homo zijn omgaan, die pikt elke week een andere op. en dat vind ik dan weer niet kunnen, maar dat geld ook voor jongens die elke week een ander meisje hebben.
Laatst bijgewerkt door Marjolein op 25-06-04 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:54

Trouwens, er is een zeer boeiende en verdrietige film die gaat over een homo(man) en hoe hij in het leven staat. De rol van de moeder is ook heel opmerkelijk. De titel is A Torch Song Trilogy met Harvey Fierstein in de hoofdrol. Misschien zou de moeder uit het voorbeeld van Snowdon deze film eens moeten zien.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:58

Tja, ik moet eerlijk toegeven dat ik toch wel even met m'n ogen knipper als ik 2 jongens (of 2 meiden natuurlijk) klef zie doen. Heeft er niks mee te maken dat ik het niet accepteer , maar het is (wat al wel gezegd is) een stuk minder veel voorkomend dan heterostelletjes, je bent het niet gewend Knipoog.

Maar ik heb sowieso niet zoveel met kleffe mensen in het openbaar.

Ik denk niet dat homosexualiteit nog een taboe is, maar wel dat veel mensen nog wat tijd nodig hebben om het net zo te accepteren (en vooral, aan te wennen) als hetro zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:59

Ik hoef EN van een hetero stelletje geen gevrij te zien en van een Homostelletje (v/v m/m) gevrij te zien...

Ik vind dat dat iets is wat je in privacy doet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:04

****** schreef:
Ik hoef EN van een hetero stelletje geen gevrij te zien en van een Homostelletje (v/v m/m) gevrij te zien...

Ik vind dat dat iets is wat je in privacy doet...

Dat wilde ik ook zeggen
dat geklef in het openbaar hoef ik niet te zien, maat me niet uit van en met wie.

verder denk dat het erg leeftijd en streek gebonden (denk aan streng gelovige plaatsen) is of homo zijn geaccepteerd word.

Mij personlijk maakt het niet uit wat mensen doen, als ze maar gelukkig zijn.
er is al genoeg ellende op de wereld, wat wil je dan nog meer als gelukkig mensen :)

edit: typos die ik nu pas zie
Laatst bijgewerkt door Firelight op 28-01-21 01:01, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Namen op verzoek verwijderd

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:15

ik sluit me helemaal bij RK aan.

Mijn beste vriend is homo, hij heeft ook een super leuke vriend.
hij heeft het heel lang ontkent, omdat hij er niet voor uit durfde te komen.
Nog steeds word hij door veel mensen anders bekeken, terwijl hij nog steeds dezelfde leuke vent is als voor dat hij bekende op jongens te vallen.
Ik heb er zelf absoluut geen moeite mee, heb hem zelfs aan zijn vriend geholpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:19

Het zal mij een zorg zijn wie het met wie doet en waarom. Maar ik hoef het niet zo nodig allemaal te zien. Maakt me niet uit of dat nou een homo- of heterostel is.
Wat ik wel uit eigen bevindingen kan zeggen is dat het mij wel stoort dat de homostellen uit mijn omgeving echt provocerend aan elkaar zitten. Echt constant, en zo confronterend mogelijk, om maar reacties uit te lokken. En o wee als iemand daar wat van zegt, dan krijg je het gezeik dat homo's niet geaccepteerd worden. Terwijl als een heterostel ZO klef zou doen, ze ook commentaar zouden krijgen.
Daar word ik wel eens (te) moe van.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:20

Laui! schreef:
met vrouwen heb ik toch wat meer moeite. Waarom weet ik eigenlijk niet, het zal ongetwijfeld te maken hebben met je bedreigd voelen. Maar dan meer in de zin dat ik dus géén lesbi ben en daar ook niet voor aangezien wil worden. Moet er niet aan denken dat er een geil wijf in mijn kruis grijpt! (even plastisch geformuleerd Haha! ) Wat dat betreft is het wel een ver-van-mijn-bed show. .


mooi geformuleerd hoor Haha!

een van mijn beste vriendinnen is (les)bi. Voordat ik haar leerde kennen wist ik dit niet, maar het klikte gewoon super tussen ons, zelfde humor etc. Ik ben nooit bang geweest dat ze me ineens zou pakken oid, als ze aangeschoten is doet ze vaak een beetje flirty maar daar kan ik eigenlijk wel om lachen. Zij weet dat ik een vriend heb en dat wij gewoon vriendinnen zijn, en het gaat eigenlijk wel prima zo OK dan!