30 worden.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

30 worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 21:55

.........ik word aanstaande zaterdag de 26e alweer 30...........
Gelukkig zie ik er nog uit als 23 en doe ik als 13, maar kvind het toch maar weer heel wat hoor........... Cool
Echt wel een moment om terug te kijken: "waar ben ik nu, wat heb ik bereikt, wat wil ik nog graag" etc......

en uiteraard de EEUWIGE vraag of er nog kids gaan komen.........NEE dus, moet er (nog) niet aan denken........

Hoe hebben jullie dat ervaren ???


Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 21:58

Niet anders als anders. En 40 worden ook niet. En 44 worden ook niet. Ouder worden zit echt in je hoofd vooral.

Als je op de bank gaat zitten en bedenkt dat je oud wordt, ben je het ook. Als je gaat bedenken dat je nog van alles had willen doen, dan ben je oud. Doe het gewoon. Koop bijvoorbeeld een paard op je 39e. Gewoon omdat je dat altijd al wilde Lachen

Zo hou je de lol erin Lachen

Enneh..Vast gefeliciteerd met je 30e verjaardag :+ Schijnheilig

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:00

eeh nou die leeftijd heb ik voorlopig nog niet bereikt.. moet eerst nog maar 17 zien te worden Tong uitsteken ... maar igg alvast gefeliciteerd met je verjaardag!! Haha!

The journey of a thousand miles begins with a single step.

ArubaSma

Berichten: 187
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:01

hihih ik ook nog nie ben net 17 geworden en wil 18 worden maar wil 18 blijven whahah kon dat maar das echt een leuke leeftijd

Lots of love Nadicia

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:02

Volgens mijn vriendje (30 sinds februari van dit jaar) valt het allemaal erg mee. Over een kleine twee maanden ben ik aan de beurt. Haha!

Maar goed, ik denk idd best veel na over de toekomst. Had op mijn 'lijstje' een paar dingen staan die ik graag wilde realiseren in het jaar waarin ik 30 zou worden en ik moet zeggen dat ik aardig op weg ben. Ik kom daar nog wel eens op terug hier op Bokt, in een Terugblik-op-2004-topic aan het eind van het jaar ofzo. Maar ook bij mij zitten er iig geen kids in de planning. Haha!

Overigens word ik ook al jaaaaren 23/24 geschat. Heb daar geen problemen mee, sterker nog: als dat over tien jaar nog gebeurt, dan hoor je mij niet klagen. Haha!
Laatst bijgewerkt door Karin op 19-06-04 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:02

Toevallig gister friends zitten kijken dat rachel 30 wordt (op dvd Lachen )

En heb het zelf nog niet mogen ervaren, hoop het wel over 10 jaar ook te kunnen Lachen

oja alvast gefeliciteerd hè Haha!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 22:03

Begrijp me goed; ik zie er ook niet tegenop hoor, maar het is gewoon een 'achterom-kijk' leeftijd......... Haha!

Ophelia

Berichten: 824
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Assendelft (N-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:05

Ik ben 8 mei 30 geworden en heb het niet anders ervaren als anders. Gewoon weer een jaartje erbij. Voel me niet 30, maar toen ik 22 werd voelde ik me ook niet 22. Ik ben gewoon wie ik ben en daar veranderd mijn leeftijd niets aan....al word ik 100.

Achterom kijken doe ik niet zo heel veel. Ja, terugkijken op mijn heerlijke en gelukkige leven, dat wel, maar ik kijk niet echt naar wat ik nu allemaal bereikt heb eigenlijk. Doet me ook niet zoveel. Het belangrijkste vind ik dat ik op dit moment heel erg gelukkig èn zwanger ben en de toekomst is het belangrijkst nu...

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:36

Precies. Dat je gelukkig en gezond bent, is het belangrijkste. Je bent zo jong als je je voelt. Klinkt cliché-matig en dat is het misschien ook, maar er zit wel een kern van waarheid in.
Gewoon doorgaan met leven zoals je nu doet. En je kunt ook nog bedenken dat het leven pas bij 40 begint. Dus je kunt nog ff. Knipoog
Iig, alvast gefelicibokt, IngridM.

Geen onderschrift.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:38

30....

ik wil dat getal niet horen.

Amor Vincit Omnia

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:39

SuperPepeijn schreef:
30....

ik wil dat getal niet horen.


40 al helemaal niet zeker Tong uitsteken

Geen onderschrift.

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:39

Ik word steeds vaker met mevrouw aangesproken.... Heb altijd de neiging om achterom te kijken of er een vrouw achter me staat Knipoog
Ben overigens 32 maar voel me.... het ene moment 18 het andere moment 80 (als mijn kinderen weer eens aan het nachtbraken geweest zijn)

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:42

Merkte zelf weinig verschil met toen ik 30 was geworden. Tsja, je moet even bedenken dat je nu een 3 moet neerzetten ipv een 2 Haha!.

lil_angel

Berichten: 51
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 23:03

Kben oowk nog lang niej bij de 30 Tong uitsteken maar alvast gefeliciteerd met je 30ste verjaardag !!!

Greets To al My Friendjahs

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 23:20

Als ik eerlijk ben, was ik niet blij toen ik 30 werd, maar nu ik aan het eind van het jaar 40 word, zou ik graag weer 30 willen zijn Clown !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 08:36

Geloof me, je voelt er helemaal niks van!
Ik zag er ook als een berg tegenop, was een soort van verbaasd dat ik niet stram opstond die ochtend, maar 't viel allemaal erg mee.
Toch is het wel een soort van keerpunt-leeftijd. Bij mij begon rond die leeftijd zo heel langzaamaan door te dringen dat er belangrijkere dingen zijn in het leven dan carriere maken, veel salaris en een auto van de zaak. Zulke dingen begonnen rond die leeftijd een plekje te krijgen, en werden eigenlijk steeds duidelijker.
Het kinderenkrijgen-vraagstuk bleef ook bij mij beantwoord met NEE, en voor de zekerheid heb ik de grens nu op 35 gesteld. Als het antwoord dan nog steeds zo volmondig NEE is, dan ga ik heel serieus nadenken over rigoureuze ingrijping om te zorgen dat het ook geen per ongeluk JA meer kan worden. Ik ben zo'n type dat midden in de nacht badend in het zweet wakker schrikt als ze bij het tandenpoetsen is vergeten het pilletje te slikken. Dat wil ik mezelf wel besparen...

Wat wel leuk is van 30 worden, is dat het wel een reden is om weer eens een ouderwets knalfeest te geven...

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 08:39

het deed bij mij toch best een beetje zeer. Ik heb wel een megafeest gegeven, maar echt leuk was het niet. Daarentegen kun je dan weer jaaaaren vooruit, 31-32-33-34 maakt allemaal geen verschil

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 08:55

Ik vond het ook erg om de twintigerjaren achter me te laten. 30 maakte zo oud. 30, de leeftijd van gesetteld zijn, kinderen.... Ik ben wel gesetteld hoor, maar daar houdt het mee op. Verder flierefluit ik nog zoveel mogelijk door het leven. Mijn geest is namelijk nog altijd in de 20ger jaren blijven hangen.

De hond is de betere mens

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 09:05

Ehh....ik ben nog 15 Schijnheilig Haha!

ojee....op de helft alweer!! Bloos! Haha!

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 09:59

Gut Ingrid, ik zit over 1.5 maand ook met dat dilemma.

Word dan wel geen 30, maar 27.... MAAR TOCH IS HET OUD!!! Boos!

Vroegah, toen was ik de jongste van de klas, jongste van het hockeyteam, etc, etc.

Ik leef af & toe nog echt in de jaren 90, zo hard gaat het. En nu zijn er zelfs kinderen die in 1990 geboren zijn en gewoon al op het VMBO zitten????!!! Wat gaat het toch hard....

Zie ik daar een kraaiepootje? >;)

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 10:07

Ik kan me niet echt voorstellen dat ik er ontzettend veel moeite mee zal hebben, ik vind het wel af en toe een raar idee dat ik ooit 30 zal zijn. Heb ik eigenlijk elk jaar als ik jarig ben: Goh, ik 22? Vreemd... Het lijkt soms wel gister dat ik 12 was...
Mijn vriend is nu 31, op zijn 30e verjaardag kom ik de kamer binnen, gefeliciteerd schat! Hij zit moedeloos op de bank en kijkt alsof hij net de auto total-loss heeft gereden... Ik ga naast hem zitten en vraag lief: Wat is er? Antwoord: *zucht* Ik ben 30.... Verdrietig
Kijk, ZO wil ik mijn 30e verjaardag dus NIET vieren he!! Haha!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131839
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 14:52

30 worden is leuk, als je de 30 niet haalt is het pas echt erg !

Persoonlijk zegt leeftijd mij niet veel, de dag dat ik 30 werd was ook geen bijzondere mijlpaal ofzo.
Gewoon een verjaardag zoals alle andere.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:20

goh, en ik moet nog maar eens 15 zien te worden Bloos
Maare alvast gefeliciteerd!!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:42

Bij mij werd 21 door mijn ouders als mijlpaal gezien. 30 iets minder mijlpaal.
Toen mijn broer 30 werd, heeft hij ons allen uitgenodigd voor een etentje.

Geen onderschrift.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 19:34

Sonja schreef:
Wat wel leuk is van 30 worden, is dat het wel een reden is om weer eens een ouderwets knalfeest te geven...


Ja die hebben we al gehad, m'n vriend was namelijk ook de L*L in mei, dus precies tussenin onze verjaardagen een feestje gegeven.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anji, C_estmoi, carina, Chinas, Diertjec, Earth, Eliana, Fly_high, GoogleAdsense, horzieloverr, maitestar23, ManonGrr, Poekkie, ryukapple, silvericathy en 71 bezoekers