Dierenmishandeling

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:44

Pauline schreef:
Ik heb daar ook een vreselijke hekel aan, snertlui die dat doen Boos!

Maarre...even over dierenmishandeling: iedereeen is dan wel overgegaan op proefdiervrije make-up enzo? Haha! Dat is namelijk ook behoorlijke mishandeling en vrij eenvoudig te voorkomen, door geen zooi te kopen waarvoor getest is.


Maar hoe kun je dat zien/weten dan? Verward
Er staat niet met koeienletters op 'proefdierenvrij' Tong uitsteken

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)


Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:49

Stoom uit je oren

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:48

Ik vind dat zulke rotstreken he! Boos!

Net als een paar collega's van mij het leuk vinden om padden onder het stoomzeil te gooien Extreme duivel

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:15

Nou boemerang zit weer in zijn kooi hoor. echt lachen.hij is heel de dag vrij geweest, kom ik net het tuinhuisje in zit ie op een van de konijnenkooien echt zo van "he wanneerkomt mijn eten" haha slimme beesjes zeg

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:23

Elles schreef:
Toevallig gisteren zat er een duif bij ons in de buurt in het gras. Ik zag hem toen ik met de auto voorbijreed. Hele dikke duif, maar hij zat in z'n blote kont.... er zat werkelijk geen veer meer in z'n achterwerk Bloos!
Ik moest ergens heen, dus onderweg de dierenambulance maar even gebeld wat er nog aan te redden zou kunnen zijn (mocht ie er bij terugkomst nog zitten). Daar zeiden ze dat een vogel zonder staart behoorlijk kansloos was en dat ze hem daar zouden "euthenaseren" als ik hem daar bracht. Toen ik thuiskwam zat ie er trouwens niet meer en vanmiddag zag ik hem weer lopen. Maar ik ga er niet achteraan. Hij maakte geen indruk alsof ie dacht snel dood te gaan Haha!
Volgens mij was dat ook mensenwerk. Hoe kan een duif anders zo grondig ontdaan zijn van (alleen!) zijn staartveren Verward


Dan hebben ze (hond/kat/mens oid) hem al eens proberen te vangen, die sufferds laten dan alle staartveren gewoon 'vallen'

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:09

Vriendin van me vertelde wel eens over jongens die hazen vingen in een kist, kist richting sloot schuifen waar haasje onder zat, en huppa in de sloot schuifen Verdrietig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, Axxy, Boheme, Duran123, Es_ther, kiki1976, knockout1, moOby, MyWishMax, santaju, Selente, Vavane, verootjoo, Vinny12511, YandexBot en 172 bezoekers