Oscar Hoeve in Wekerom

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 16:53

Wie kan mij bevestigen dat hier gisteren deze stal geruimd is van koeien, over het lot van de daar staande paarden wordt nog beslist. Wie weet dit??

Groetjes

Roel Verward

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 17:07

yup heb dr over gehoord; volgens mijn 'bron' mag er niemand het erf op ivm koeien uit engeland (er is dus niks geruimd ofzo dacht ik maar ze moeten zeker zijn dat ze niet ziek zijn) Dus de mensen mogen voor 3 weken niet naar hun paarden (ohja afgezien van een of andere springruiter met 8 paarden; hoezo hypocriet) Er wordt gecontroleerd door leger/politie oid. PS Rijd jij in wekerom of daar in de buurt?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 18:11

Ik denk dat die springruiter waarschijnlijk John is, zijn vriendin heet Marit. Maar ik heb begrepen dat de koeien al geruimd zijn hoor. Over de paarden waren ze nog aan het discussieren. Dat is weer volgens mijn bron. Dus laten we er op houden dat in het gunstige geval de koeien er nog staan??

Piet
Berichten: 13
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 17:17

Nou jullie zullen wel blij zijn geweest te horen dat er geen MKZ is op de Oscarhoeve.Helaas zijn de kalveren allemaal geruimd. Maar even inside informatie...we zijn 5 dagen niet op het terrein geweest, het was altijd duidelijk dat paarden niet geruimd werden en John was op het terrein om te helpen bij de verzorging van de paarden aangezien er ruim 60 paarden staan, hier is ontheffing voor aangevraagd.En Marit heeft zich daar toen ook niet laten zien.Nou hopelijk zijn jullie nu goed op de hoogte en hoef je niet meer op geruchten af te gaan.En erg hypocriet vond ik het niet..paarden hebben immers verzorging nodig.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Piet op 2001-04-14 18:18 ]</font>


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 00:11

Ik vind het heel erg dat alle kalveren geruimd zijn, heel veel sterkte!
En ik ben het met je eens hoor, de paarden moeten toch verzorgd worden!
Ik heb mijn "mannen" op een stal staan waar meer dan 150 paarden staan en ongeveer 120 koeien, wij zijn ook bijna 3 weken dicht geweest, er is een groepje vrijwilligsters achter gebleven op stal, daar is ook ontheffing voor aangevraagd, om de paarden te verzorgen.
Ik heb veel respect voor deze meiden, echt top zoals ze het hebben opgelost! ze zijn de hele dag door aan het lopen geweest met de paarden het uitmesten enz. daar hebben ze echt een behoorlijke zware dagtaak aan gehad, veel van deze meiden hebben hiervoor vakantie van hun werk opgenomen, nou, petje af hoor!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, amy495, angrywolf, Annienke, BingBot, Caboby, Dees, Froukje, GoogleAdsense, Laarvv, laurabe, ManonGrr, MuffinX, Niobe, s1993, Shari_B, Suliko, Tigress, Winged, winnetou4502, Xanthippe, Xyris en 63 bezoekers