Hans Teeuwen en Paarden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 16:54

Omdat wij hier allemaal dol zijn op paarden en best van een grapje houden wil ik jullie dit niet onthouden:

Paarden

Jaahahaaa!
Weet u waar ik heel erg van hou?
Van paarden!
Ik hou heel erg van paarden! Ik hou van dikke paarden, dunne paarden, grote paarden, kleine paarden, maar ook van zwarte paarden met een witte punt op hun kop! Ja, daar hou ik van.

En ik vind het altijd zo mooi met paarden, dat ze steigeren tegen de achtergrond van een ondergaande zon. Dat vin' ik mooi.
Vroeger dan ging ik altijd paardje rijden. Dat zat ik zo op de rug van het paard met een plank. Als je paard dan moes' lopen, dan sloeg ik 'm met die plank zo *pats* op zijn kop. En dan schrok ie. En dan ging ie lopen. En als ik wat harder wilde, dan sloeg ik wat harder *PATS*. En als ik er vanaf wilde, dan sloeg ik zó hard *PATS!* dat ie door z'n voorpoten zakte en kon ik er zo vanaf stappen.
En als ik dan weer verder wilde, pakte ik een emmer ijskoud water, gooide dat over zijn kop, schrok ie weer wakker en dan gingen we verder paardje rijden! En met een goed paard deed ik dan een week.

En na die week was het paard dan rijp voor de jacht. Dan ging ik met mijn vrienden op paardenjacht! En dan joegen wij het paard zo strategisch in een hoek... van de eh.. stal. En dan stond ik zo te trappen tegen zijn benen - want een paard heb' benen hè? - en bleef je maar trappen tot ie als een blok beton tegen de grond viel en dan met de blote hand wurgen.
Dan kon wel effe duren ja!
Máár dames en heren, er waren ook mensen, en daar wil ik me bij deze graag van distantiëren, dat waren mensen die vond het leuk leuk, die om als dat het paard dood op de grond lag om dan.... het dode paard... in de reet te neuken! Ja, maar daar hou ik niet van. Dat heb' met sport helemaal niks te maken

.....................................



_________________
Ik haat jou méér!!! <font color=red> Kim

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-25 17:08 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-26 11:23 ]</font>


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 16:55

Ja die ken ik, heb alles van hem thuis op casettebandjes! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 16:55

whahahahahahha zooo leuk issie he Haha!

"Some memories are best forgotten"

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 17:09

ja hij is zoooo fantasties!!! Ik heb al zijn videobanden!! (eentje met mij in de zaal Haha! )
We moeten dus duidelijk een keer een Hans Teeuwen-avondje houden!!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:43

Die vind ik echt cool.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 16:13

JAAHAAAAAA

een Hans Teeuwen-bokt-avond!!!
I'm in!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 16:17

Hans Teeuwen is zo heerlijk grof! Die van dat paard was er weer zo een van hem... Verder vind ik Bijbelverhaal en Au Au Pappa ook zeer goede stukken...

Ja, hou ik wel van... Net als die Finkers, kan ik ook wel waarderen.

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 16:35

ja allebei steengoed!!

en Au Au pappa is samen met Theo Smeenk!!! Echt fantasties!! Zullen we die er ook nog ff opzetten??

[edit:BartVB]Au Pappa verwijderd[/edit]
Haha! Haha! Haha! Haha!

_________________
Ik haat jou méér!!! <font color=red> Kim

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-10-25 22:30 ]</font>

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 17:02

tja, die ken ik niet en zo op papier kan ik er eigenlijk niet om lachen....

maar ja, dat hebben andere mensen misschien al met dat paard!

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 17:47

sorry vind hans teeuwen vaak wel grappig maar dit vind ik om te Misselijk -en
is niet mijn humor. je zal maar seksueel misbruikt zijn en daar in de zaal zitten en dit horen Verward
maar ja misscien ben ik wel te serieus en vind ik het na een paar alcoholische versnaperingen we leuk maar vraag het me af Verward

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 19:06

Citaat:
Op 2001-10-25 16:17, schreef Mike:
Net als die Finkers, kan ik ook wel waarderen.


Wow... een Rotterdammer die uberhaupt onze grote vriend uit Almelo KENT??? Kun je 'm wel verstaan dan? Haha!

Finkers is koooooeeeeel... Cool

Overigens ben ik ook geboren in Almelo, maar net als Herman ontken ik ook alles. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 19:31

Herman Finkers is ook mijn grote favoriet, dat kerstverhaal van hem, in tekenfilm-versie, echt ge-wel-dig we kijken het nog wel eens en elke keer lig ik slap van het lachen.

Ik studeer in Zwolle en er zitten ook een paar meiden bij mijn in de klas uit Almelooooooooo en Hengelooooooo enzooooo Schijnheilig Leuk taaltje!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 19:56

Haha, Kroamschudd'n in Mariaparochie, met Spieker Jozef en de Drei Kluge Leute, echt fantastisch! Cool

Kun je mooi help'n drukk'n... Haha!

Ben in de buurt van Almelooooo opgegroeid en ben dus maar al te goed bekend met dat heerlijke accent. Twente leu bint leuke leu! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 20:05

"wij zijn van de felicitatiedienst"... hahaha zie het helemaal voor me, en die verdwaalde kerststal, maria die een hijger aan de telefoon krijgt, 'iek bin ein chinees, en ik dacht, het is echt hondenweer, dus ik heb wat babi pangang meegebracht', hahaha, en er staan wel 20 herders voor de deur...WOEFWOEFWOEF *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 20:11

Er zitten een hoop verborgen grappen in, zoals met die 'verdwaalde kerststal', zie je een kerststal langs de kant van de weg op een plattegrond kijken... Een grap die ik pas na een paar keer kijken snapte is dat stukje waarin de dames van de felicitatiedienst voor de deur staan en Spieker Jozef 'de deur los doet'. Die zie je dan een paar keer op de verkeerde plek open gaan, totdat-ie goed open gaat ('deur los, los, los... oh ja, OPEN bedoel je?) Haha!

Mijn favoriete tekenfilmpje... Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 21:07

Citaat:
Op 2001-10-25 19:06, schreef Karin:
Wow... een Rotterdammer die uberhaupt onze grote vriend uit Almelo KENT??? Kun je 'm wel verstaan dan? Haha!

Finkers is koooooeeeeel... Cool

Overigens ben ik ook geboren in Almelo, maar net als Herman ontken ik ook alles. Haha!



Haha! Als hij echt in het dialect begint dan versta ik er niets van maar hij is zoooooo goed! Echt m'n favoriete stuk van hem is toch wel McBeth!!!

En natuurlijk Lief kind, mooi stinkmoddern, Geen jager geen neger, het meisje van de slijterij, Windows les...En zo kunnen we nog wel even doorgaan... 'De zon gaat zinloos onder, morgen moet zij toch weer op' vind ik tot nu toe de sterkste optredens die hij gegeven heeft!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 22:31

Heb 'Au Pappa' verwijderd in de post van Doree. Dat is dus humor die ik ECHT extreem veel te ver vind gaan. Kan ik niet eens een heel klein beetje mee lachen Boos! Frusty

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 11:23

Sorry Bart!!
Maar ik vind die van paarden ook best grof en die weet je wel te waarderen??? Verward Verward
Het is idd niet zo grappig als je het zo leest...
Maar deze wel: Haha! Haha! Haha!

I want to be black

When I was just a little boy
about the age of five
I said to my daddy
I said 'daddy, I wanna get down'
And my daddy he looked at me and he said
'Ik versta d'r geen zak van jongen'
So man, I had to walk all the way to f*cking Harlem New York man
Jiving across the neighbourhood like this
And then I said this black dude that said 'Yo brother'
'Yo brother, you think you can teach me some soul'
And he looked at me straight in the face and said
'Son, you're too white for that sh*t'

Of is die ook niet leuk???
Ik vinnum iig wél leuk!!! Haha!

_________________
Ik haat jou méér!!! <font color=red> Kim

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-26 11:24 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-26 11:28 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-26 11:29 ]</font>

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 11:28

Hihihihih Hans Teeuwen is grappig Haha!
maar vaak wel erg hard. deze vond ik wel leuk *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tigerboy en 127 bezoekers