mijn vriend is een stalker aan het worden !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 18:44

ik ben er vandaag geweest, het blijkt dat hij manische depressief is, dus hij denk dat hij alles aan kan, hij is super druk, we mochten maar 1 half uur blijven en dat was al gou een uur geworden, dus het was te veel voor hem, toen kreeg hij een soort aanval, hij had iest gezien zei die, dus hij belde de politie en zie dat ze moesten komen omdat hij over 5min vermoord werd ik moest bijna huilen het was zo zielig, hij ziet dus dingen die er niet zijn. en dan kun je het niet tot hem doordringen dat er nix aan de hand is, dan is hij zo bang en vertrouwd niemand dat is echt heel zielig, ik mag zijn ouders zovaak als ik wil opbekllen om er heen te gaan , ik denk dat ik dat ook doe en hem voorlopig niet in de steek te laten want mij vertrouwd hij, dus hij kan en wil mij alles vertellen, hij is ook ontslagen dus als hij mij ok nog eens kwijt raakt gaat t niet goed!


haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:05

Ik vindt het knap van je,
Hij heeft iemand nodig die hij vertrouwd en als jij hem laat vallen zal het alleen maar erger worden,
toch moet je niet vergeten ook aan jezelf te denken!

Never give up on the things that make you smile!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

livo
Berichten: 747
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:28

ollivia schreef:
haha ja die bigmac ligt nu in de prullenbak, ik wil gewoon eerst met hem gaan praten , en dan zullen we wel zien ik krijg m alleen niet te pakke Scheve mond hij zei tegen mij dat hij niet naar huis is geweest die nacht, hij was naar de politie geweest, had aangebelt en vroeg om hulp ikmocht net verder vragen waarom enzo Scheve mond maar de politie had gezegt we helpen je niet omdat je ..... heet ze wisten dus wie hij was en met zo'wazige verhalen komt hij altijd mee aanzetten, en dat is het geen wat ik zo raar aan hem vind, jullie zeggen wel dumpen maar dat is voor mij moeilijk hij heeft iest wat ik precies in een jonge zoek en zo vaak heb ik geen vriend ik ga gewoon met m praten en hopen dat het anders wordt zo niet dan dump ik hem zeker Knipoog


vindt t een beetje erg vaag verhaal!! heb jij de politie gesproken....of heeft hij zelf verteld dat de politie hem wazig vind....VAAAG!!!!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:50

LEZEN Livo, voordat je iets plaatst.....
Ollivia beschrijft hierboven net wat er aan de hand is...

Knap hoor Ollivia, als je dat aankan! Zou ik niet kunnen denk ik...

livo
Berichten: 747
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:05

Ben niet blind...!!! Ik vind het gewoon een wazig verhaal met die politie enzo...los van wat nou uiteindelijk de uitkomst is....succes ermee dit soort vage dingen zijn niet aan mij besteed

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:14

plaats hier dan ook niks livo Knipoog

Marianne, ik vind het knap dat je zoiets aankan.. ik denk idd ook dat je hem zeker niet moet laten vallen, dan wordt het alleen maar erger..
maar blijf wel aan jezelf denken he

br0ken_me

Berichten: 69
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:36

livo schreef:
Ben niet blind...!!! Ik vind het gewoon een wazig verhaal met die politie enzo...los van wat nou uiteindelijk de uitkomst is....succes ermee dit soort vage dingen zijn niet aan mij besteed


Tsjaah je hebt van die mensen.. Verward

Maar ja.. dat verklaart wel dattiej op je stoep lag te slapen...
Vind het heel lief dat je hem nou niet in de steek wil laten.. suc6 met alles... Lachen en vergeet jezelf niet...

<CENTER> **n0 Tears are fallin' fr0m my eyes.. I'm keepin' all The pain inside..**

__ l0ves Nielss__</CENTER>

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:43

Nou, en nu zit hij in een inrichting en dan is het ineens anders?
Ik ben het met Livo eens, het is ook een vaag verhaal.

Ik blijf bij mijn advies, dumpen die handel.
Waarom zijn je gevoelens ineens anders als je weet dat hij in een inrichting zat?

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:43

Het bevreemd me wel een beetje dat je na een weekje 'verkering' als zo wordt opgezadeld met deze misere. Je moet zelf weten wat je doet, maar besef je wel dat hoe langer jij hem 'steunt' of de indruk geeft voor hem te gaan, hoe moeilijker het wordt om op een gegeven moment afstand van hem te nemen. Succes met de situatie

livo
Berichten: 747
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 22:42

mobick schreef:
Het bevreemd me wel een beetje dat je na een weekje 'verkering' als zo wordt opgezadeld met deze misere. Je moet zelf weten wat je doet, maar besef je wel dat hoe langer jij hem 'steunt' of de indruk geeft voor hem te gaan, hoe moeilijker het wordt om op een gegeven moment afstand van hem te nemen. Succes met de situatie



helemaal mee eens...wat was je van plan???? Nu hem een beetje gaan steunen en als het net wat beter met m gaat hem alsnog aan de kant zetten......dan haal je je denk ik alleen nog maar weer grotere problemen op de hals!!!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 23:02

hhmm moeilijke situatie, je kan iemand helpen in zoverre als dat je dat zelf wil, maar je moet wel duidellijk blijven ten opzichte van hem wat je met hem wil, snap je me nog???

maak hem geen dingen wijs uit medelijden want dan maak je het maar erger!

veel sterkte!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 10:05

Ik denk dat ik er afstand van had genomen, je kent hem eigenlijk niet eens, hoe ben je dan in staat zo iemand te helpen. Ik zelf had gedacht van: Zijn ouders zijn er ook nog die kunnen hem ook wel helpen.
Je moet beseffen dat het niet niks is en dat jij wel je vrije tijd enzo daarvoor opgaat geven, tijd waar in je lol kunt hebben met anderen, ga jij nou zitten luisteren naar iemand die je niet kent.
Dan kun je beter maatschappelijk werker worden denk ik.
En idd gahem dus geen dingen vertellen die niet waar zijn want dat kan het ook verergeren


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ballard_L, Boheme, ComscoreBot, DDD3, dust, ElsbethG, Flippertje, Iepoetjuh, Jungles, Kaplaars, Lalladidoo, LuckySeven, MarJon, Petra_O, TessaxQuincy, Vavane, Zick_Zack en 140 bezoekers