Brrr... moet volgende week weer...!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-01 01:08

En ik ben al niet zo'n fan. Ik heb wel een hele aardige hoor, waar ik al 22 jaar kom, maar toch... Boos!

Ik had vanmiddag voor het eerst sinds tijden weer een afspraak bij de tandarts. Hij was wel een beetje teleurgesteld dat ik me niet aan mijn afspraken had gehouden, had in mei 2000 al voor controle moeten komen. Maar ja, toen probeerde ik steeds een afspraak te maken en dat lukte maar steeds niet.

Mijn tandarts zit namelijk in mijn oude woonplaats bij mijn ouders, anderhalf uur verderop. En omdat ik niet zo'n held ben, peins ik er niet over om een andere tandarts te gaan zoeken.

Afijn, vanmiddag was het dan zover. Op het eerste gezicht geen gaatjes, maar hij wilde toch nog foto's maken omdat de laatste alweer van 6 jaar geleden waren. En ja hoor, een uur later belt hij op: 2 gaatjes onder vullingen... oliebol dus. Boos! Boos! Boos!

Dus nu moet ik volgende week woensdag weer naar het oosten des lands om bij die 'enge man' in de stoel te gaan zitten.

Nou ja, één voordeel: kan ik toch nog met Ameretto gaan rijden voordat ik op vakantie ga, want vandaag kwam het er niet van! Lachen


(P.S. Kim, heb jij nog tips? Jij krijgt vast dagelijks met van die helden-op-sokken als ik te maken daar in je praktijk, hihi...)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 01:59

oh oh ik ben ook zo ontzettend bang voor de tandarts. dat is dus echt niet leuk meer.

Ik laat me altijd verdoven. Dan ben ik zelf rustiger. Alleen het idee dat ik altijd verdoof maakt de angst minder.

Ik prober wel trouw de afspraken na te komen. dat lukt redelijk. Soms een mandje te laat maar das niet erg toch?

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 09:56

ik herken het ook heel goed! Ben ook absoluut geen tandartsen-held! Daardoor wacht ik te lang als er iets mis is, waardoor ik ook zeker weet dat hij me zeer gaat doen als ik weer kom, grinnik! Eigenlijk wel stom dus! Ik durf ook geen nieuwe te zoeken inderdaad, maar mijn huidige is dus ook een dikke @#%%^&*, die wil me pertinent niet verdoven. Ik heb al wel eens zo gejankt, echt van de pijn, toen moest 'ie boren aan de voorkant van m'n hoektand, vlak onder het tandvlees! Sjeesus wat een pijn, niet normaal! Een jaar later is daar de vulling uitgevallen, dat is nu al weer bijna 2 jaar geleden, maar ik durf echt niet meer heen! Ik weet dat de kans steeds groter wordt dat ik die tand helemaal ga verliezen, maar ik durf echt niet! Ik duim heel hard voor je Karin! Je bent dapper!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 14:14

AAARGGHH!!!!!
Ik was dus gisteren ook bij de tandarts... Een nieuwe, ook nog es.
Ikhad maarliefst twee gaatjes en ik moet naar de kaakchirug...
Alle 4 mijn verstandskiezen moeten eruit!!
Verdrietig

Ik zie het helemaal niet zitten en wilde eerst ook niet, maar de arts heeft me overtuigd. Anders krijg ik heel veel pijn, nog meer zeg maar, dan als ikhet niet doe.
Dus volgende week naar het ziekenhuis....

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 17:52

aaaaah ik ben bij m'n vorige baas opgestapt omdat het zo'n banketstaaf was.
regelmatig dat ie zo zat te snauwen tegen kinderen dat ze van hem in tranen barsten zelfs volwassen mannen!
Nee ik werk nu bij een superbaas loopt rustig een half uur voor je uit naar voor de pat. na jouw maar wel fijn voor de bange pat.
Vraag of ze heel langzaam stap voor stap alles willen uitleggen vaak als je precies weet wat je kunt verwachten is het minder eng.
Ten: zoek een andere tandarts want hij moet gewoon verdoven als jij dat wil doen wij ook altijd.
Wij hebben een wat kleinere praktijk dus ken je de mensen wat beter gister was nummer 1 uit onze stresstop 5 er Lachen
zodra ze binnenkomt vragen we of ze wel heeft geslapen vannachtik reseveer altijd wat langer voor haar mocht ze een gaatje hebben doen we het meteen zodat ze niet weer 3 weken er tegenop hoeft te zien en nog weer met slapelosenachten zit.
ach ja zo heb ik al eens een bos bloemen gehad van een nieuwestresspat. ze voelde zich zo heerlijk op d'r gemak bij ons omdat wij helemaal niet aan het stressenwaren ene dat doet je wel wat hoor Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 21:11

Naja, ik heb me d'r zelf overheen gezet. Een aantal jaren geleden kregen we een nieuwe tandarts, meteen gaatje. Dus hij boren. Hij was zo klaar, ik keek echt heel erg verbaasd: nou al klaar? Prut erin en hij had 'm zo gevuld, met ultraviolette licht erop enzo. Heel modern, en geen centje pijn. Dus ik ga volgende week ook weer, en nu moet hij van mij maar weer foto's maken omdat ik toch echt verstandskiezen krijg, en die in mijn bovenkaak lijken niet zo jofel erin geprakt te zitten... En je moet gewoon onthouden: je vergeet de pijn, je onthoud alleen hoe naar je je eronder voelde. Dus je moet je er niet naar onder voelen. Als je nog een oppepper nodig hebt? Ben super vrolijk de laatste tijd. Dus: Always look on the bright side of life!

Laudine