Waarom heb ik het altijd gedaan....?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Waarom heb ik het altijd gedaan....?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 23:57

Ik heb het altijd gedaan, alles is mijn schuld....

Net is er dus een kennis geweest voor de computer....en hij zei dat ie zo slecht was omdat er veel gedownload wordt enzo en heel veel internet...

Dus mijn moeder verteld het aan mij.....: ja hij is dus zo slecht omdat je te veel download...
Ik: ik download bijna niks...
Ma: en toh komt het daardoor...
Ik LEG ME DAN EENS UIT WAT IK GEDONLOAD HEB BEHALVE ICQ??
Ma: loop weg gaat naar bed.....

Af en toe krijg ik echt van die moordneigingen(niet te serieus opvatten)
Het maak t me zo verdrietig... Verdrietig zit nu ook te huilen....
Ze geloofd me toch niet, wat ik 0ok zeg....
Maar ik download niks......ik zit altijd hier op bokt.
Verdrietig waarom doet ze dit....haat ze me ofzo...

En van de week zat ze tegen mn zus te smoezen....zodra ik naarbinnen liep(waren buiten aan eten) om vla schaaltjes te pakken hoorde ik haar smoezen en als ik dan buiten kom prat ze gewoon verder maar dan over wat anders....

Waarom ben ik altijd het zwarte schaap...
Toen ik nog echte puber was had ze heel de familie verteld dat ik onhandelbaar was en mn zus is een heilige boon...die vind dat dus ook....ik was echt neit erger dan de doorsnee puber die hun ouders uitschelden....ik heb haar nooit uitgescholden wat al mn vriendinnen wel altijd deden bij ruzie...........

Wat heb ik misdaan Verdrietig


meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 00:47

sommige ouders zijn gewoon raar.... kan je niks aan doen!! mijn moeder heeft ook altijd van die leuke dingen... ze heeft echt zo vaak ruzie met mijn zusje(eigenlijk altijd), en ze kwam standaard na elke ruzie mijn kamer binnen "dat geldt ook voor jou!!" ehm...wat geldt voor mij? ik heb niks gehoord...
het gaat wel weer over... bij mij gaat het nu wel, ik woon nu op mezelf, en dat scheelt een hoop.

Spero melior

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 00:52

Ja mijn vriend zei het net ooka l op msn : tijd voor een huisje....
Maar we kunnen er geen kopen omdat we beiden geen baan met een vast contract hebben.....

Enne met een huurhuisje daar zijn we al voor punten aan het speren , alleen duurt eht waarschijnlijk nog 3 jaar Verdrietig dat is lang als ze nu weer zo gaat doen...

Soms gaat het echt een tijd goed en nu gaat ze ineens weer dingen beweren die niet waar zijn....
En op het moment dat ik uitval gaat ze weer: ja het is altijd hetzelfde met jou, het moet nu eens afgelopen zijn enz enz....

Terwijl het dan een hele tijd goed gegaan is....
Soms heb ik echt een ontzettende verschrikkelijke gruwelijke ontiegelijke hekel aan haar.....
heb net echtr zitten janken, werd me echt te veel...

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 00:58

ik kan het me heel goed voorstellen dat het je teveel werd! is ook zeker niet fijn.
Ik ben toen ik uit huis ging eerst een tijdje bij mijn vriend die ik toen had gaan wonen, maar toen dat over was heb ik vrij snel een nieuwe vriend gekregen en zat daar 3 maanden lang zeg maar elke dag(niet goed voor je relatie...) en heb toen via vrienden van hem hier een kamer gekregen.

ik weet dat er op zich wel redelijk snel kamers te krijgen zijn via anti-kraak, maar als je echt wat helemaal voor jezelf wilt, kan je dat beter niet doen. Je moet wel een douche delen enzo, en je komt vaak in bedrijfpanden terecht. Wel ontzettend lage huur.
Ik ga zelf denk ik op zoek naar een woonboot! hoef je geen punten te sparen... moet je net wel even aan telefoonnummer kunnen komen

Spero melior

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 01:04

Ow das wel beter dat je zo iets hebt kunnen vinden ja.....dat is zeker redelijk snel gegaan dan..?

Ik begon de laatste tijd steeds vaker denken dat ik het nog wel 3 jaar hoier zou volhouden....e ineens heb ik weer wat gedaan...

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 01:11

ik heb 3 maanden bij mijn vriend in huis gewoond en ben toen hierheen gegaan. Woon hier nu weer 8 maanden en het is echt heel leuk hier... alleen maar jongens, altijd heel gezellig enzo!

dat is altijd zo gemeen! denk je net dat het goed gaat en dan gebeurt er weer iets! Doen ze expres... heb ook heel vaak dat er iets helemaal goedgaat opeens, en dan komt er weer iets dat alles kapot maakt!! is echt zooo evil!

Spero melior

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 01:37

Klinkt wel gezellie dus Lachen dan is het goed he!

Ja idd heel erg evil van ze ~~}> en dan zeggen dat je altijd zo bezig bent he , terwijl het al een dikke tijd goed gaat.....
Waarom.......?

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 13:47

Nu is er dus weer ruzie over de telefoon rekening....
pff wordt hier zo moe an he....
waarom duurt het zoalng altijd voor je in aanmerking voor een huis komt??

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:20

Ik heb dat ook ik krijg thuis ook altijd overal de schuld van, k mag nooit mee op vakantie en dan laten ze me alleen thuis (op mijn 18e verjaardag) en door mij is mijn moeder depresief...ik ben bijna nooit thuis maarja :S

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 14:21

Idd als je bijna nooit thuis bent heb je het zelfs altijd gedaan.....
Wanneer stopt het?

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:29

ik ken het.. als een vriendin belt, en ik bel later terug word ze boos.
Als de pc vast loopt krijg ik ook altijd de schuld, komt er een ruzie, ik boos weg, 5 minuten later teruggeroepen of ik ajb de pc wil maken. Zucht..
Maar de ruzies thuis lopen meestal uit de hand, zit nu in therapie..

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 14:38

Vertvelend he, ik baal er echt van zodra ik dalijk mn bek opentrek gaat zwe dalijk mn vader bellen omdat ze denk dat dat helpt......(vroeger wel nu niet meer ben 18 Haha! )

En als ik niks zeg of neit reageer wordt ze boos......zeikwijf..
ben het zo beu..nu is ze gelukig boodschappen doen, dus ik wou de telefoonrewkening narekenen heeft ze hem ergens weggestopt....
En toch reken ik m na ik beteel het niet hoor!Zij rekend alle nummers erbij die haar niet bekend voorkomen terwijl er de vorige keer wel 4 van dr vriend tussen zaten Verward
Vieze geldtrekker......*kotssmiley*

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:46

jezus,jullie hebben het wel lekker thuis heh?
ik heb het ook tot vorig jaar heel moeilijk gehad thuis.
mn moeder had altijd commentaar en kreeg woede-aanvallen en ik kon het ontgelden.
dr vriend werkte ook niet echt mee met zn verslavingen.
tja,ze is opgenomen geweest,en zit nu nog in therapie,en het scheelt zoveel!!!
ik heb ook therapie gehad,en het werkte best goed!
ik wil ook graag snel het huis uit,maar mn moeder wil dat weer niet enzo,best moeilijk!
ik hoop voor jullie dat er snel verbetering komt,want zo'n huissituatie is echt afschuwelijk!

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 14:48

timilon schreef:
jezus,jullie hebben het wel lekker thuis heh?
ik heb het ook tot vorig jaar heel moeilijk gehad thuis.
mn moeder had altijd commentaar en kreeg woede-aanvallen en ik kon het ontgelden.
dr vriend werkte ook niet echt mee met zn verslavingen.
tja,ze is opgenomen geweest,en zit nu nog in therapie,en het scheelt zoveel!!!
ik heb ook therapie gehad,en het werkte best goed!
ik wil ook graag snel het huis uit,maar mn moeder wil dat weer niet enzo,best moeilijk!
ik hoop voor jullie dat er snel verbetering komt,want zo'n huissituatie is echt afschuwelijk!


Idd vervelend ja en je hebt gelijk als je op het punt staat te vertrekken zeggen ze ineen dat ze je gaan missen enzo Verward uuuuhm vaaaaag

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:52

Ik ken het... Word ook gek hier!! Ben dan wel geen puber meer maar het doet me steeds meer aan die tijd terugdenken.
Ik krijg overal de schuld van, want mn 'lieve' broer is toch nooit thuis en ik wel. Word totaal niet serieus genomen. Als ik wat vertel word halverwege wel mn verhaal afgebroken door iemand anders of niemand luistert zelfs.
Privacy hebben ze hier ook nooit van gehoord. Komen altijd zomaar mn kamer binnenstormen. Ook als ik vraag of ze voortaan willen kloppen oid.

Heb ookal tegen mn moeder gezegd dat ik het huis uit wil en het liefst zo snel mogelijk, maar gewoonweg het geld er niet voor heb. Met MBO-uitwonende stufie kom ik niet ver en met mn salaris ook niet.

Gisteren voor het eerst weer jankend naar boven gerend tijdens het eten omdat ik niet serieus word genomen.
Maar zit ook nog wel voorlopig 3 jaar hier Scheve mond

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:54

Mm idd bakkie.
Ik wilde vroeger altijd met een schone lei beginnen zogezegd, mn moeder wilde het niet. Heb ik voorgesteld een soort gezinstherapie te volgen, waarop ze antwoordde 'Jij bent gek, niet ik'. Dit was 2 jaar geleden, werd toen echt te gek. Ze heft zelfs een keer bijna mn pink gebroken. Vorig jaar was de maat vol en ben ik weg gegaan. Werd na een week opgebeld of ik niet alles wilde vergeten. Ging me toen te ver, ik werd uitgelachen toen ik dat voorstelde en nu zou ik zomaar op haar moeten ingaan? Maar goed, na anderhalve week toch doorgezet, met therapie erbij enzo, ging een tijdje goed. Na 2 maanden opnieuw weggegaan omdat ze gewoon niet normaal kon doen. Ben toen weer terug gegaan omdat de kennis bij wie ik verbleef een autoongeluk kreeg. Een hele tijd geen problemen meer thuis gehad, tot 2 weken geleden. Toen heeft ze me zelf het huis uitgezet, en zwierf ik snachts over straat rond. Ik zit nu wel weer thuis, maar de eerst volgende keer bij de therapeut ga ik me inschrijven voor begeleid wonen

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 14:55

Balen he,ik weet hoe het voelt....
Sinds mijn moeder dr vriend heeft of trouwens altijd al slecht luisteren....
Als ik praat en mn zus zegt wat gaat ze naar mn zus luisteren...
Dan zeg ik ja laat maar en dan ist niet goed....
Altijd gezeik voe, me zo poedersuiker.... ik was gisteren dan niet naar boven gerend want daar waren hun maar ik zat hiet beneden ook te janken...

ouders.....

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 14:58

Is idd slim pam.....wie weet hoe lang het nog duurt voor het weer mis gaat....
Dan kun je jeidd beter laten inschrijven ja...
Ik wil zo graag samen met mn vriend n huisje maar het gaat gewoon nog enit....

als je huis wilt kopen moet je beiden en vast contract hebben en laat ik nou toch uitzendkracht zijn.....
en mn vriend zit ook weer zonder hem hebben ze doodleuk verteld geen werk meer te hebben....

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:03

soms snap ik echt niet waarom ouders zo doen?zeker als ze meerdere kinderen hebben,snap ik niet waarom 1 van hen de pispaal word.
gelukkig ben ik enigs kind,maar jah,dan moet alles maar op mij afgeschoven worden.
ben echt blij dat t nu zoveel beter gaat,maar wil nog steeds wel het huis uit.

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 15:10

timilon schreef:
soms snap ik echt niet waarom ouders zo doen?zeker als ze meerdere kinderen hebben,snap ik niet waarom 1 van hen de pispaal word.
gelukkig ben ik enigs kind,maar jah,dan moet alles maar op mij afgeschoven worden.
ben echt blij dat t nu zoveel beter gaat,maar wil nog steeds wel het huis uit.


Klopt er zit altijd 1 lieverdje bij en dat is overal....1 pispaal en 1 lieverdje....is het zo moeilijk om ze gelijk te behandelen??...
Ik denk dat iedereen hier graag het huis uit wilt zo te horen Haha! whaha
Op de momenten dat het goed gaat denk ik het heeft geen haast , maar nu denk ik weer van wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:12

bakkie schreef:
Idd als je bijna nooit thuis bent heb je het zelfs altijd gedaan.....
Wanneer stopt het?



Particulier gaan huren

Sharlyn
Berichten: 434
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:12

Herkenbaar herkenbaar!!!

Ik was bijna 16 toen ik op kamers ging wonen alleen naar nederland verhuisde en op kamers ging wonen. Heb tot mn 4e jaar in Nederland gewoont en daarna in Kenia, Gambia en Malaisie mijn vader is arts moeder psychologe en ze doen ontwikkelingswerk. Daarom woonden we met het hele gezin in het buitenland. In Malaisie heb ik mijn Mavo diploma gehaald (we woonden in een dorp met allemaal westerse mensen waar voor de kinderen van ontwikkelingsmedewerkers een "normale"middelbare school was")
We gingen 2 keer per jaar naar Nederland en zo kwam ik op de hoogte van een opleiding die ik heel graag wou volgen. (mbo dierverzorging in Barneveld) Omdat die opleiding niet in Malaisie te volgen was, is na veel (heeeeeeeeeeel veel) gepraat en overleg besloten dat ik naar Nederland mocht voor die opleiding. Mijn ouders, zus en zusje bleven in Malaisie. Mijn paard en hond gingen wel met mij mee naar Nederland. mijn broer was 2 jaar daarvoor al naar Nederland gegaan en bezig met de studie geneeskunde in Groningen. Hij beloofde een beetje op mij te letten (alsof dat gaat, groningen en barneveld lag een mooi eind uit elkaar) maar ik kon ook altijd bij familie in nederland terrecht.

Ik was dus vrij jong toen ik in een studentenhuis ging wonen en dan vorm je zo je eigen regels en wetten.
In het 3e jaar van mijn opleiding ben ik 4 maanden naar malaisie gegaan voor stage en woonde toen samen met 3 studiegenootjes/vriendinnen bij mijn ouders. Maar dat was wel flink wennen hoor, hoop gezeur, alles op hun manier en als er iets misging was dat mijn schuld natuurlijk want ik hield geen rekening met hun. Tuurlijk hield ik rekening met ze, maar ik was niet meer het rustige verlegen meisje dat met ja en amen alles pikte.

Sinds een jaar wonen mijn ouders weer (tijdelijk???) in Nederland en ben ik begonnen aan een HBO opleiding. Die opleiding is in hun woonplaats dus ik toen ze naar Nederland kwamen ben ik weer "thuis"gaan wonen.
Maar als je iets dus vooral niet moet doen, is weer bij je ouders gaan wonen als je een paar jaar opjezelf gewoont hebt. We sloegen elkaar hert huis niet uit hoor, maar weer irritaties onderling. Dus toen er een kamer in een leuk studentenhuis vrij kwam ben ik daar gaan wonen en daar woon ik nog steeds.

Ik ga ong 1keer in de 2 weken bij mn ouders langs en ik ben hun wel altijd blijven respecteren. Hun hebben toch veel voor mij overgehad, want ik denk niet dat alle ouders hun nog 15 jarige dochter alleen naar Nederland laten gaan en er ook nog voor zorgen dat het paard en hond ook Nederland inkomen.
Ik heb nu een hele goede band met mn ouders, ik respecteer hun en zij mij, en ze zijn trots dat ik doorging met HBO en nu in de Z rijdt met een paard dat we 7 jaar geleden als een gedragsgestoord en gevaarlijk paard redde van zn beroerde leventje bij zn vorige eigenaar in Malaisie. Bikkel (je nou zo heet ie omdat het gewoon een bikkel is, je had die sistuatie hoe hij daar leefde moeten zien, als je daar overleefd ben je een echte bikkel) heeft de 1e 2 jaar van zn leven alleen maar klappen, pijn en angst gekent waardoor hij agressief was naar mensen! Het duurde een hele tijd voordat ik zn volledige vertrouwen had maar nu rijden we toch mooi Z1 dressuur en Z springen!!! Ik heb ook een Arabier waar ik mee ga starten, en ben benieuwd of hij zoch ook zo goed gaat ontwikkelen!
Maar goed, wordt behoorlijk offtopic

Wat ik zeggeb wil, is dat je idd zo snel mogelijk lekker iets voor jezelf kan zoeken. Je zult zien dat dat een hele hoop rust in je lijf/hoofd brengt en dat je dan ook beter met je ouders/moeder op kan schieten.
Kan je niet ergens in een studentenkamer ofzo??

Succes !!!, en onthoud dat je moeder echt wel van je houdt, ookal lijkt dat soms niet zo!!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 15:19

Ik wil niet in een studenten kamer....doe mij maar een gewoon huis waar ik me kan nestelen met mn vriend ,hond erbij en een lekekr leven lijden zonder gezeur....

Particulier huren pipo is een idee, maar het is vaak duurder en hier in mijn woonplaats is dat heel erg moeilijk te vinden en ik wil graag hier blijven.....

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:32

Vind het echt erg voor je, en hoop dat het snel goed komt.
Mijn ma is ook nooit tevreden met me.
Dek ik de tafel, laat ik de hond uit, ruim ik af, denk aan me school en dan is het nog niet goed... Is er een hoge telefoonrekening dan heb ik het gedaan. Iedereen die ik mee naar huis neem is verkeerd. Ze vertrouwt me voor geen cent, het liefst zit ze erbij als ik zit te chatten, leest ze me post ect... ik word er ook schijtzat van!!! En ik wens je echt super veel succes!!!

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:40

Ik ken het ook Scheve mond Het is al mn hele leven zo, maar ik kan ook erg weinig goed doen, vooral bij mijn vader. Mn zus is in zijn ogen helemaal geweldig. Ze zijn ook doodsbenauwd dat ik iets verkeerd doe. Het liefst zouden ze alles van school bijhouden, mijn rekeningen bekijken en al mn bankzaken regelen. Gelukkig woon ik nu op kamers en kan ik alles zelf regelen. Maar elke keer dat ze erover beginnen is het weer ruzie.
En als het weer zover is, ga ik meestal wat nuttigs doen: tv kijken, paardrijden Haha! of naar een vriendin toe. Gewoon negeren is mijn motto Schijnheilig