Laura en de Perfecte Date met de Perfecte Man

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Laura en de Perfecte Date met de Perfecte Man

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 12:27

Hou je vast Haha!

Afgelopen woensdag op de haringparty aan de praat geraakt met de eigenaar van de scooterzaak waar ik mijn scooter gekocht heb. Was gezellig, we hadden een hoop zelfde interesses. Lachen Op zijn vraag wat ik met de vakantie ging doen het verhaal verteld van NY en van de cabrio. Hij vond cabrio's ook erg leuk zei ie. Goed, nummers uitgewisseld en de dag daarop belt ie netjes om te vragen wanneer we wat gingen eten. OK dan!

Zondag afgesproken. Hij liet weten over de sms dat wáár we gingen eten nog een verassing was. Ik dus heel nieuwsgierig Haha!
Komt ie me om 18:30 ophalen met zijn hele mooie zilveren Mercedes SLK Wow! (cabrio dus:P)! Pfoeh wat een leuke auto zeg!! Kwijl !!

En met zo'n leuke auto moet je ook even rondtouren he? Cool Dus gingen we naar Scheveningen. Kapje eraf, beetje rondrijden, vervolgens hand in hand wandelen over de boulevard Lovers en een leuk strandtentje uitgezocht om te eten. Ondergaande zon bekeken, over het strand terug gelopen. Wauw! Party!!

Vervolgens heerlijk in de SLK teruggereden (lederen bekleding met stoelverwarming; ik kon ter plekke wel in slaap doezelen!) richting zijn huis. We hadden een heel leuk gesprek gehad over woninginrichting en hij vertelde over zijn nieuwe woonruimte boven de zaak wat hij aan het opknappen was. Dus moest ik even kijken. Wat een leuk appartement! Open haardje, hele mooie ornamenten, lambrisering, heel mooi bad, helemaal my cup of tea!! Vervolgens zijn boot bekeken, lag achter het huis. Grote luxe speedboot, mooi dingetje. Hij had óók nog eens een hele leuke herdershond. Lachen

En toen.... had ie een 4 persoons jacuzi in de tuin!!!! En guess what, hij stond ook nog eens aan (dubieus Knipoog ) én er waren handoeken aanwezig! Clown Dat was even twijfelen, maar okee, wanneer heb je de kans om in een jacuzi in de tuin sterren te kijken? Bloos! Niet vaak, toch? Bovendien was de meneer heel erg correct dus besloot ik het erop te wagen.

De perfecte date, met een man die leuk is om te zien, lekker lang, goede gespreksstof, zijn zaakjes voor elkaar, erg lief is, heel netjes en bezorgd. OK dan!

Alleen....
Het klikte gewoon niet. Huilen Hij miste twee essentiele dingen. Humor. En aantrekkingskracht. Ik kon gewoon niet flirten met hem. Ik zat gedurende het hele eten te bedenken wát er nou mis met mij was dat ik deze geweldige vent gewoon Niet Zag Zitten. Verward Dat was het dus; geen humor en geen spanning. Dan kan je hand in hand lopen of in het bubbelbad zitten met iemand, en dan kan ie nog zo'n leuke auto hebben, Geld, geld! maar Nee. Ik ben een flirt, ik heb spanning nodig en een hoop vlinders in mijn buik, verdorie!

Af en toe zou ik willen dat ik een knopje had 'verliefd' om even in te schakelen. Ik bedoel, ik zag het hele plaatje zitten. De date was ook perfect. Alleen had het iemand anders moeten zijn. Iemand die ergens in mij iets kon aanwakkeren (afgezien van bewondering voor de auto en de tuin en het huis Knipoog ) Frusty

Dus in de jacuzi maar eens even verteld dat ik een Vaste Relatie absoluut niet zag zitten. Dat vond ie niet zo leuk geloof ik. Hij vond het bubbelbad spontaan te heet Nagelbijten / Gniffelen en heeft me toen maar naar huis gebracht. Waarna ik nog lekker even in mijn eentje naar de kroeg ben gegaan waar het een verademing was om nog steeds lekker vrijgezel te zijn!! Party!!
Kan ik in elk geval wel zeggen dat ik deze zomer in een geweldige cabrio heb gezeten Pling

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:31

whahahaha geweldig weer............nou je hebt in ieder geval een leuke avond gehad en hij klinkt inderdaad als Mr.Perfect, maar ja..........er moet inderdaad wel meer zijn dan gewoon "leuk" vinden............
jammer joh........

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:31

haha jammer dat het niks is geworden, anders was het idd wel lekker perfect Tong uitsteken
op naar de volgende perfecte man Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:32

*proest* *LOL* Ik dacht even dat er na het hele verhaal de opmerking kwam "... en toen werd ik wakker" Haha!

Die verhalen van jou blijven geweldig om te lezen Laura! Haha!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:33

Humor is onmisbaar, maar een cabrio, speedboot en jacuzi maken een hoop goed.
Weet je het zeker? Haha!

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:34

owke! Wat is zijn telefoonnummer?

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:34

mm las het verhaal en dacht dit is perfect en toen ha ha nee niet echt perfect dus jammer. Je zal wel een leuke dag gehad hebben alleen lijkt mij wel erg ongemakkelijk in de jacuzi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:38

Cooooool (zo'n jaccuzi en zo'n cabrio dan Knipoog )
Tja ik trouw ook liever met de liefde van mn leven dan met die oude rijke vent met een hartkwaal die hier in de buurt woont Tong uitsteken

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:40

Ik ging helemaal op in je verhaal, en dacht: nu komt het!
Maar nee, wat een anti-climax Haha! !
Jammer dat het niet klikte, maar weet wel dat er ZAT meiden zijn die zich WEL om het geld of de auto aan iemand zouden binden.
Klasse dat je het juist NIET doet dan!
Is imo eigenlijk heel logisch, maar je moest eens weten hoe vaak het gebeurt.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:45

Maarten schreef:
Die verhalen van jou blijven geweldig om te lezen Laura! Haha!

Helemaal mee eens *LOL*

Ach, Laura heeft een lekker bewogen leven Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:48

de perfecte man heeft geen jaccuzzi, geen mercedes, geen speedboot of een herdershond. die heeft charme en uitstraling en weet je aan te trekken en af te stoten. het is allemaal veel te makkelijk gegaan zo te horen *LOL* sorry carrie moet nog even doorzoeken.

enne er is natuurlijk wel een reden dat een man met al deze chickmagnets vrijgezel is he Knipoog

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:31

hopelijk komt die man zijn gebrek aan humor/aantrekkingskracht niet duur te staan Lips are sealed

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:31

Maarten schreef:
*proest* *LOL* Ik dacht even dat er na het hele verhaal de opmerking kwam "... en toen werd ik wakker" Haha!

Die verhalen van jou blijven geweldig om te lezen Laura! Haha!


daar bleef ik ook maar op wachten ...

ach ja opzich is het jammer maar je kan even goed vrienden zijn of niet dan ?!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:26

SuperPepeijn schreef:
chickmagnets

Waar is Pukey als je hem nodig hebt? *BARF* Echt alleen iets voor een man om zoiets te zeggen!

Helaas pindakaas Laura. Het klonk best interessant. Ik zou alleen denk ik al zijn afgehaakt als hij eigenaar van een scooterwinkel was, maar ok Haha!
Humor is toch wel heel belangrijk, tenzij je zelf a-humoristisch bent natuurlijk...

Wat SP zegt over dat de perfecte man geen SLK, jacuzzi en speedboot heeft: ONZIN! (behalve dan dat die een X5, Z4 en een zeiljacht heeft... Schijnheilig )

Misschien moet je een keer proberen niet op zoek te zijn, wedden dat er dan een Adonis bij je aanklopt? Al dan niet blond... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:29

Het klinkt een beetje alsof je het alleen voor zijn spullen deed. Terwijl er zoveel meer belangrijke dingen zijn toch? Knipoog

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:42

Je date klinkt ongelooflijk gaaf!!! Dat neemt niemand meer van je af. Kwijl!!!

Citaat:
Waarna ik nog lekker even in mijn eentje naar de kroeg ben gegaan waar het een verademing was om nog steeds lekker vrijgezel te zijn!! Party!!



Misschien toch nog maar even vrijgezel zijn en genieten?! Een liefde kan je niet vangen die overkomt je...

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:49

Sorane schreef:
Het klinkt een beetje alsof je het alleen voor zijn spullen deed. Terwijl er zoveel meer belangrijke dingen zijn toch? Knipoog


Hij kwam aan in zijn blitse auto, met zijn chique diner en zijn jacuzzi. Dat had ze nooit van te voren kunnen weten. Hij wou indruk maken en dat is hem wat dat betreft wel gelukt. Daarbij beseft ze dat ze 2 hele belangrijke dingen aan hem miste en dat waren humor en de spanning. Het gaat niet om materiele zaken, maar om de persoon met wie je iets deelt en qau persoonlijkheid was hij voor haar niet compleet.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 14:49

GrienTie, inderdaad.
Sorane:
Citaat:
De perfecte date, met een man die leuk is om te zien, lekker lang, goede gespreksstof, zijn zaakjes voor elkaar, erg lief is, heel netjes en bezorgd. OK dan!

Dat ie leuke speeltjes heeft is mooi meegenomen, maar ik denk dat als dat mijn reden was geweest, ik hem wel had gehouden, he? Rolleyes

Mhh dit was een goeie reality check, af en toe heb je zoiets van 'had ik maar een vent' en dan ga je dat nogal idealiseren. Ik kreeg het nu bij het idee ineens spaans benauwd Scheve mond dus geniet idd extra van het vrijgezellenleven. Met aanstaande zaterdag een barbeque bij meneer H, volgende week vrijdag een gecatered tuinfeest bij meneer R, komt helemaal goed hoor, no worries *LOL* Als je maar lol hebt Clown

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:52

Hahahaha geweldig verhaal Knipoog Succes met vrijgezel zijn, enjoy Knipoog

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:55

Lachen.

Geweldig jou verhaaltjes altijd Lachen.
Succes, en jou vent komt echt nog wel een keer toevallig langs lopen hoor Lachen.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:01

"Ja maar ik houd toch van hem??" Tong uitsteken
Echt een quote van zo'n blondje met een rijke opa. Maar ik ga offtopic,

wat een verhaal weer! Echt ongelovelijk gelachen je zou collumns moeten schrijven over je mannen afairres Knipoog
Jammer dat het niets geworden is, overigens lees ik ook wel eens de Libelle ( jaja.. ) en daar speelt nu net zo'n romance in af. Juul heet het geloof ik.

Nou, ik ben benieuwd naar je volgende verhaal!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:07

irish_lady schreef:
owke! Wat is zijn telefoonnummer?


Wou het net vragen *LOL*

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:36

hahaha wel een leuk verhaal.. jammer dat ie net dat ene miste anders was ie perfect Haha!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:01

Je zou haast gaan denken dat Laura teveel "chick lit" gelezen heeft Haha! .
"De al te grote fantasie van Laura"

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:08

Roos schreef:
Je zou haast gaan denken dat Laura teveel "chick lit" gelezen heeft Haha! .
"De al te grote fantasie van Laura"


Jij zegt het, ik dacht het... Bloos Sorry Laura, niet banketstaaf bedoeld, maar het lijkt zo uit een Jill Manselletje te komen ofzo. Knipoog (Ja, ik lees ook chick lit... maar een chick lit leven leid ik alles behalve... *lol* )