op welk karakter uit schone schijn lijk jij???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

op welk karakter uit schone schijn lijk jij???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 21:43

Mijn ma lijkt op Hyacinth, ze zei letterlijk twee jaar geleden " we gaan dit jaar met de kleine mercedes op wintersport" ....... wel de "kleine mercedes" van haar zus overigens...... toen ik vroeg of die ook "room for een pony had" keek ze me iets vragend aan Haha! Haha! Haha!

Mijn Broer lijkt op Onslow.......... qua figuur, qua mentaliteit en qua goedhartigheid..............

ennuh ikke ik lijk op .................... niemand Haha! Haha! Haha!

en jullie zien jullie gelijkenissen met mensen uit je omgeving?


Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:59

Whahahahahaha mijn schoonvader lijkt op Richard, die hobbelt ook altijd achter m'n schoonmoeder aan Haha! Haha!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Wiesje

Berichten: 2911
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:03

Ik lijkt op die goede buurvrouw, kan geen nee zeggen en ben eigenlijk af en toe TE vriendelijk voor mensen die ik niet leuk vindt. Verder ben ik daarnaast af en toe lekker bitchy.

EEF https://www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:16

Mijn moeder lijkt helaas ook op de buurvrouw die continu haar koffie morst. Ze laat zich altijd claimen door irritante, zeikerige oude vrouwtjes (nooit door lieve oma`s) die zwaar beslag op haar leggen en dan ook nog r*topmerkingen tegen haar spuien Boos!

Ik ken ook nog wel een paar exemplaren van Rose, haha! Maar niet binnen de familie Knipoog

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:32

Ik denk dat ik ook het meeste lijk op de buurvrouw . Gelukkig niet wat betreft uiterlijk haha. Ik vind het zo'n lachen serie jammer dat ik ze allemaal al gezien heb.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 12:03

gijsenkim schreef:

Mijn Broer lijkt op Onslow.......... qua figuur, qua mentaliteit en qua goedhartigheid..............

Ben jij Daisy dan? Schijnheilig

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 12:07

Waar gaat dit over... Blond

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 12:33

Uums schreef:
Mijn moeder lijkt helaas ook op de buurvrouw die continu haar koffie morst. Ze laat zich altijd claimen door irritante, zeikerige oude vrouwtjes (nooit door lieve oma`s) die zwaar beslag op haar leggen en dan ook nog r*topmerkingen tegen haar spuien Boos!



Over welke buurvrouw hebben we het?! Schijnheilig

:){

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 12:34

xtwisterx schreef:
Waar gaat dit over... Blond


Over een tv serie over een vrouw (Bouquet/Bucket Tong uitsteken ) uit een familie met een wat uiteenlopende samenstelling Schijnheilig. Ze schept vaak op over de rijkere kant (die ze nooit ziet), maat heeft tot haar ergenis meer te maken met de wat minder rijke kant van haar familie.
Schone Schijn is de Nederlandse naam ervan. In het Engels heet ie Keeping Up Appearances.

Officiele site (geloof ik): http://kuacentral.com/

pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 12:40

Pfffft...Schone schijn...

Die zooi draait nu al 10 jaar (als het niet langer is...... Rolleyes ) , wanneer gaat dat nu eindelijk eens van de buis Verward Lijkt wel zwaar gesponsord ofzo , zitten we nu al aan de 15e herhaling , of wat ? Scheve mond

Zag ze laatst zelfs op DVD geloof ik , bij de Appie liggen...wie verzint dat toch Verward

taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:10

Ik denk dat ik op de broer van Elisabeth(buurvrouw)lijk.Ik probeer mensen die ik niet leuk vind te ontwijken.

Het was mijn bedoeling om slapend rijk te worden maar ik kan de slaap niet vatten.
Het leven is ruiger met een tuiger

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:23

de nerveuze buurvrouw.....

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:29

Mijn opa lijkt op Onslow, op alle gebieden Tong uitsteken Hij draagt ook altijd een hemd enzo Tong uitsteken

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:55

Schone Schijn is geweldig *LOL* Ik lijk op niemand eigenlijk... Verdrietig

Gillian

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:56

Die DVD's zijn geweldig
Ik heb Zep er 1 kado gedaan, in Zweden hebben ze al die herhalingen namelijk niet Clown

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 14:14

Ik twijfel tussen de buurvrouw en de pastoor... ze lijken allebei wel een beetje op mij.

Toos paardloos

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 15:00

Ik lijk op Sheridan.. Doen alsof ik geld nodig heb voor nieuwe overgordijnen en het ondertussen opmaken met zwaar feesten.. Knipoog En vooral doen alsof ik het leven van een priester leidt..maar laat het tegenovergestelde nou waar zijn.. Haha! Cool

En ondertussen heb ik soms ook een klein beetje weg van Daisy Blond

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 15:45

Geweldige serie is dat.
Ik heb geen idee op wie zou lijken.

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:26

ik weet echt zeker dat mijn oma op Hyacint lijkt, ook altijd zo bezig met hoe mensen naar haar zullen kijken enzo. ze sleept m'n opa ook overal mee naartoe. Qua uiterlijk lijkt ze wel wat op haar.. alleen niet qua kleding.. gelukkig Haha!

Liefs, Mathilde xx

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:35

Een vriendin van mijn oma lijkt qua uiterlijk echt sprekend op Hyacinth, qua gedrag en ze heeft een tijd in Canada gewoont en praat dus overdreven Engels, of Nederlands met een vreselijk namaak engels accent...
Wij noemen der altijd Hyacinth, want daar is ze echt een Wannebe van Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:42

Ik lijk op geen van allen.
Ik ben niet snobistisch, laat staan moeite doen om meer te lijken. Ben veel te bang om dingen te beweren die ik niet waar kan maken. Want als je kletst komt dat altijd uit, dat heb ik wel gezien bij mensen. Het verbaast me dan ook altijd als mensen iets banketstaaf waarvan ik weet dat ze de plank totaal mis slaan. Ik vraag me dan af of ze dan helemaal niet bang zijn om achteraf af te gaan, zoals Hyacinth geregeld doet. Of dat ze gewoonweg over zo weinig zelfkennis beschikken (zoals Hyacinth ook doet, als ze bijvoorbeeld zegt dat ze bescheiden is, wat bij omringenden zeer verstoorde blikken opwekt).

En richard en Elisabeth.... ik ben VEEEELS te assertief. Ik laat niks over me heen gaan.

Als ik op iemand lijk.... misschien een klein beetje op Daisy. Hoewel ik niet op dikbuiken val... en niet zo vreselijk hunker naar romantiek van het bouquetreeksgenre. En ik ben dan niet echt heel verzorgd, maar slonzig is nu weer het andere uiterste.

By the way, is er iemand die op Rose lijkt? Haha!

De hond is de betere mens

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:47

Mijn schoonzus lijkt op Rose, ook zo'n lellebel Haha!
En we hebben een hele straat vol met Onslows, zelfs nog eentje met bijbehorende Ford Taunus !

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:03

Desiree schreef:

By the way, is er iemand die op Rose lijkt? Haha!


JAA, die bedoelde ik! Die altijd aan de telefoon hangt te bellen met ultrakorte rokjes en roze lakschoentjes?

Ff mn bericht editen Haha!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:19

hihi, leuke vraag kim..............maar ik geloof niet dat ik lijk op iemand van hen...............

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:59

Oscar schreef:
Mijn schoonzus lijkt op Rose, ook zo'n lellebel Haha!
En we hebben een hele straat vol met Onslows, zelfs nog eentje met bijbehorende Ford Taunus !

waar woon je? waar woon je? waar woon je?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnnickT, BingBot, Cheytjuh, DeGelukkige4, GoogleAdsense, janneke_S, Jatoby, marrlinde, Noesie, Sjokki, YandexBot en 161 bezoekers