Ben nu officeel een "Call girl"

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Ben nu officeel een "Call girl"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 20:51

haha sorry voor de titel maar een vriend van me kwam daarop ik ben dus niet echt een call girl maar een telemarketeer Knipoog

Ja Ja na mijn sollicitatie gesprek van vandaag ben ik uitgenodigd voor een proef bel dag ... Ik heb gewoon echt het geld nodig en het leek me wel leuk om voor een tijdje te doen... Na mijn proefbel dag mag ik dus aan de slag als telemarketeer ... En mag ik afspraken gaan maken met mensen die hun huis graag beveiligd willen hebben door Safe Systems...

Gelukkig niet al te geforceerd bedrijf en een niet extreem hoge aantal mensen die je af moet bellen ... Ook staat bij hun klantvriendelijkheid voorop en hoef ik niet door te drammen als mensen geen intresse hebben .... Dat was namelijk iets waar ik zeer tegen op zag...
Volgende week dinsdag heb ik mijn proefbeldag. Dus een aantal uren mee luisteren en als ik denk dat het me lukt mag ik zelf mijn eerste klant bellen... Dus wie weet als je een beveilingsbedrijf aan de telefoon krijgt ben ik het wel Haha!
Heb er best zin in !! Maar ben toch wel een beetje zenuwachtig ...

(toch maar even stiekum reclame maken voor mijn toekomstige werkgever Safe Systems )
Laatst bijgewerkt door Jokonootje op 08-06-04 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt


PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 20:54

Nou ik ben benieuwt hoe dat het zal gaan! Maar het begin is er.. Knipoog

succes ermee en we horen wel hoe dat het dinsdag gaat.. Lachen

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 21:10

Haha zekers horen jullie dat Knipoog
Maar het moet me wel lukken erg leuke sfeer hing er dus dat scheelt ...

(de titel trekt wel kijkers zo te zien maar geen mensen die wat tikken Knipoog )

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:13

Hahaha Haha!

Nou super toch dat je een baantje hebt, als je het maar leuk vindt!
En natuurlijk niet minder belangrijk: GELD Haha! Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:19

Ik dacht al, een callgirl is toch heel iets anders???? Verward Haha, maar iig heel veel plezier met je nieuwe baan! OK dan!

Toos paardloos

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:22

Gefeliciteerd!

Hopelijk bevalt het je na de proefdag nog steeds en kun je lekker aan de slag!!!

Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 21:25

imker schreef:
Ik dacht al, een callgirl is toch heel iets anders???? Verward Haha, maar iig heel veel plezier met je nieuwe baan! OK dan!



haha ja maar daar begin ik niet aan hoor ... maar een vriend van me kwam er mee I quote "Aaahhh nu ben je een call girl wanneer kan je beginnen Knipoog "

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 22:06

Fijn dat klantvriendelijkheid voorop staat en dat je niet hoeft door te drammen omdat je nu eenmaal een bepaalt target moet halen.

Ik bel zelf ook veel outbound. Ik bel mensen voornamelijk met aanbiedingen om hun contract te verlengen. Dit zijn veelal leuke gesprekken omdat je mensen ook echt iets leuks aanbied. Veel succes ermee in ieder geval en ik hoop dat het gaat bevallen!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:51

ik ben zelf ook een "call girl" en bij ons staat de klant vriendelijkheid ook voorop. Nee is nee en ik zeur echt niet verder. Alleen hou ik me bezig met hypotheken, pensioenen noem maar op (yep leeft inderdaad heel erg nu, heerlijk met die nieuwe wet van onafhankelijkheid...... gelukkig zijn wij er al klaar voor Tong uitsteken en onze adviseurs leven niet van de provisie maar werken in loondienst..... heerlijk als de mensen dan stilvallen als ze dat horen)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 10:08

gefeliciteerd met je baan.

De hele dag bellen is niet echt onaardig om te doen, wel?

Mijn moeder werkt bij de kpn en die krijgt de hele dag problemen en klachten. Dat lijkt me een stuk minder..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 10:12

Gefeliciteerd met je baan!
Ik ben ook hard op zoek maar het wil maar niet lukken

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 10:15

Dat heb ik ook een poosje gedaan maar dan bij een ander bedrijf. Moest de hele tijd zeggen: goede middag/morgen/avond, u spreekt met de firma xxx. Mag ik u gratis en geheel vrijblijvend onze brochure toezenden? Haha! Soms krijg je echt van die gare mensen, of buitenlanders die geen NLs spreken Tong uitsteken

[o]

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 10:31

Mij aub niet bellen. Mocht je toch willen bellen, doe het dan tijdens kantooruren. Lachen

Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 17:59

ik mag zelf niet kiezen wie ik bel dat word door een computer gedaan ...
En nee de hele dag bellen is inderdaad niet onaardig om te doen ... maar het is maar voor erbij mijn hoofdbezig heid blijft mijn studie proberen te halen in de voorgeschreven 4 jaar....

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 20:59

Mijn moeder heeft een bedrijfje, daar werk ik soms ook mee, moeten we mensen bellen met aanbiedingen voor telegraaf, ad, autovisie, hitkrant, residance, elegance en nog meer onzin Tong uitsteken wel leuk om te doen

Morgen.
...

Glorie.

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:20

Heeey! Da's toevallig ik heb afgelopen maandag een intake gehad bij een callcenter, was door, gister gesprek met the big boss en ben aangenomen Haha! Hopelijk houden we het beide vol hè! Knipoog Ik ga beginnen in de vakantie, heb nu eerst nog tentamens!

Brent mijn stoere vent !

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:27

BeNGeL schreef:
ik ben dus niet echt een call girl maar een telemarketeer Knipoog

Haha, ik schrok al! Je maakt soms wat mee op Bokt dus ik had het niet eens voor onmogelijk gehouden! *LOL*
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers