lijkt me sterk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 21:08

Er gaan een hoop spookverhalen in de rondte. Er is nog geen een paard in Europa afgemaakt volgens de voorlichtingdienst waar een mede-stalgenootje van mij iedere dag contact mee heeft. Stel je voor wat een heisa dat zou geven.


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 21:35

als ze ook maar een vinger uitsateken naar mn meissie. dan bindt ik me op haar rug vast en mogen ze mij gelijktijdig spuitje komen geven. om t maar ff grof te zeggen nee als ze aan ailin gaan komen dan trek ik t echt niet meer en ik denk hier vele met mij

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 21:47

Ik rijd ze met de auto van de sokken, als ze ook maar in de buurt komen bij mijn paardjes!!!

jacqueline

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 21:54

dan spring ik van de brug op hun auto

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 00:28

De directeur van Ouwehands Dierenpark zei in een interview iets als: "Als ze mijn dieren komen ruimen, dan keten ik me vast aan een giraffe". Wij paardenmensen zijn dus niet de enigen die zo denken...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 09:00

Lees de paardenkrant maar van afgelopen woensdag, pagina 2. En daar staat: Verward
In sommige gevallen worden paarden wel afgemaakt Huilen . Bv als ze op een groot veebedrijf staan waar MKZ uitbreekt...........dus lees de paardenkrant!!!!!!!! Daar staat het duidelijk in!! Lips are sealed

_________________
[img]../upload/236/tabbyloopkat.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-03-29 09:00 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 12:58

In Oene zijn 3 paarden per ongeluk afgemaakt.
Omdat deze mensen de opdracht kregen alle dieren te ruimen nu ruimen ze echt alleen maar evenhoevige

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 15:19

Leuk ongelukje! Zullen ze vast nog wel wat over te horen krijgen. Hoe gaat het daar bij jou anders Kim, is het nog een beetje uit te houden?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 18:01

ja nu druk met anderen bezig heel gek maar van een goede kennis/vriend werd vandaag zijn boerderij geruimd en dan leef je zo erg mee dat je zelf niet meer nadenkt dat je hetzelfde lot wacht.
vandaag is ook in Kootwijkerbroek MKZ uitgebroken (weg boktweekend?) das links van ons dus nog even en we zijn ingesloten.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 18:11

zolang we ingesloten wordne is t niet zo erg
zolang t maar niet te dichbij komt.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 18:15

Huilenecht vreselijk al die vreselijke dierenmoorden en dierenleed!!laat ze asjeblieft vaccineren!!

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 17:18

He Mytens 1. Rustig maar! ik lees de paardenkrant niet. En in dat berichtje eronder (wat denk ik over hetzelfde gaat) dat was dus een ongelukje. Goed een grote misser. Ik zou ook helemaal gek worden als ze aan mijn Max komen. Maar wat ik weet is, dat er geen paarden worden afgemaakt. Maar wel zwaar klote voor diegene die dus nu hun paard kwijt zijn.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 18:30

dat kun je je toch niet voorstellen, dat voor zoiets idioots je paard moet wijken... Nou, spuit mij dan maar ook ja... Hij moet sowieso misschien al wel weg, maar hiervoor gaat hij niet weg... Joop 4-EVAH..

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, aniek_joefy, Articuno, Babsiej, Cerosa, GoogleAdsense, Ik_is_Ik, juval, kimmetje26, Lalladidoo, lisanne87, Marije112, ryukapple, SemrushBot, TamaraFloor en 168 bezoekers