Office-troubles.... balen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 09:40

Zoals jullie weten werk ik hier nu 3/4 weken oid. Als uitzendkracht, en tijdelijk. Het is heel leuk werk maar nu zit ik even met een stinkmoddergevoel. Hte zit nl zo; Ik doe de afdeling cursussen, en aangezien op het secretariaat een heleboel secretaresses achter elkaar zijn geweest en weer weg zijn gegaan, is dat een beetje verwarrend, mn collegaatje weet ook niet precies hoe het zit met de cursussen. Ik heb alles via een werkmap gedaan, waar uitgebreid instaat hoe te werken. Alleen is daar iets aan veranderd door een voorgangster van me, en nou klopte het niet helemaal meer; de uitnodiging voor de cursus laat geen aanvangstijd meer zien, dus kreeg ik gister telefoon... ik balen, dus vanmorgen naar de man die de cursussen geeft, of ik alsnog een programmaoverzicht na zal sturen. Nou hij pissig dat hij de uitnodigingen nooit gezien heeft en niet getekend (tsja sorry maar dat stond niet in de werkmap... ik heb gewoon alles gedaan als daar stond..) Maarja, kan gebeuren. Dus ik vertel dat tegen mn collega, blijkt dat die man een beetje bekend staat dat hij een beetje neerbuigend tegen vrouwen doet. Dus zij helemaal van 'zie je wel' ... gaat ze naar de personeelsfunctionaris, die komt hier en vraagt mij wat ik ervan vind (ja stinkmodder natuurlijk maar gewoon miscommunicate, ik voelde me niet persoonlijk aangevallen ofzo) Zegt ze dat ze zo naar die man toe zal gaan en een hartig woorje met hem zal spreken, wat in haar ogen waarschijnlijk wel op ruzie zal uitdraaien want zij mag die man helemaal niet.
AAAAAAAAAAARGH ik wil gewoon werken ik wil niet dat ze naar hem toegaat want dan heeft die vent straks helemaal een hekel aan me, en ik wil niet dat hij denkt dat ik naar haar toe gerend ben (is dus ook niet zo)
Sjit zeg. Moet ik zo ook nog eens met hem gaan praten. Ik ben als de dood dat ik straks van alle stress ook nog eens ga huilen....
arghhhhh Boos!(


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 09:54

Ik heb één ding geleerd op de werkvloer (wel meer dingen hoor... maar die vertel ik hier niet Schijnheilig ) En dat is: Ga nooit lopen janken! Kun je beter iemand een zuur of verbeten cynisch lachje geven dan dat ze je tot het uiterste drijven en jou aan het huilen maken...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:23

wat kan het jou toch schelen dat die vent een hekel aan jou heeft!!!!!! Hij heeft een hekel aan vrouwen, dus je kan het toch niet goed doen. Ik heb een hekel aan zijn soort mannen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:23

trouwens wel een goeie opmerking van Sibold, ben het er helemaal mee eens. Laat je nooit in de kaarten kijken, laat je niet kennen! Daarbij is dat huilen zo bevestigend.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AngeliqueB, ApplePapple, Eleeke, furious, Jade91, lenaa_tje, Lestrange01, Lestria, Marigo, MRIIIS, Peelie, Siers83, SsSimonee, TessaxQuincy, Tink89, xAlice, YandexBot, zuperzmoker en 175 bezoekers