here we go again

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 00:02

nou jongens nu probeer ik het maar weer eens.vanaf 22 oktober gaat ik maar weer eens mijn best doen!dus een beetje hulp en stimulatie heb ik wel nodig..........

soms is het beter om te zwijgen


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:43

Go girl, je kunt het!

Heel veel succes ermee!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 11:11

Hee, wat goed! Heel veel succes!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 12:53

Succes Sanderijn!
Ik ben inmiddels met boktdiet gestopt, heb een (suikervrij)hypoglykemie-dieet en had niet veel zin meer om elke dag op te schrijven wat ik eet.
Ik ben door boktdiet wel bewuster gaan eten, eet veel gezonder en het werkt motiverend als je het met z'n allen doet.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 18:16

Als je het echt graag wil dan lukt het. Maar het lukt volgens mij alleen als je goed in je vel zit of als je hopeloos verliefd bent. Ik ga voor het eerste. Ik zag bij een ander topic dat je van die repen en shakes gehaald had. Doe dat toch niet, probeer gewoon Verward je eetpatroon te veranderen. Als je nou 500 cal minder eet per dag dan val je een halve kg in de week af zonder al te veel moeite en je valt niet zo snel terug naar je oude gewicht. Makkelijk gezegd he, ik ben net een weekje bezig en ik moet zeggen ik moet nu op gaan letten dat ik wel genoeg eet, op de een of andere manier heb ik niet zo veel trek meer. En dat terwijl ik altijd veel chips, koek en snoep at. Hoop dit lange tijd vol te houden. Pling

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, BingBot, ChanelR, Chita, Corien_, dasalijn, Googlebot, Herfstblad, janderegelaa, Jungles, Kayleigh__, Lalladidoo, Larissa123, Laurora, Lestrange01, Marcella, meniekske, miezelke, Muiz en 163 bezoekers