Tandartsen!Lang verhaal.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 00:52

okay dit topic ga ik niet uitgebreid zitten lezen ik moet namelijk met een maandje of 3 à 4 voor mijn verstandskiezen en daar zit ik als een berg tegen op te zien ...

maar kan je niet een andere tandarts vinden mijn zus heeft ook een enorme angst voor de tandarts overwonnen door een keer een behandeling te hebben gehad bij een tandarts in Apeldoorn die haar kiezen trok zonder dat ze er ook maar iets van door had terwijl ze normaal met 4 man letterlijk vast gehouden moest worden ...

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 08:43

Ik heb woensdag mijn inmiddels gehalveerde verstandskies laten trekken.. Scheve mond Auw.
Ik ben ook als de dood voor de tandarts, durf er niet eens topics over te openen, omdat ik liever mijn kop in het zand steek. Vooral als ik pijn heb, slik ik me suf aan ibuprofen en paracetamol (is een goeie combi Haha! ) en ga dan vooral niet naar de tandarts.

Ik heb een nieuwe tandarts, de oude is uit de praktijk en het is gewoon een MEGA lekker ding Haha! Dus heel misschien ga ik nu wel gewoon ieder half jaar *LOL*

Edit; Wat ik eigenlijk wou zeggen is dat ik me sinds woensdag toch een 'nieuw' mens voel, nu mijn gebit weer in orde is. Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt Natasha, pijn aan je kiezen is wel zo'n beetje de meest vervelende pijn. Dat je steeds ruzie met je tandartsen hebt, klinkt toch een beetje als een excuus om niet heen te gaan.

Ga gewoon, zet je trots opzij en doe alsof je gek bent. Kiespijn is echt een stuk erger dan een uurtje vervelende opmerkingen slikken van de tandarts. Ik weet dat ik makkelijk praten heb, ik heb het alweer gehad, maar ik kan je zeggen dat ik nu niet snap dat ik niet eerder ben gegaan.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 22:05

Tja, als ik t zo lees denk ik : waar maakte ik me druk om?
Maar ik maak elke keer van die rare dingen mee bij de tandarts.

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 22:49

ik ben echt zo blij dat ik een fijne tandarts heb! Ze wil alleen steeds kijken of m'n verstandkiezen al doorkomen, maar die mogen van mij wegblijven!!! Als ze komen moeten ze toch weg!! Ik haat beugels....Als ze gaan trekken wil ik in het ziekenhuis onder volledige narcose....heb niks tegen tandartsen of het trekken opzich, ben niet bang voor pijn, maar dat geluid!!! Gewoon het geluid van die kiezen die eruit gaan!! GADVER!!!