Erg snel vol zitten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Erg snel vol zitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 17:36

Ik ga van het ene uiterste naar het andere. Eerst kan ik eten wat ik... ik blijf honger houden. Nu als ik een boterham eet zit ik vol... halverwege mn avond eten zit ik vol. Zelfs van een appel zit ik al vol.
Dit is nu een paar dagen zo.... Meerdere mensen die dit ook hebben?

Zelfs van drinken raak ik vol. Met vol bedoel ik tot aan mn nok toe vol!
Als je veel te veel heb gegeten dat gevoel... dat heb ik nu dus de hele dag door. Als ik gewoon probeer te eten wat ik normaal eet 3x per dag ben ik spuugmisselijk....

Zal ik het nog even afwachten of zal ik morgen gelijk naar de dokter gaan...
Ik ga denk ik iig bellen... Misschien heerst er een virus of wat dan ook Scheve mond

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 21:06

denk dat je best even belt,als het niks blijkt te zijn ben je weer gerustgesteld,en anders ga je een keertje langs Lachen

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 21:15

Ik denk dat het gewoon door het weer komt Scheve mond Als het erg warm is heb ik ook nooit zo'n trek Lachen

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 21:26

Nee dit komt niet door het weer! Dat heb ik ook maar niet zoals dit....
Ik moet ook echt niet aan eten denken....

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 01:31

Tsja ik heb het nu ook, val kg af...maar bij mij is het normaal deze periode van het jaar.

En een paar andere stressvolle zaken zorgen ervoor dat mijn hele lichaam zo vol zit met spanning dat ik al minder ga eten....

Maar daar ben ik me altijd al bewust van geweest...ben iig geen stressetertje.
Misschein is er bij jou onbewust ook een soort van spanning aanwezig?

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 06:04

Ja misschien wel... Ik zou het nu zo snel niet weten.
Maar ik maak me soms wel te snel druk om bepaalde dingen.... Ook ongemerkt ... maar heb nooit gehad dat het zich zo ging uiten

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 08:06

Hmmmm... ik eet me helemaal tonrond, dus aan het weer ligt het niet. Als ik stress heb eet ik ook veel minder, dus misschien dat het inderdaad daar aan ligt. Als je het gevoel hebt echt te weinig te eten, en ook niet alle voedingsstoffen binnen te krijgen, bel dan zeker even de huisarts.

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:51

Ik heb er erg vaak last van, de ene keer lijk ik wel een bodemloze put, de andere keer zit ik na één hap vol. Bij mij ligt het echt aan hoe ik er bij zit qua stemming. Maar bij welke stemming wat hoort, daar ben ik nog niet uit. Het wisselt vaak ook. En als je een beetje gevoelige darmen heb heb je vaak ook geen honger als ze geprikkeld zijn, dat heeft mijn moeder vaak. Probeer in ieder geval genoeg te drinken, en bel de huisarts als je denkt dat het echt niet goed gaat. Misschien helpt het als je even lekker tot rust komt, neem een dag vrij ga heel de dag in bad liggen met een lekker muziekje aan ofzo, dat helpt bij mij heel erg.