Weer ( ff) terug uit het verre oosten!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 23:56

hoi!
Zoals jullie waarschijnlijk niet gemerkt hebben, ben ik weer terug van een week weg.

Ik zit nu 6 weken in het verre oosten voor mijn werk ( in Heerde om precies te zijn), maar in de weekends kom ik naar huis. Ik zit daar intern in training, darna nog een paar weken soort stage en dan def. aan de slag, voor m'n eerste echte baan!
Heb echt het gevoel zo'n zaken/ carierevrouwtje te gaan worden als ik daar zo rondloop in 'pak'.
(Was vroeger een soort droom van me, goede baan;leuk geld verdienen, leuke auto, leuk huis, leuke paarden etc..
ik ben een eind, nu kijken hoe ver ik ga komen Knipoog )

Ik dacht veel gemist te hebben hier en had tijd uitgetrokken om bij te bokken, maar dat valt reuze mee, had 't eigenlijk vrij snel gezien...

Morgen ga ik weer 'es een rondje doen met leorna en wayorna d'r geheugen weer ff opfrissen w.b. voetje geven, in 'aanvaardbaar tempo' meelopen, etc..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze daar niet zo erg gemist heb als waar ik bang voor was, want daar heb ik dus erg weinig tijd voor, zo blijkt..
Maar eenmaal thuis, of eigenlijk onderweg al
( Heerde-huis is 4 uur en dan ben ik vanaf R'dam centraal nog met de auto gegaan..) bleek dat ik ze toch wel gemist had!
Ik floot een keer en aaaahh.. Lovers
Zal morgen m'n digicam. weer 'es legen op de comp en weer 'bijvullen' meteen Haha!

grz!


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 00:19

Tuurlijk hadden we je wel gemist..

Tsk, je had het zo bekeken met bijbokken? Wat is dat nou weer? : Volgensmij heeft het verre oosten heel erg verkeerde invloeden op je Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-01 00:40

prettig dat tenminste iemand me gemist heeft Lachen

nou, weet je, het is daar idd een heel andere cultuur.. ook de taal is een kunst op zich!!
maar het is o zo goed voor me.. zit bij een soort van hospita. elke dag dus veel fruit eten, 'huiswerk' bijhouden, vroeg naar bed, etc.
Maar ach, het is voor een goed doel en nog maar 5 weken te gaan.. Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 14:12

Ik miste je al weken, vroeg me al af hoe t met Wayorna en Leorna ging... Goed neem ik aan?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Anoukjuuuhh, Butterfly, cariena1, ComscoreBot, Dana02, Evelyne79, f_pepper, fohadie, Ies_, Kiim, Kitty_, Leo, mamabird, margreet4, shaddy82, sterregoud, Thami, Thrive, Tsplendid, xrobbiee, yvje86, YvonneV en 192 bezoekers