Eerste deuk in de auto gereden.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Eerste deuk in de auto gereden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 08:25

Pfff zit hier nog helemaal te shaken. Was net naar stal om de kleine buiten te zetten en ik wilde weer weg rijden. Tegen de zon in aan het kijken, en achteruit aan het zetten, toen schoot er opeens een kip langs. Ik wilde remmen maar trapte op de achteruit. BOEM, daar stond dus een andere auto. Beste deuk in mams haar auto en ook in die van die mensen. Ze sliepen nog en ik wist niet in welke caravan, dus maar een briefje onder de ruitenwissers. Maar ik voel me flink k*t! Een half jaar mijn rijbewijs en dan al mijn eerste deuk. Gelukkig was mams niet boos, want de auto moest toch al gemaakt, hij moet nml ingeruild worden. Nu nog afwachten wat die mensen zeggen. Brr


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 08:41

Dat is even schrikken. Wat een kip al niet kan veroorzaken Haha!
Wel heel erg balen voor je, je wordt er gelijk weer zo onzeker van.
Wees blij dat je mams niet boos was (daar heb je meer mee te maken dan met die mensen)! Heel goed en netjes dat je een briefje onder de ruitenwisser hebt gedaan OK dan! T komt vast wel goed.

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 08:50

Lekker wakker worden op de vroege ochtend Haha!
Wel vervelend maar ach een deuk.....het had ook een kindje kunnen zijn........! Gelukkig is je moeder niet boos!

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 09:19

Idd, daar kan je flink van schrikken. Ik spreek uit ervaring.

Ik heb een paar maanden geleden(toen ik ook ong een half jaartje m'n rijbewijs had) op het parkeerterein hier in het dorp een kleine botsing gehad. Kwaaie man tegen me te schelden. M'n moeders auto had niets, hij een deuk. Maar hij had de deuk al aan gewezen in het donker voordat ik de auto uit was(terwijl ik meteen uit stapte). Hij maakte er een probleem van. Ik stond stil, hij reed tegen mij aan. Zijn fout dus. Hij wou naar de politie, ik heb toen ook meteen aangifte gedaan en heb er (gelukkig) niets meer van gehoord.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 09:37

Zuur voelt dat he?! Trootst je, je bent zeker weten niet de enige! Ik had een krappe week mn rijbewijs, mocht de auto een dagje mee naar mn vriendje, parkeer uit en **kloink... krats**... tegen een andere auto aan. Die auto had een klein krasje, maar de auto van mn ouders had een fikse deuk en ook de lak was er op die plaats totaal vanaf! Ik heb intussen mn rijbewijs bijna 2 jaar, en na die tijd geen deuk meer gemaakt!
Wel zuur dat die andere auto bij jou ook flink beschadigd is, gaat je wel wat kosten vrees ik...
Succes/ sterkte iig!

Der Ellmauer Dancing Queen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, juval, Lalidan, Lau07, Nescio18, ryukapple, Telpeva, VinandoW, YandexBot en 157 bezoekers