tongpiercing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovelymoon0
Berichten: 105
Geregistreerd: 12-12-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:36

Kendera schreef:
Ik heb hem nu bijna 4 jaar en nooit geen last van gehad.
Ja in het begin... dan is die een paar dagen wat dikker..
Tip: Ijsjes eten! Haha!

De ontstekingskans is idd kleiner dan bij je navel. Ik heb hem ook in mn navel gehad, daar is die uit gegroeid. Je tong doet denk ik 40 % minder pijn.

Als je doorzettings vermogen hebt kan ik het je aanraden. 2 meiden die ik ken hebben dat dus niet, wel laten zetten... na een paar dagen waren ze de piercing zat en ze hadden hem eruit gehaald... zonde van je geld en moeite!


Hier hetzelfde navelpiercing heb ik gehad maar is uitgroeit nu heb ik dan alleen niet zo lang maar net een weekje mijn tongpiercing alles is nu gewoon normaal ik kan er alles mee Lachen
Woensdag ga ik staafje wisselen ben nieuwsgierig hoe dat gaat worden.
Ik was in het begin van het zetten erg bang maar later vond ik het reuze meevallen.

_Lot_
Berichten: 1265
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Nederland

Re: tongpiercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:35

Ik heb de mijne nu bijna 2 jaar en heb er weinig last van gehad. Het zetten zelf voelde ik niks van, er werd wat 'ijs-spray' op gedaan namelijk. Daarna is mijn tong een paar dagen dik geweest en na een weekje had ik al een kleiner staafje. Goed spoelen met zoutwater en ik moest spoelen met verdunde waterstof-peroxide Lachen. Hielp prima.

Bienotje

Berichten: 10866
Geregistreerd: 09-09-04

Re: tongpiercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:35

Lovelymoon, heb je geen melding gezien dat het topic al heel erg oud was? De laatste post stamt namelijk uit 2004 Knipoog

Ik TeM dus even, want dit is wel héél erg oud.

x_manon_x

Berichten: 2529
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Den Haag

Re: tongpiercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:24

De mijne deed wel pijn, maar dat komt omdat ik mijn tong niet ver kan uitsteken, en heel smal/klein is. Daardoor krijg je een gespannen tong, en dan doet het pijn. Dagen daarna waren zoó irritant, je hele tong brandde en het deed pijn met eten en praten.

Maar nu (na een tijd flink onstoken geweest te zijn) gaat het weer goed! Lachen

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Re: tongpiercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 19:09

Topic uit 2004... Hier een slotje Lachen