Ik ben echt boos op hem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Valery
Berichten: 221
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Foxhol

Ik ben echt boos op hem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 20:15

ik ben echt boos op een 'wat een goede vriend' was..
ik was met hem aan het praten op msn toen hij begon over iets persoonlijks over mij en ging daarover door nadat ik meerdere keren heb gevraagd om der over op te houden..hij bleef maar doorgaan ik heb toen tegen hem gezegd van dat ik hem niet meer wilde zien of spreken...nouw okee kheb uhm nu 2 dagen niet gesproken wel gezien (namelijk op de manege jah kan dan niet om hem heen) nou heeft hij op de manege rond gelult dat ik bij een psychiater (kweet niet hoe je het schrijft) loop omdat ik ze niet op een rijtje zou hebben en dat ik mezelf verwondt...nou sorry dat is niet eens waar ik vind het zo vreemd waarom hij dit zegt..ik ben nou ook echt boos op hem ik wil hem voorlopig niet meer zien of spreken ben bang dat ik dan echt tegen hem uitval

sorry maar ik moest het ff kwijt...

*~* Als 1000anderen van je houden,maar je houd niet van jezelf,zal andermans liefde niet overkomen.*~*


Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 21:02

Groot gelijk dat je boos op hem bent. Hij gaat gewoon leugens over jou vertellen. Misschien een idee om met hem te gaan praten? En hem vragen waarom hij dit soort dingen doe? Of hem gewoon volledig gaan negerebn.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 21:33

zo dan, die heeft lef om zoiets rond te sprijden al was het nog waar, ik ken je natuurlijk helemaal niet maar dan ben jij wel de eerste die het rondverteld toch?

ah, goede tip, pak hem terug om de manier hoe hij jouw pakt, dat werkt meestal het beste!!
als hij flink kan liegen kan jij dat toch ook!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 21:58

isabelle schreef:
ah, goede tip, pak hem terug om de manier hoe hij jouw pakt, dat werkt meestal het beste!!
als hij flink kan liegen kan jij dat toch ook!



Wat gij niet wilt dat u geschiedt.....

Verlaag je niet tot zijn niveau, probeer er boven te staan. Je weet nu in ieder geval wat je aan hem hebt als vriend. Helemaal niks. wat een eikel!

Valery
Berichten: 221
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Foxhol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 11:22

hij kwam gister op msn en het 1ste wat hij zei was 'HEE wijf zeggen we niks mee!!! Als je nou Niks zegt dan hoef je nooit meer iets te zeggen' nou heb ik hem maar geblokt..Werd ik savonds gebeld door hem drukte hem dus weg. spreekt een vriend van hem een voicemailbericht in..kheb nog nooit zoiets ranzig gehoord ..drukte gelijk maar op verwijderen van het voicemailbericht echt vet ranzig wat hij zei...niet voorherhaling vatbaar

bedankt voor jullie berichtjes!!

*~* Als 1000anderen van je houden,maar je houd niet van jezelf,zal andermans liefde niet overkomen.*~*

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 11:32

Wat een idioot zeg! Wel goed dat je hem negeert, ik denk dat hij gewoon aandacht van je wilt........maar dat op een beetje een foute manier probeert te krijgen. Ga zo door zou ik zeggen,negeren die hap!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:43

inderdaad blijven negeren en je vooral niet verlagen tot zijn niveau. Want hij is degene die zielig is en jij niet. Negatieve aandacht vragen kan een keer slecht voor het uitpakken als hij een keer een verkeerd persoon tegen komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:46

Tja dat soort mensen heb je in alle leeftijden, vertel mij wat. Mijn beste vriendin die ik al kenden van de lagere school heeft ook hele gemene ranzige dingen gedaan toen ik zwanger was van mijn eerste kind, alleen omdat ze jaloers was. Gewoon negeren, hoe moeilijk dat ook is! uiteindelijk is de lol eraf!

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 12:19

Valery schreef:
ik ben echt boos op een 'wat een goede vriend' was..
ik was met hem aan het praten op msn toen hij begon over iets persoonlijks over mij en ging daarover door nadat ik meerdere keren heb gevraagd om der over op te houden..hij bleef maar doorgaan ik heb toen tegen hem gezegd van dat ik hem niet meer wilde zien of spreken...nouw okee kheb uhm nu 2 dagen niet gesproken wel gezien (namelijk op de manege jah kan dan niet om hem heen) nou heeft hij op de manege rond gelult dat ik bij een psychiater (kweet niet hoe je het schrijft) loop omdat ik ze niet op een rijtje zou hebben en dat ik mezelf verwondt...nou sorry dat is niet eens waar ik vind het zo vreemd waarom hij dit zegt..ik ben nou ook echt boos op hem ik wil hem voorlopig niet meer zien of spreken ben bang dat ik dan echt tegen hem uitval

sorry maar ik moest het ff kwijt...


Laat het hem maar banketstaaf. Wat jou betreft, negeer hem. Blijf o doorgaan. Als ie nog ergere dingen zegt ga je gewoon naar hem toe en vraag dan waarom ie dat doet, ... Maar hem terug pakken is pas stom,...
Nou succes daar mee he! Ach gut

Summer , here I come !!!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 13:59

lekker banketstaaf zoiets.. probeer er zo mijn mogelijk van aan te trekken.. dan is voor hem de lol er zo af..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 23:35

jemig Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 23:36

Valery schreef:
ik ben nou ook echt boos op hem ik wil hem voorlopig niet meer zien of spreken ben bang dat ik dan echt tegen hem uitval


Vál maar flink uit!!!!

Valery
Berichten: 221
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Foxhol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 14:01

roowz: Vál maar flink uit!!!!
nou dat is dus ook gebeurd gister!:

gister zat ik samen met rolf voor de manege (bij de deur naar binnen toe) nou kwam die jongen er dus aan hij wou ook naar de manege omdat zijn vriendin moest rijden toen hij mij zag zitten reed hij vlug verder...toen belde hij rolf op van ja en als ze zo door gaat dan heeft ze grote problemen maakt niet uit wie ze daar voor mee brengt! nouw was ik dus egt pissig hij kwam later naar de manege ging hij in de kantine zitten..ik was echt zo boos op hem...ik naar de kantine toe(er zaten mensen in de kantine waar ik me niks van aan trok) ik naar stapte op hem af en viel gelijk tegen hem uit ik weet alleen nog dat ik zei van Wat banketstaaf jij nou weer dan! en dat hij daarop niks zei.. verder weet ik het niet meer daar heb ik een blackout over maar daar moet ik vandaag maar ff over vragen wat ik nou eigenlijk zei(aan de vrouw die toen achter de bar stond)...toen later zat ik aan de bar in de kantine met men rug naar diej jongen toe en een vriendin van me die zag dat hij onder de bar naar een andere jongen belde dat hij naar de manege moest komen..whaha toen ik dat hoorde van die vriendin schoot ik in de lach!! hij kan het dus niet alleen af...(mietje is het eigenlijk) maar ja....

*~* Als 1000anderen van je houden,maar je houd niet van jezelf,zal andermans liefde niet overkomen.*~*

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 14:05

maar waar komt dit ineens vandaan? just out of the blue??

Fryslân Poppe!

Valery
Berichten: 221
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Foxhol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 14:10

LePopp : maar waar komt dit ineens vandaan? just out of the blue??

ik snap je niet Verward

*~* Als 1000anderen van je houden,maar je houd niet van jezelf,zal andermans liefde niet overkomen.*~*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: juniper, kaatje89 en 136 bezoekers