De situatie op bokt.nl

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-01 00:12

Haha, dank voor de complimenten..

Tja, zie je op de meeste fora/forums.. Er zijn bijna altijd veeeeeeeeeel meer mensen die lezen dan die schrijven. Is ook niet erg, alleen maar een compliment voor degene die schrijven ofzo Knipoog

Maar voel je vrij je in de gesprekken te mengen hoor.. Meer zielen = meer vreugd enzo Knipoog En als je vooral wil blijven ook geen probleem...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 01:08

ha ik ben blij:)) dat alles is opgelost en gelukkig heeft jolanda niets van die foto's opgevangen ik had gezegd dat de computer kapot was nu kan ze weer lekker mee gaan bokken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 10:04

Pfff, zo te horen heb ik weer een hoop rottigheid gemist...

Maar Bart, je hebt helemaal gelijk hoor, met je preek. En ach, een meningsverschil is niet erg, dat kan er nou eenmaal van komen als je om andermans mening vraagt. Maar een beetje rekening houden met andermans gevoelens lijkt me niet zo'n grote moeite...

Ben ook geen voorstander van maar 1 inlognaam per computer, want dan kunnen Dick en ik niet meer allebei Bokken. En we zijn dan wel Lovers maar ik wil niet ALLES met hem doen *LOL*

Groetjenzzzzz!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 21:19

Ik ben het ook met je eens Bart. Enne Vikki, van harte welkom op Bokt! Pling Pling Pling
Hopen dat we veel lol met elkaar zullen hebben! Knipoog Knipoog Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, GrapeshotBot, OmgiliBot, Tigerboy, Urona447 en 183 bezoekers