Heb jij een angst of fobie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Waar ben jij bang voor?

Spinnen
52 (37%)
Muizen
2 (1%)
Vogels
Geen stemmen
Insecten
8 (5%)
Kleine ruimtes
13 (9%)
Vliegen (in een vliegtuig dus)
7 (5%)
Water
1 (0%)
De "dood"
13 (9%)
iets anders, namelijk.......
41 (29%)

Totaal aantal stemmen: 137


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:09

Ik ben bang voor poppen. Scheve mond


Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:12

Sammm schreef:
Ik ben bang voor poppen. Scheve mond


Gewoon van die poppen waar je vroeger mee speelde???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:15

Nathalie1981"]
[quote="Sammm schreef:
Ik ben bang voor poppen. Scheve mond


Gewoon van die poppen waar je vroeger mee speelde???
[/quote]
Ik speelde niet met poppen, toen vond ik ze al eng. Brr. Scheve mond

Ik speelde met boerderijdieren. Haha!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:17

Waar ik bang voor ben?
Dat wordt dan een hele lijst denk ik.
Ik ben bang om alleen een winkel in te gaan,bang om mensen tegen te komen die me niet mogen.
Bang voor kleine ruimtes,bang voor de dokter ,tandarts en bloedprikken.
Bang voor de dood,bang voor pijn,bang voor geesten....
Ik ben echt voor heel veel dingen bang, zelfs voor de kleinste dingetjes maarja het heeft bij mij dan ook een reden.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:19

Sammm"]
[quote="Nathalie1981"][quote="Sammm schreef:
Ik ben bang voor poppen. Scheve mond


Gewoon van die poppen waar je vroeger mee speelde???
[/quote]
Ik speelde niet met poppen, toen vond ik ze al eng. Brr. Scheve mond

Ik speelde met boerderijdieren. Haha!
[/quote]

Ja dat kan, maar wat vind je er eng aan???

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:28

Ik ben bang om te vliegen. Dat komt mede door mijn andere fobieen: hoogtevrees en claustrofobie.

Maar ik laat me niet kisten. Ik ga sowiezo een cursus van V.A.L.K. volgen en tot die tijd laat ik me even mbv een receptje van de HA naar een ander land vliegen Haha!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:28

Spinnen. Ik kan er maar niet aan wennen.
Heb in Zuid-Afrika zo'n reuzenspin op mijn hand gehad 'om over mijn angst heen te komen', maar die vond ik dus niet eng. Ik vind die kleintjes juist zo eng, met van die lange poten en zo'n dikke kont.
Brrrrrr.

:D

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:35

Ik ben voor heel wat dingen bang: bang voor spinnen, claustrofobie, 'bang' voor prikken, bang in het donker, 'bang' voor grote groepen mensen en drukte, ik heb hoogtevrees en smetvrees, vliegen in een vliegtuig durf ik ook niet, ben vaak bang met paardrijden om de controle over ene paard te verliezen, ben ook iet wat bang voor water, dit doordat ik praktisch niet kan zwemmen. Haha!
Zo dat is een hele waslijst!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:49

Ik hetzelfde als Irritant, ik heb ook maar één zwemdiploma, omdat ik bang was om onder water te gaan en ik houd ook niet van zwemmen.

Maar het allermeeste ben ik bang voor.. ik kan het haast niet zeggen. Ik geloof ook dat niemand anders dat heeft... Scheve mond
dood gaan door gesneden te worden, en dan vooral op bepaalde plekken... zeg maar

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:01

Spinnen en langpootmuggen Scheve mond
Zelfs de kleinste spin vind ik al doodeng en langpootmuggen... waarom kunnen die beesten niet in een rechte lijn vliegen. Al dat geslinger, je weet nooit waar ze heen gaan Scheve mond

Alleen jammer dat nog best wel veel mensen weinig begrip hebben voor mijn angst, vooral op werk.
Sommige vinden het onnodig die spin van de container af te halen omdat ik er bang voor ben. Nou fijn, dan werk ik wel niet Boos!
Gelukkig heb ik 1 collega die het wel begrijpt en hij is de enige die spinnen voor mij mag weghalen. Van hem weet ik nml zeker dat hij me er niet mee zal pesten, van de anderen ben ik niet zeker Scheve mond

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:04

Ik heb nog een ander angst.. namelijk motten, er is mij pas iets overgekomen met een gigantische mot van ongeveer 3 cm groot * en dan waren zn vleugels nog discht.. * ik ben er gewoon verschikkelik bang voor.. Scheve mond

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:06

Ik had al gezegd dat ik vliegvrees heb ....maar nu ik nog eens verder in het rijtje kijk, bang voor muizen ben ik ook Scheve mond en bang in kleine ruimtes ook, nouja bang is een beetje een groot woord. maar ik loop liever 10 trappen dan dat ik in de lift moet. En grotten enzo hou ik helemaal niet van!! Zelfs als ik het op tv zie, zit ik luchthappend te kijken Bloos!

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:14

Spinnen: ze komen regelmatig juist langs wanneer ik onder de douche sta.. Oftewel met de shampoo in m'n haren ga ik onder de douche vandaan en laat 'm weghalen voordat ik verder kan Haha!
Poppen: daar heb ik het ook liever niet mee.. Toch te veel naar child's play gekeken Knipoog (en al die andere poppenhorror films)..
Oh, en dierenartsen hoef ik ook niet zo nodig regelmatig te zien Knipoog

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Qweeny

Berichten: 558
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: (leidschenveen) Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:24

Ik ben bang voor wespen als ze bijvoorbeeld in mijn buurt komen.
En ik ben er echt bang voor omdat ik niet weet of ik er alergisch ervoor bent Huilen

_______.·:*´¨`*:·.YaLNiZKuRT.·:*´¨`*:·._________

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:45

Ik heb een fobie voor...... een auto wasstraat Bloos .Mijn auto ziet er de meeste tijd niet uit omdat ik altijd een slachtoffer moet vinden die het voor mij wil doen.Ik heb het laatst nog geprobeerd met mijn man naast mij.Maar wanneer die auto in beweging gaat het water op de auto kletterd en de borstels beginnen ga ik gillen Verward .Verder ben ik een grote held spinnen vogels muizen ratten zegt me niets.Er zijn dingen die ik niet graag heb maar bang ben ik niet.Maar die autowasstraat ..o...help Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:58

Ik vergat er nog een! Katten! Die vind ik echt eng!
Vooral rode en dan met van die enge groene ogen Lips are sealed

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:20

ik ben nergens echt heel bang voor!

Vrijgezel #4(#64)-Terrabokker #2
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon graag alles weten

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:19

Beestjes e.d. ben ik niet bang voor, hoewel ik alles met meer dan 4 pootjes erg smerig vind....

Waar ik echt een fobie voor heb, is de tandarts. Ik kan ook net als Arwen niet naar een normale tandarts, ik ga echt over de rooie.... Zo ook met naalden, ik ga gegarandeerd tegen de vlakte.

Nog iets waar ik totaal niet tegen kan, is als ik vastgehouden wordt, door 1 of meerdere mensen. Het begint als een soort angst, maar slaat om in ongecontroleerde woede.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:22

Ik heb een fobie voor fobieen.......

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:22

iets anders,
heb namelijk erge hoogtevrees en ben als de dood voor prikken,
verder kan ik er niet tegen als iemand een hand om me keel legt of me sjaal te strak daar zit, word helemaal gek, kan eindeigen dat ik mensen ga meppen enso..

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:23

LuvdaTossa schreef:
Ik heb een fobie voor fobieen.......

..
leg uit,, ik snap dit niet!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:38

Tralala"]
[quote="Tancreda4 schreef:
Pff, geen idee eigenlijk. Maar ik sla helemaal dicht en moet al mijn moed die ik heb bij elkaar rapen om een telefoontje te plegen naar een vreemde (of iemand die ik wel ken maar heel weinig zie...)
Ach, ik ben gewoon raar Clown

Is helemaal niet raar hoor, ik heb dat ook!!! Als ik 1 of andere instantie moet bellen, probeer ik er altijd iemand anders mee op te zadelen zodat ik het niet hoef te doen. Ik weet eigenlijk ook niet waar dat vandaan komt, maar ik word er altijd helemaal zenuwachtig van Verward Alhoewel het de laatste tijd wel veel makkelijker gaat...
(of misschien is het toch raar maar zijn we samen raar?) Haha!
[/quote]
Dat heb ik ook ja Scheve mond

En verder heb ik ook een soort vliegangst, al heb ik nog nooit gevlogen Scheve mond

Spinnen en andere enge beestjes zijn ook best eng Clown

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:06

Nou dan komt hier mijn lijstje...(zitten soms best wel rare dingen tussen, volgens mij)
~spinnen
~kleine ruimtes
~onderwater zijn
~hoogtevrees
~liften
~onweer

Dat waren de meeste denk wel en dan heb ik nog zoiets als probleemangsten waar ik enorm van baal en zo me best aan t doen ben om er overheen te komen:
~bang voor t rijden op mijn eigen paardje
~bang om te praten tegen de dierbaarste persoon in mijn leven

Erg he?!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:23

Niet wat in het rijtje staat, alleen de dood van andere. Ben als de dood dat ik mijn ouders of vrienden verlies.
En zie dat er insecten bij staat, en ik ben toch wel een beetje heel bang voor wespen... Nagelbijten / Gniffelen

verder wordt ik helemaal panisch als andere aan mijn spullen zitten als ik er niet bij ben. bv op mijn kamer komen terwijl ik niet thuis ben.
Niet bang dat ze iets meenemen maar dat ze gewoon tussen mijn spullen zitten te speuren.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:26

Ik ben bang voor spinnen, heb hoogtevrees, tandartsen, naalden, Clowns en ook en pietsie voor etalage poppen *brrrrrr*

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Butterfly, ComscoreBot, Danseresje, dinek123, DotBot, Froukje, Googlebot, Kairos, lisanne87, lovemaylo, Paardengek81, ryukapple, stoeltafel, supervon78, xxmichellexx en 173 bezoekers