Heb jij een angst of fobie?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Waar ben jij bang voor?

Spinnen
52 (37%)
Muizen
2 (1%)
Vogels
Geen stemmen
Insecten
8 (5%)
Kleine ruimtes
13 (9%)
Vliegen (in een vliegtuig dus)
7 (5%)
Water
1 (0%)
De "dood"
13 (9%)
iets anders, namelijk.......
41 (29%)

Totaal aantal stemmen: 137


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 09:53

kleine ruimtes. daar kan ik echt niet tegen. ga hyperventileren enzo.


o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 10:17

idd. kleine ruimtes en dan vooral als je er niet meer uitkan, heb ik een keer meegemaakt en dat was niet leuk, ook durf ik niet in liften vooral van die kleine oude liften mij niet gezien, en ik heb hoogtevrees

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:29

Ik ben als de dood voor spinnen en alle andere insecten. En vooral ook voor wespen! (en ik ben nog nooit gestoken, meestal werden er anderen gestoken vanwege mijn hysterische gedrag Bloos)

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:30

ik ben bang voor spinnen... maar als ik telang of met veel mensen in een kleine ruimte ben dan word ik wel bang ,dan ga ik trillen of zweten en dan word ik duizelig en dan krijg ik het benauwt! Boos!

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:31

Trouwens ik werd ooit geprikt door een wesp terwijl ik nog geen minuutje geleden me moeske uitlachtte omdat de wesp haar lastigviel. Maarja de wesp prite in me pink en vloog weg zonder dr angel. Dus zoals jullie het al raden, bleef angel in me pink zitten, heel hard gehuild *LOL*

Summer , here I come !!!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:34

aaah pijnlijk.. een wesp heeft me wel eens in me arm gestoken me zus moest de angel er uit zuigen bleeehhh Boos!

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:51

Clowns, Spinnen, Telefoon opnemen/ met een vreemde praten aan de tel., en kleine ruimtes.

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:59

Ow, dat was ik nog vergeten. Ik kan ook niet tegen het gevoel als iemand je vastpakt en niet meer loslaat Scheve mond Dat heb ik pas nog meegemaakt, jee wat raakt ik toen in paniek Scheve mond

[o]

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 17:15

Ik heb een trauma van 'vliegende mieren', en daarmee bedoel ik die mieren die als ze wat groter worden op een gegeven moment vleugels krijgen en een soort vliegen worden, geen idee hoe ze echt heten.
Ik ben als de dood voor die dingen omdat wij in huis een plaag ervan gehad hebben. Eerst zaten er wel erg veel op mijn kamer, stond ik om half twee 's nachts te stofzuigen, maar omdat het niet veel nut had ben ik toch maar naar de kamer van m'n zus (die op dat moment godzijdank niet thuis was) gevlucht. Nadat we mierenlokdoosjes neer hadden gezet leek het over te zijn, op een enkele mier na, maar dat vond ik niet zo'n drama. Totdat we gingen verbouwen en mijn vader een muurtje in huis moest slopen. Tegen die muur zat hout, en toen mijn vader dat hout weg haalde, zat er nog een soort 'muur' onder, die bestond uit... miljoenen krioelende mieren... En aangezien ik sowieso al niet tegen krioelende beesten kon, in films bijvoorbeeld, werd ik helemaal gek toen ik het in real life zag!!!
Ik krijg nog steeds de rillingen als ik er aan denk, gatverdegatverdegatverdamme!!!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:44

Ik ben bang voor kleine ruimtes (klem komen te zitten), grotten (instorten), liften (naar onder vallen), bruggen (naar onder vallen), tunnels (instorten), hoge gebouwen (naar onder vallen).

Als ik het zo zie houden deze dingen toch wel allemaal verband met elkaar...

Ohja, clowns vind ik ook eng...
Best raar eigenlijk...

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyII, Aniek23, BeFunny, ComscoreBot, DWitzel, Freyr, Gianti, Jacquelinee_, karelien, karinmanon, LuCa88, maessie, manonutjuh, MerelV, Mizora, PeerAppel, shadowstar, Wopkebrok, XxMariellexX, Zil en 57 bezoekers