In de gouden gids, maar waar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 10:04

Marvin's music werd een vermelding in de Gouden Gids aangeboden.
Hartstikke leuk, maar nu moet ik de rubriek aangeven waaronder we willen staan. Ik zit een beetje te twijfelen en heb al even op hun site gekeken omdat ik geen gewone gouden gids hier heb.

Waar zouden jullie onder zoeken als je ons zocht?
Bij paarden/dieren of eerder bij muziek of nog ergens anders?

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking


irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 10:08

Is het niet mogelijk om onder 2 rubrieken te staan, eentje bijvoorbeeld volledig en bij de ander met een korte verwijzing?

Als ik zou moeten zoeken, zou ik denk ik wel bij muziek beginnen. Dat is tenslotte waar je op dat moment naar op zoek bent.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 10:11

In de KPN-gids op internet kun je op trefwoord zoeken in de bedrijvengids. Als je 'Geluid' of 'Muziek' intikt, komen daar o.a. 'Geluidsopnamestudio's' en 'Geluidstechniek' boven drijven, en dat is toch wat Marvin's Music is? Misschien is het idd mogelijk om een dubbele vermelding te krijgen?

Ik heb de 'papieren' Gouden Gids ook niet bij de hand, dus ik kan helaas niet zien welke trefwoorden daar gebruikt worden.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie