Hulp gevraagd: tel.nrs/adressen van bollenkwekers/werkmogeli

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Hulp gevraagd: tel.nrs/adressen van bollenkwekers/werkmogeli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 16:58

ik ben op zoek naar telefoonnummers en/of adressen van bijvoorbeeld bollenkwekers, rozenkwekers, wat voor kwekers dan ook, hoveniersbedrijven die wellicht een Engelstalig iemand (grote sterke man Haha! ) kunnen gebruiken om fulltime/parttime/seizoensgebonden/op afroep te werken. Simon (mijn vriend uit Australie waarvoor pas in september plaats is voor Nederlandse les... vandaar nog Engelstalig Knipoog ) is het op zijn kont thuis zitten nl. zat en een beetje extra geld is ook mooi mee genomen! Dus als iemand ideeen heeft, (of wellicht zelfs kennissen) waar we kunnen proberen om Simon de arbeidsmarkt op te krijgen dan hoor ik dat graag!!! Hij staat ingeschreven bij 1 uitzendbureau en die doen ook hun best maar nog meer hulp is natuurlijk mooi mee genomen. Haha!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:16


Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:58

Het mag zeker niet te ver van Kudelstaart zijn, vikki?

Anders kan ik wel vragen of er op mijn man's bedrijf nog plek is deze zomer?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 21:08

Waar is het bedrijf van je man Fitz? Haha! Als het bereikbaar is is het bereikbaar... we zijn niet al te kieskeurig... Knipoog Het moet alleen geen 2 uur enkele reis zijn... maar als het te doen is...

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:11

ik denk wel dat tie dan dd een werkvergunning moet aanvragen
en dat word lastig t is geen europeaan en geen vluchteling
dus dat word dan dus zwart werk!! en daar zijn niet zoveel tuinders en boeren dol op (ze hebben n beetje veel controlle gehouden de laatste jaren, met hoge boetes voor de tuinders etc als gevolg!) een vriendin (australische) van een vriendin van mij (nederlander) wou hier ook komen werken en blijven die is mooi terug gestuurd
als uitzondering teld wel dat als tie werk zou doen waar ze hier niemand voor kunnen vinden dan mog t wel (zij werkte in de huishouding - lees maakte het bedrijf schoon van weer n kennis - dit voldeed dus niet ook al zei die kennis haar in vaste dienst te willen nemen en niemand anders te kunnen krijgen) maar heel succes toegewenst hoop dat t lukt voor jullie

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 21:31

Hij heeft een verblijfs- en werkvergunning nickyu Lachen . We wonen inmiddels 6,5 maand samen en zijn de malle molen doorlopen. Dat is dus geen probleem Haha! .